Hei Jardin Prive☺️❤️☺️
luin uudelleen tuon mitä kirjoitin ja mulle jäi siitä olo että kirjotin sen jotenkin tosi epäselvästi.. esim lause poissa silmistä,poissa sydämestä.. tarkoitin sillä että musta tuntuu että mä en ole enään toisen sydämessä kun en ole toisen vierellä,että jotenkin ihminen hylkää mut silloin kun lähtee mun viereltä pois. Sitten taas joidenkin ihmisten kohdalla huomaan että kun en näe heitä,heidän olemassa olonsa jotenkin kummallisesti lakkaa mulle,en osaa selittää tätä. Tällä en todellakaan tarkoita läheisiä,esim lapsia,he eivät lakkaa olemasta millään tasolla mun sydämestä vaikka eivät ole vierellä. Joidenkin kavereiden kohdalla huomaan että ihan kuin en muka tuntisi heitä enään kun en näe heitä,tätä on ihan todella vaikea selittää.
Mun on vaikeaa olla yksin,ilman miestäni. Ihan kun osa musta puuttuisi silloin ja koen että hän jollakin tavalla hylkää mut yksin tänne pimeyteen. Ihan kun mä en olisi kunnolla olemassa ilman miestäni. Mulla on elämässä aina ollut joku ihminen johon takerrun,en ymmärrä miksi.
Ei ole mullakaan kovin järin hyväolo ollut. Ei ole pahin,mutta ei parhainkaan olo. Ahdistaa. Ei oikein huvita mikään. Vihaan tätä syys aurinkoa,en tiedä miksi.
Mustakin tuntuu taas etten kestä tätä elämää täysin ilman oxamiineja. Yritän taistella sitä tunnetta vastaan,tiedän että kohta taas luovutan. En ota niitä paljoa liikaa,pari-kolme vain,että saan hetkeksi tän todellisuuden pois,edes vähän.
koita sinäkin Jardin Prive jaksaa ☺️❤️☺️ vaikka kyllä mäkin mietin aina välillä,onko tässä mitään järkeä? Elämässä siis. Kunpa voitaisiin nähdä ihan oikeasti. Mä koen ettei mulla ole kuin mieheni joka ymmärtää mua ja jonka seurassa voin olla oma itseni. Keneltäkään muulta en saa tukea,lähipiirissä ei ole mielenterveysongelmaisia,vaikea heidän on ymmärrettävästi ymmärtää mua ja ei ne osaa koskaan sanoa oikein mitään.
Sanon itsekkin usein että hetki kerrallaan,tällä hetkellä kysyn itseltäni miksi? Mitä varten elän hetken kerrallaan? Miksi siis kamppailen kun voisin luovuttaakkin kun ei tästä koskaan tule loppujen lopuksi mitään. Ahdistaa!!!
voimia sinulle paljon,olet ajatuksissani ☺️❤️☺️