Hei, LadyMary!☺️❤️☺️
Kiva, kun tulit kirjoittamaan! Tule toistekin!🙂
Masennus on viheliäinen tauti. Mä syön tähän tautiini kuutta eri lääkettä, jos laskin nyt oikein ulkomuistista. En selviäisi ilman niitä; Masennuksen kanssa ehkä, mutta ahdistuksen kanssa en hetkeäkään.
Tuntuu varmaan tosi ikävältä, kun masennus on pysynyt poissa pitkään, ja sitten se taas uusii. Miksi olet nyt niin lääkekielteinen? Mitä tarkoittaa luovuttaminen? Voisi ajatella, että lääkkein voisit selättää taudin nopeammin, tietysti yhdistettynä jonkin muotoiseen terapiaan.
Mullakin tulee lääkekielteisyyden hetkiä, mutta tiedän, etten selviä ilman lääkkeitä. Enkä edes haaveile "terveestä" elämäsätä. Tämä on minulle pysyvä olotila, papereissa lukee toistuva masennus...
Kiitos tsemppauksesta. Itsestä ei tunnu siltä, että olisin eilen saanut juuri mitään aikaiseksi. Vähän siltä tuntuu vieläkin. Kaksi kertaa olen käynyt viikon sisällä mattopyykillä, ja nyt kaikki matot on pesty. Ennen mattojen lattialle laittoa, lattiat pitää pestä oikein kunnolla. Enkä muutenkaan halua mattoja vielä lattialle. Se on jotenkin semmoinen syysjuttu, kun ne tulee levälleen.
Pudotan painoa, kahteen viikkoon ei ole tippunut yhtään...☹️
Pyörän takakumi on rikki. Kaupassa käynnistä tulee hankalampaa. Mutta onneksi mulla "mummokärry" vedettävänä. En olekaan sitä vielä käyttänyt, kirpparilta ostin keväällä/kesällä. Nyt se tulee tarpeeseen.
Kirjoitellaan!😍