Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.10.2015 klo 19:46

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Kaikkea hyvää myös sinulle!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.10.2015 klo 19:24

Oon nyt illasta saanut pikkuisen ommeltua. Siitä tulee aina hyvä mieli. Se on oikeastaan ainut asia, josta koen saavani jotain aikaiseksi. Nyt on muuten jotenkin väsynyt ja masentunut olo. En haluaisi aloittaa uutta viikkoa. Alan taas miettiä ylimääräisiä lääkkeitä. Ja minä kun meinaan vähentää lääkkeitä. Selviydynkö tästä syksystä masentumatta pahemmin?! Varsinkin, jos lopettelen tuota Ketipinoria myös? Tuleeko tässä vähennettyä lääkkeitä kuten pari vuotta sitten, ja sitten tulee romahdus...? Vähän pelottaa. Huomaan myös, että kyllä mulla alkaa olla jo kuolemanhaluakin. Luultavasti eniten näitä ajatuksia tuo ihan vaan väsymys. Ehkä huomenna on taas parempi olo. Ja yleensä ainahan mulla nää illat on synkempiä. Sen vain unohtaa, kun on mukana siinä omassa tunteessa ja ajatuksisssa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.10.2015 klo 06:13

Huomenta, Nutri, Arka ja Saloka ja muut!☺️❤️☺️ Mitä teille kuuluu? Kirjoiteltaa, jos vain ehditte...

Mä oon ottanut aamusta jo kaksi annosta Duphalacia. Pitää saada ne lauantain vihannekset liikkeelle. Paino hyppäsi ylös reilusta, ja siitähän minä en tykkää!😠 Syönköhän liikaa vihanneksia? Lasken parin päivän vihannekset grammoittain, ja kun mulla on ensi viikolla aika terveydenhoitajalle, näytän hänelle tuloksen ja kysyn asiaa. Voiko vihanneksia syödä liikaa?😐

Kävin illalla nukkumaan jo yhdeksän aikoihin, ja heräsin nyt aamusta viideltä. Olen vähän väsynyt vielä, mutta kun ei nukuta. Mieli on vähän maassa.

Inhoan tätä kroppaani. Ruma ja sairas. Vanha. En osaa muuta toivoa, kuin että 15 kilon päästä olen itseeni tyytyväisempi!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.10.2015 klo 08:38

Vähensin eilen illalla Ketipinor depotia. Aika reilustikin. (Otin jo toissailtana vähän pois.) En ole varma, ahdistaako mua nyt. Pitää seurata tilannetta. Jos tulee pahempi olo, otan tavallista Ketipinoria. Netissä ei ollut kovin paljon tekstiä Ketipinorin/Seroquelin lopettamisesta. Ja ihmisten kokemukset vaihteli tosi paljon. Eli nyt mennään ja katsotaan... Ainakin nukuin viime yön hyvin. En meinannut jaksaa nousta aamusta... Kai mun pitäisi tästä lääkärillekin puhua...?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.10.2015 klo 13:04

Puolenpäivän jälkeen alkoi ahdistus. Liekö Ketipinor depotin laskusta johtuvaa... Otin ensin Temestaa. Odotan vähän aikaa. Katson, auttaako tuo. Sitten onkin päivälääkkeen aika, jossa on tavallista Ketipinoria. Sen ainakin luulisi tehoavan. Tai sitten jatkan lääkintää Temestalla.

Sain aamupäivän puolella ommeltua vähän. En nyt tiedä, mitä tekisin. Olo on sen verran vaikea.

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.10.2015 klo 16:05

Hei JP!
Mullakin on Ketipinoria, pitäis auttaa nukkumiseen. Mutta ahdistukseen auttaa vain Oxamin tai olut. Tänään miehen kanssa rentoiltu, tytölle pitää illalla ruoka laittaa. Kirjastoauto tulee viideltä. Voimia paljon sinulle, kirjoittele.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.10.2015 klo 08:54

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Nyt oon vähän aikaa vähentänyt Ketipinor depotia. Voi olla, että ahdistusta on vähän enemmän. Eilen otin muutaman Temestan. Ja nyt näyttää kahden yön kokemuksella siltä, että vähennys lisää unentarvetta! Nukuin viime yönäkin reilusti yli 11 tuntia ja heräsin vasta kellon soittoon. Eli kaiken kaikkiaan tähän asti ihan siedettävät vieroitusoireet.🙂

Kaunis aamu.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.10.2015 klo 16:20

Nyt on taas tuon edellisen Ketipinor depotin laskun aiheuttamat viekkarit ohi. Olen sopinut lääkärin kanssa lopetuksesta. Vähennän ensi yöksi vähän taas tuota depotia.

Olen alkanut ompelemaan. Tällä hetkellä vähän väsyttää. Olen huomannut, että kahvin juonnin jälkeen alkaa usein ahdistaa. Eli reagoin kofeiiniin. Kyllä se sitten useimmiten menee ohi ilman lääkettä. Pitäisi vähentää kahvin juontia. Se luultavasti onnistuukin, koska Ketipinorin väsyttävä vaikutus poistuu lääkettä lopettaessa.

Haluaisin lähteä käymään kaupoilla. Tekee mieli karkkia, mitä en varmasti osta, koska siitä tulisi vain oksentamista! Olen syönyt mielestäni tänään ihan normaalisti, joten tuo karkkihimo ei ole seuraus ainakaan syömisistä. Tai mistä minä tiedän... Apteekissakin pitäisi käydä.

Satutin itseäni. Sen verarn paha mun on olla itseni kanssa.

Ostin kirpparilta takin. Sitä pitäisi vähän muokata. Siirtää nappeja, ja tehdä hihojen käänteet uusiksi. Milloinkohan siihen projektiin rupean...?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.10.2015 klo 18:43

Mä jouduin äsken ottamaan toisen tarvittavan Temestan tälle päivälle.

Mietin sitä, onko mun mieliala painumassa taas kohti masennusta. Eihän tää ole vielä kuin parin tunnin ajan tuntunut. Oon varmaan vaan väsynyt. Nousinhan jo puoli seitsemältä. Mutta silti huolestuttaa. Syön Ketipinoria sekä ahdistukseen että masennukseen. Ja jos nyt lopetan Ketipinorin, romahdanko takaisin syvyyksiin? Nyt mua pelottaa... Ehkä sittenkin pidän annoksen tällaisena jonkin aikaa, ja katson, mitä tapahtuu. Oliskohan se parasta? Vai jos sittenkin laskisin? Ainahan sitä voi ottaa takaisin, kuten lääkäri sanoi... Mitä mä teen???

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.10.2015 klo 19:39

Mulla ei ole tullu koskaan viekkareita, mut ehkä voisin suositella sun jatkaa tällä annoksella vielää vähän aikaa. Lääkkeiden teho kestää n. 2 vko. Jollei siitä sulle ole haittaa.

Mä en oikee nyt pysty tekee mitään käsillä. Ajatukset lentelee ja on pirun kylmä. Suunnittelen suihkuun menoa, mut nytkin se on jo liian myöhäistä. Pitää huomenna mennä ku kaupoilta tulee.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.10.2015 klo 08:36

Kyllä mulla nuo Ketipinorin viekkarit jatkuu. Näköjään... Nukuin yön tosi katkonaisesti. Puoleenyöhön mennessä olin ollut hereillä jo kolmasti. Ja melkein samoin jatkui loppuyö. Ensi yöksi lisään Levozinin annostusta. Sen pitäisi koota unta. Saa sitten nähdä väsyttääkö se huomenna, mutta silloin ei ole minnekään menoa.

Pitää ainakin hidastaa lääkkeen annoksen laskua tai jopa hetkeksi pysäyttää, kuten kirjoitit, Saloka. Vähennän ehkä annoksesta tänään 50 mg:aa. No, katsotaan...

Yritän jatkaa ompelemista tänään...

Olo on vähän väsynyt ja alakuloinen. Pelkään kovasti masentuvani pahemmin. Kuka silloin osaa pysäyttää tämän Ketipinorin vähennyksen, ja saa mut uskomaan, että on pakko lisätä... Ja sairaalaanhan mua ei oteta... Sitäkö mä yritän...?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.10.2015 klo 08:56

Ketipinorin viekkarit jatkuu. Nukuin yön katkonaisesti, vaikka lisäsin Levozinia. Nyt ei kuitenkaan väsytä. Olinhan sängyssä suunnilleen 11 tuntia eli pitkään. Huono uni vie aikaa, että saa edes kohtuullisen määrän unta.

Mulla on kahvin juonti vähentynyt viime päivinä. Tuntuu, että kun päivällä ottaa kahvia, alkaa hetkeksi ahdistaa. Eli siinä kai näkyy tuo Ketipinorin vähentämisestä seurannut väsymyksen vähentyminen. Huomattavan väsyttävä lääke siis. Siihen vain tottuu niin, ja sitä kompensoi niin huomaamatta.

Kävin eilen kaupassa. Yritin ostaa kaiken tarvittavan viikonlopulle. Mutta sitten illalla ajattelin, että kun ostin yhden siiderin ruoanlaittoon, niin voisin juoda sen illan elokuvan aikana tänään. Eli tarvitsisin ruokaan sen toisen pullon sitten. Eli kauppaan vaan taas tänään...

Vähän mieliala on alhalla. Tekee mieli satuttaa itseäni. Toivottavasti tämä ei hirveästi pahene...

Käyttäjä arka kirjoittanut 17.10.2015 klo 10:35

Hei Jardin Prive!
Mukava kun soit itsellesi pari siideriä, se kyllä rentouttaa mukavasti. Me täällä kotona ollaan, katsellaan miehen kanssa telkkaria, tytär nukkui vielä äsken. On kai menossa poikaystävänsä luokse tänään. Meillä on sossu maanataina. En tiedä pitäisikö mennä suihkuun tänään. On ahdistusta, tekis mieli ottaa Oxaminia. Kirjoittele.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.10.2015 klo 09:09

Hei, Arka.☺️❤️☺️ Mulla oli yksi siideri. Ei se oikein vaikuta mihinkään suuntaan. Mutta mukava se oli juoda elokuvaa katsoessa. Tuntuu jotenkin, että mulla joku lääke torppaa alkoholin vaikutuksen. Ja nyt niitä lääkkeitä ei enää montaa mene.

Lähtikö tyttönne poikaystävälleen? Alkaako hänellä taas huomenna koulu?

Mukavaa päivän jatko!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.10.2015 klo 09:40

Viime yön nukuin hyvin. Olin nostanut Levozinin annostusta. Ja ehkä Ketipinor sotki unta vähemmän. En tiedä... Mutta hyvä yö se oli!

Ulkona on sumu. Mun mieliala on samanlainen.

En tiedä, mitä tekisin tänään. Olisi kiva ommella, mutta en tiedä, saanko itseäni siihen puuhaan. Vähän tiskiäkin jäljellä eiliseltä. Ja järjestellä pitäisi. Eli oikeastaa tuo ompelu on asia jota "ei pitäisi tehdä". Ehkä... Nyt vain tuntuu sen verran kurjalle, etten taida pystyä ainakaan ihan heti yhtään mihinkään muuhun kuin roikkumaan netissä.😞

Mindfullnesin systeemillä nyt kai pitäisi ajatella, että "tunteet tulee, tunteet menee, päästä niistä irti". Jotenkin mä en tykkää tuosta ajatuksesta. Mun mielestä tunteet tulee tuntea. Mutta toisaalta, jos ajattelen tämän masennuksen menevän vielä pois... se menettää voimaansa. Mutta toimii ainoastaan lievän/keskivaikean masennuksen kanssa. Ja tietysti tavanomaisen "masennuksen" kanssa. Vaikeassa masennuksessa on mahdotonta, sanoisin jopa naurettavaa, ajatella, että masennus menisi ohi!

En edelleenkään tiedä, mitä mä tämän aamusession jälkeen teen... Vähän väsyttääkin. Nukuin reilut kahdeksan tuntia. Voi olla unen määrä, Levozinin vaikutusta tai Ketipinorin vaikutusta... tai jotain... No, mutta kuitenkin... Yritetään taas selvitä tästä päivästä! Voimia teille kaikille!