Hei Jardin Prive ☺️❤️☺️
Ymmärrän surullisuutesi, se on ymmärrettävää. Mä en usko, että lapsi koskaan unohtaa tai hylkää äitiään, sinä olet varmasti tytöllesi todella tärkeä, vaikka ette näe joka päivä, sinä varmasti olet tytön sydämessä ja pysyt siellä ikuisesti, äidin ja lapsen suhde on vahvinta maailmassa. Sinulla on varmasti ikävä tyttöäsi, uskon sen. Oletko koskaan ajatellut asiaa että jos tyttö asuisi luonasi, jaksaisitko pyörittää arkea 24/7? mä olen miettinyt pojan kohdalla tuota asiaa, ja mä tiedän, mä en jaksaisi. Ja kun mä tiedostan sen asian, mä olen onnellinen että jaksan edes sen ajan kun poika luonamme on. Mä haluaisin jaksaa, kyse ei ole siitä, kyse on tosiasioista, asioista joille en voi mitään. Musta ei vaan olisi huolehtimaan sairaasta lapsesta, vaikka se voi kuulostaa toisista todella itsekkäälle, mä en voi asialle mitään. Mä tiedän että pojan itsensä kannalta on parhainta että saa asua siellä missä hänestä jaksetaan pitää huolta, joka ikinen päivä, tuli eteen mitä vaan. Mä kaadun muutenkin niin pienistä asioista elämässä, en kykenisi tarjoamaan pojalle riittävän turvallista ja tasapainoista elämää, minkä poika tarvitsee. Eriasia olisi, jos poika olisi terve. Monesti kyse on että järki ja tunteet välillä sekoittuu.. sitä haluaisi jaksaa huolehtia omasta lapsestaan, taistelee vastaan sitä tosiasiaa että en mä pärjäisi edes.
Tunnistatko sinä mitään samaa? Mulle oli ihan kamalan vaikea alkaa näkemään tosiasia, se että mä en pärjäisi pojan kanssa 24/7. Vihasin ihmisiä kun he yrittivät mulle sitä sanoa, kysyä pärjäisinkö, tottakai sitä haluaa pärjätä, eriasia on pärjääkö. Nyt olen hyväksynyt asian. Näin on parhain, pojan itsensä kannalta ja pojan tulevaisuuden kannalta. Mä en häviä (toivottavasti) koskaan pojan sydämestä vaikka hän ei meidän luona asukkaan. Näin ainakin hyvinä hetkinä yritän itselleni sanoa.
Meniköhän tämä kirjotus nyt vähän ohi aiheen... kirjotin vaan mitä tuli mieleen. haluaisin niin kovin auttaa suakin kestämään eron tytöstäsi. Antaa toivoa että sä kuulut sun tytön sydämeen ikuisesti, vaikka hän ei vierelläsi olisikaan. Luota siihen ☺️❤️☺️
vieläkö sinua on itkettänyt tänään? toivon sinulle voimia, olet ajatuksissani ☺️❤️☺️