Sain eilen tosiaan lääkärin kiinni, ja hän kirjoitti tarvittavat reseptit. Olo siltä osin ok.
Labrat häneltä kyselin, mutta nuo, mitkä terveydenhoitaja kirjoitti, kävin tarkemmin tarkistamassa Kanta.fi -sivuston kautta. Paastosokeri on koholla, mutta ei vielä rajan yli. Sinä se kai on pyörinyt. Toivon, että jos saisin vielä painoa pois, voitaisiin siirtää lääkkeiden aloitusta. Kolestrolit olivat hyvät! Niinkuin mun entinen työterveyslääkärini joskus kauan, kauan sitten sanoi, että syömällä en kolestrolia saa huonoksi. Ne arvot on oikeasti tosi hyvät!🙂 Eli aika ok tilanne niidenkin suhteen.
Mulla alkaa yksi käsityökurssi tänään. Pakkasin eilen tavarat.
Yritän miettiä, miltä musta tuntuu... ei oikein miltään. Vähän jännitän kurssin alkua. Otan luultavasti Temestan ennen lähtöä.
Nyt oon tiputtanut aamu-Temestan 3/4 tablettiin, ja joidenkin viikkojen päästä yritän tiputtaa sen puolikkaaseen. Mutta mun on edettävä riittävän hitaasti. Alan nyt pitää kalenterissa kirjaa siitä, kuinka usein noita ahdistus/paniikkikohtauksia tulee. Onpa sitten jotain, mitä voin sanoa lääkärille ja hoitajalle.
Kerroin eilen lääkärille lyhyesti yhdestä tärkeästä asiasta, mutta joko hän ei sitä kuullut tai välittänyt, mutta mitään vastausta asiaan en saanut. Enkä sitä enää toista kertaa todennut. Vähän harmitti, mutta ei kai sillä asialla sitten ole niin väliä.
Sää näyttää ihan kohtuulliselta... Voikaa siedettävästi. Mielummin tietysti paremmin. Ehkä tästä päivästä taas selvitään...🌻🙂🌻