Hei, Arka!☺️❤️☺️
Kiva kuulla sinustakin!😍 Tässähän tulee melkein ikävä "Tukinet-kavereita".
Laitoin eilen likoamaan kuivattuja herneitä, ja äsken istutin ne multaan. Haluan syödä herneenversoja. Nyt niitä tulee kyllä ihan kauheasti!😮 En osannut eilen arvioida oikein herneiden määrää. Kävin ostamassa kirpparilta pari lasiastiaa, joihin laitoin herneet kasvamaan. Ja sitten tarvitsin yhden astian itseltäni, kun herneitä oli niin paljon, enkä halunnut heittää niitä roskikseen.
Ompelemaan asti en ole päässyt, suunnitellut jotain jo olen. Yritin tilata yhtä tilkkuviivainta Suomesta, mutta liikkeestä oli se loppu. Sitten löysin muutaman ulkolaisen kaupan, jotka myyvät sitä. Lopullisesti tilasin sen Sveitsistä. En tiedä tuleeko siihen tullia, en ole viitsinyt selvittää asiaa.
Olo on vähän surullinen. Eilen viilsin. Nyt en tiedä, mitä tekisin. Ennen kuin alan ompelemaan, pitäisi laskeskella liinaan tarvittavien osien pituuksia ja leveyksiä. Tuntuu, etten saa itseäni lehtiön ääreen. Masentaa. Haluaisin pois ja kuolla.
Olin viime vuonna näillä samoilla kursseilla kuin tänä kesänä. Viime vuonna olin tosi väsynyt tämän jälkimmäisen kurssin jälkeen. En vain osaa myöntää sitä itselleni, että taidan olla aika väsynyt nytkin. Ehkä ei pitäisi vaatia itseltään nyt liikaa.
Tuntuu, etten jaksa tätä päivää...☹️