saloka kirjoitti 19.9.2015 9:27
älä satuta itteäsi. Tiedän ton tunteen. Olen ite ollut eilen illalla tyhmä. Tänään yritän pitää itteäni niskasta kii ja olla ihmisiksi. Vaikeeta se on.
Miettisin eilen mikä on vaikeasta masennuksesta seuraava huonompi tila. Onko se sitten joku psyoosi tai mikä lie. Jotenkin tuntuu että meen koko ajan huonompaan kuntoon. En jaksa mitään ja olen va. Pelottaa tulevat päivät, kun pitäisi jaksaa mennä sinne ja tänne ja tonne.
Äiti eilen sano et maanantaina olis meno leipomoon. Sanoin hänelle että senku menet sitten. Ei oiee innostanut.
Hei, Saloka!☺️❤️☺️
Mä nukuin puoli kymmeneen, herätystä ei ollut. Nyt en nähnyt unta siitä, etten olisi saanut nukuttua. Näin sen sijaan unta siitä, että ruokaa piti ostaa eikä rahaa ollut. Ja se onkin sitten ihan totta!
Tyttö tulee mun luo tänään. Kaupassa pitäisi sitä ennen käydä.
Mä sain eilen ruokajonosta kermaa. En laittanut sitä pois. Joten tyhmyyksissäni illalla otin sitä ja söin lusikalla. Tuli psyykkisesti tosi huono olo! En käynyt sitä oksentamaan, kun olin syönyt edellä porkkanaa ja ajattelin, ettei ruokatorvi oikein tykkää takaisin tulevasta rouheesta. Sitten ajattelin, ettei mulla ole Mirtazapinin lopetus vielä tapahtunut, joten tämmöisiä mokia sattuu. Silti mä koen jonkinlaista huonommuutta - aika vahvaakin - tällä hetkellä. Loput kermat kaadoin viemäriin. Paska minä!😠
Joskus oon ajatellut, että psykoosikin olisi parempi tilanne kuin vaikea masennus vaikeimmillaan. Mutta luultavasti se ei ole totta. Psykoosissa en koskaan ole ollut. Tai kai mun masennus on pahimmillaan ollut psykoottista.
Voimia sulle - ja muillekin!😍