Aika jännää, että laihduit, vaikka söit enemmän ja et varman liikkunut juurikaan. Vai olisiko niin, että söit riittävästi, jotta elimistö "uskalsi" laihtua?
Mä nukuin puoli yhdeksään. Kello soi silloin. Eilen otin vähemmän Ketipinor depotia, ja ainakaan vielä tuo vähennys ei tunnu. Mulla tiputettiin tuossa pari vuotta sitten aika nopeasti Ketipinoria alas, ja meni siinä silloin muitakin lääkkeitä vähemmälle. Iski hillitön masennus. Nyt olen lopettanut Mirtazapinin ja olen vähentämässä Ketipinoria. Mitähän Levozin tekee? Mulla sitä menee unen tueksi. Pitänee selvitellä, mutta siihen en koske ennen kuin Ketipinor on poissa.
Dosetti tuntuu jo niin paljon köykäisemmältä, kun noita lääkkeitä on lopetettu. Vaikka eihän sieltä puutu kuin Mirtazapin...
Temestaa olen vähentänyt myös. Sen vähentämisen syytä en oikein tiedä. Mutta selkeää on, että kun hoitajani miettiin jonkin lääkkeen vähentämista/lopettamista, minä alan toimia. Taidan olla aika johdateltavissa. Mutta parempi näin. Ja kun saan väsyttäviä lääkkeitä eli oikeastaan kaikki, mitä aion vähentää, pois, niin kahvin kulutuskin laskee. Laskihan se reilusti jo silloin kun Leponex lopetettiin. (Tosiaan onhan sekin poissa!) Ja nyt tuntuu, että tuon Mirtazapinin lopetuksella on ollut sama vaikutus. Ei nouse verenpaineetkaan sitten niin paljon.
Mieli on nyt vähän allapäin. Kaupassa pitää käydä. Jos saisin ommeltua, tuntuisi varmaan mukavammalta. Katsoin eilen kankaat valmiiksi joululiinaan. Voisin aloittaa/tehdä sen. Jääkööt muut edelleen roikkumaan!
Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!😍