Hei, Arka! Mukavaa, kun saatte auton lainaan!
Mä kävin kirjastossa kopioimassa laukun kaavat. Jatkan ehkä sen projektin parissa, kun tästä koneelta irti pääsen.
Mulla on matonpesun jäljiltä vasen käsi kipeä. Aamulla siihen sattui tosi kovasti herättyä. Buranalla ja Voltarenilla kipu vähenee, muttei poistu. Mun pitää koko ajan varoa tuota kättä, etten rasittaisi sitä liikaa. Siinä on varmaan rasituksesta tulehdus.
Lainasin kirjastosta ison kassillisen käsityökirjoja. Pari niistä jo selailin, ja sain ideoita, mitä haluaisin tehdä. Kaikkea kivaa tekemistä on vaikka kuinka paljon. Ja sitä tulee koko ajan lisää. Kaikkea en ehdi tekemään, töitä on jo nyt jonoksi asti, ja monta työtä on jo aloitettu, muttei loppuun saatettu. Onneksi muisti on lyhyt, niin osa suunnitelmista unohtuu.😉
Täällä kotona olisi hyvä siivota. Onneksi voin vedota tuohon kipeään käteen, niin ei tarvitse mitään tehdä. Mutta jos nyt saisi edes WC:n siivottua. Sen pitäisi olla aika kevyt homma. Puhtaat matot odottaa kassassa syksyä ja lattioiden pesua.
Mulla on paljon suunnitelmia vähän kaiken suhteen. Olen nyt voinut aika hyvin. Mutta tuo viiltämisen halu esimerkiksi on päivittäistä. Ihan joka päivä en kuitenkaan viillä.Tuntuu vain pahalta, kun tiedän, ettei mua oteta voinnin huonontuessa sairaalaan epävakauden takia. Pelottaa, etten silloin selviä... hengissä...
Varmaan tämäkin päivä menee voinnin aaltoillessa. Aamusta oli hyvä, sitten ei ja nyt taas vointi tuntuu ihan kohtuulliselta. Ei se ole oikein ahdistusta, johon voisi ottaa lääkettä. Enemmän masennusta, luulen. No, jos jotain kohta aloittelisi...
Voikaa hyvin!😍