Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.06.2015 klo 09:41

Hei, Minävaan00!☺️❤️☺️

Kiva, kun kirjoititi!☺️❤️

Mulla menee Temestaa luultavasti enemmän kuin lääkäri kirjoitti. Olen joutunut noiden kahden kurssin aikana ottamaan useamman tabletin päivässä, että olen selvinnyt toisten seurassa. Ja eilenkin meni, kun olin yksin kotona pitkästä aikaa... Saa sitten nähdä, saanko lääkärin kirjoittamaan uuden reseptin, kun lääkkeet loppuvat kokonaan...

En saanut eilen oikein ommeltua. Se harmittaa. En saanut edes järjestettyä kankaita hyllyille. Yhden pienen kangaspalan ompelin ja tikkasin. Haluaisin ommella enemmän!

On kurjaa, kun voit huonosti! Voisinpa jotenkin auttaa! Olet kuitenkin ajatuksissani!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 30.06.2015 klo 10:27

Hei Jardin Prive ja Minävaan!
Mulla ei vielä ole Oxaminia ja on vaikeaa. Olut auttaa mutta nyt ei voi ottaa kun pitää säästää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.06.2015 klo 12:45

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Kiva kuulla sinustakin!😍 Tässähän tulee melkein ikävä "Tukinet-kavereita".

Laitoin eilen likoamaan kuivattuja herneitä, ja äsken istutin ne multaan. Haluan syödä herneenversoja. Nyt niitä tulee kyllä ihan kauheasti!😮 En osannut eilen arvioida oikein herneiden määrää. Kävin ostamassa kirpparilta pari lasiastiaa, joihin laitoin herneet kasvamaan. Ja sitten tarvitsin yhden astian itseltäni, kun herneitä oli niin paljon, enkä halunnut heittää niitä roskikseen.

Ompelemaan asti en ole päässyt, suunnitellut jotain jo olen. Yritin tilata yhtä tilkkuviivainta Suomesta, mutta liikkeestä oli se loppu. Sitten löysin muutaman ulkolaisen kaupan, jotka myyvät sitä. Lopullisesti tilasin sen Sveitsistä. En tiedä tuleeko siihen tullia, en ole viitsinyt selvittää asiaa.

Olo on vähän surullinen. Eilen viilsin. Nyt en tiedä, mitä tekisin. Ennen kuin alan ompelemaan, pitäisi laskeskella liinaan tarvittavien osien pituuksia ja leveyksiä. Tuntuu, etten saa itseäni lehtiön ääreen. Masentaa. Haluaisin pois ja kuolla.

Olin viime vuonna näillä samoilla kursseilla kuin tänä kesänä. Viime vuonna olin tosi väsynyt tämän jälkimmäisen kurssin jälkeen. En vain osaa myöntää sitä itselleni, että taidan olla aika väsynyt nytkin. Ehkä ei pitäisi vaatia itseltään nyt liikaa.

Tuntuu, etten jaksa tätä päivää...☹️

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 30.06.2015 klo 13:38

Hei Jardin Prive ☺️❤️☺️

Älä vaadi itseltäsi liikaa, on hyvä jotkut päivät vain antaa itselle lupa olla ja tehdä vain juuri sen verran kun jaksaa ☺️❤️☺️ huomaatko sinä väsyttääkö lämpö sinua? mä oon huomannut itsessäni sen jo useita vuosia, nukun lämpöisillä ilmoilla paljon ja olo on kaikki päivät aika semmoinen sumuinen. kesällä kun vedet on tarpeeksi lämpimät niin mua auttaa kun aina välillä käy uimassa.

kello tulee kohta kaksi ja en mäkään ole saanut tänään juur mitään aikaiseksi. no sain sentään vietyä tytön kaverinsa luokse, jää sinne yökylään. suunnitelmissa on pieni kävely lenkki tänään, saa nähdä saanko itseni liikkeelle. lähtö on aina se vaikein. ja varsinkin yksin on vaikeaa saada mitään aikaiseksi.

koitetaan jaksaa, olet ajatuksissani ☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.07.2015 klo 09:53

Hei, Minävaan00!☺️❤️☺️

Sain eilen sentään jotain aikaiseksi. Ompelin miehelle kaitaliinaa, ja sain pinnan melkein valmiiksi. Ja sitten illalla paloittelin mieheltä saamani raparperit. Tein keiton ja laitoin loput pakkaseen.

Haluaisin talveksi lisää raparperia, mutta en haluaisi ostaa kallilla kaupasta. Ja tutuilla ei ole. Onpa ongelma...

Mulla on terapia tänään. Juon vielä kahvit ja lähden sitten. Nukuin yhdeksään. Pääsin omin voimin ylös, kun kännykkä hälytti.

En tiedä, saanko tänään tehtyä mitään. Haluaisin ommella, mutta en ole lainkaan varma jaksanko. Monta projektia on mielessä. Oon ostanut kasan farkkuja, ja lahkeet pitäisi leikata saumoista erilleen. Olisi helppo homma, ei tarvitsisi ajatella.

Mua masentaa. Voi tämä olla ositain väsymystäkin. Ihan fyysistä. Ja psyykkistäkin. Haluaisin viillellä. Olo on vaikea, hetkittäin enemmänkin kuin vaikea. Oon tyytyväinen, ettei tyttö ole nyt luonani. En jaksaisi. Vaikka toisaalta en olisi silloin yksin kotona. Mutta nyt tuntuu siltä, että on parempi olla näin...☹️

Voimia päiväänne!

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 01.07.2015 klo 11:19

Hei Jardin Prive ☺️❤️☺️

mukava kuulla että sait eilen aikaiseksi tehtyä sitä liinaa.
mäkin ihme kyllä sain eilen tehtyä yllättävän paljon,vaikka vielä kahden aikaan tuntui että tuskin saan mitään tehtyä. Sain jopa itseni sinne pienelle lenkille.

mullakin on tänään hoitajalle aika. En tiedä vielä että jääkö tyttö toiseksi yöksi kaverilleen. Mä yritän jos saisin tänäänkin itseni pienelle lenkille,tosin jos sataa vettä koko päivän niin se varmaan jää.

toivottavasti sä saisit tänään jotakin tehtyä jos vaan jaksat ☺️❤️☺️

Käyttäjä arka kirjoittanut 01.07.2015 klo 15:28

Hei Jardin Prive!
Mukava kun teit sitä kaitaliinaa. Toivottavasti et voi kovin huonosti tänään vaan koet jotain iloakin. Ajatella että on jo heinäkuu. Aika sentään kuluu, nää kesät ahistaa mua ki8va että ollaan syksyyn päin menossa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.07.2015 klo 20:36

Hei, Minävaan00 ja Arka!☺️❤️☺️

Minä soisin kesän jatkuvan vuoden ympäri. Pelottaa oikeastaan jo koko tuleva syksy ja talvi.

Olen väsynyt. Olen tänään ommellut juuri sen verran (=todella vähän), että voi yleensä ottaen sanoa ommelleensa. Olo on yksinäinen ja väsynyt. Olen myös pienessä flunssassa.

Mulla on MS-piikin päivä huomenna. Luin pitkästä aikaa opasvihkosen pakkauksesta. Siinä sanottiin, että beetainterferoni estää elimistössä tulehduksia. Siinä ehkä selitys, miksi en yleensä koskaan sairastu edes flunssaan. Nytkin on tällainen pieni kesäflunssa vain.

Viime viikon kurssi tuntui niin upealta. Kun on vähällä unella, kokee asiat vähän toisin kuin jos olisi täysissä voimissaan. Ehkä siksi ihmiset tulivat niin tärkeiksi ja olo oli mahtava. Nyt kun olen "normi-elämässsä" tunnen itseni yksinäiseksi ja masentuneeksi. En saa mitään aikaiseksi. Turhauttaa ja harmittaa. Ja tiskinkin laitoin itselleni odottamaan... ☹️

No yritetään jaksaa. Menen vielä hetkeksi ompelukoneelle. Tänään tuli postissa täydennystä ompelutarvikkeisiin. Olisi ihana saada järjestettyä paikat ja kaikki ihanuudet, joita on tullut hankittua! Mukavaa illan/yön/aamun jatkoa (riippuen, milloin tämä julkaistaan) teille kaikille!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.07.2015 klo 11:57

Hei.

Pistin juuri MS-piikin. Ei sattunut juurikaan. Aina sitä kuitenkin jännittää...

Nukuin pitkään, yli kymmeneen. Paino on nyt alimmillaan kuukauteen, vaikka söin eilen Nutrilettin lisäksi pari paahtoleipää ja makeaa. Nyt yritän jatkaa pelkällä Nutrilettilla lisäten siihen illalla salaatin. Voisin ostaa vielä herkkusieniä...

Olo on väsyneen masentunut.

Aurinko paistaa. En lähde mattopyykille, kun olen vielä vähän kipeä.

En haluaisi elää...☹️

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 02.07.2015 klo 19:00

Voi Jardin Prive mistä sinulle saataisiin elämänhalua😑❓ Kun voisi ottaa toiselta vähän taakasta niin olisi helpompaa.Mutta ei pysty muuta kuin täällä kirjoittamaan ja sillä tavalla auttamaan.

Täällä on koko päivän ollut pilvistä ja nyt on jo monta tuntia satanut vettä.Ei oikein tunnu kesältä.

En oikein osaa mitään kummempaa edes kirjoittaa.Mutta haluan sinun tietävän että olet ajatuksissani ja haluaisin että sinulla alkaisi helpottamaan ☺️❤️☺️

Jaksamisia sinulle ja päivä kerrallaan 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.07.2015 klo 19:26

Mua ahdistaa!😯🗯️

Laitoin tytölle viestin. En ole nähnyt häntä useampaan viikkoon. Luulin hänen jo lähteneen mökille, mutta meneekin vasta huomenna. Oltaisiin ehditty nähdä tällä viikolla ja käydä vaikka jätskillä. Nyt se ei onnistu. Tunnen hillitöntä syyllisyyttä. Olen ajatellut vain itseäni! Mun on nyt tosi paha olla! En tiedä, mitä tehdä. Luultavasti otettava rauhoittavia. Tahdon vain vahingoittaa itseäni! Tuntuu, etten selviä tästä! Pelottaa, mitä teen itselleni...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.07.2015 klo 11:01

Hei.

Tunnen edelleen syyllisyyttä, etten tavannut tyttöä tällä viikolla. Nyt kestän sen melkein. Mutta en ihan... Tekee mieli satuttaa itseäni...

Olen tyytyväinen siihen, että paino tippuu. Oikeastaan olen siitä tosi iloinen!🙂 En turhaan yritä laihduttaa.

Ostin farkkuja halvalla käsityötarkoituksiin. Yhdet mahtuivat jalkaan, kokeilin tänään. Ne ovat pikkuisen liian isot, mutta käytän niitä kunnes ovat - toivottavasti pian - reilusti liian isot. Sitten pilkon nekin.

Vaikka olen iloinen painon putoamisesta, on olo muuten aika synkkä. En haluaisi elää. En jaksa tehdä mitään. Siis mitään sellaista, jonka noteeraisin tekemiseksi. Farkkuja pilkon, ompelen tilkkupeittoon reunakanttia, käyn kaupassa. Ei tuo ole mitään! Pitäisi saada järjestettyä reissussa olleet tavarat ja ompelutarvikkeet. Pitäisi imuroida. Pyyhkiä pölyt. Pitäisi!

Mutta mitä minun pitää tehdä? Ei mitään. Kaupassa voisi käydä ja ostaa kahvimaitoa ja kivennäisvettä. Ja lisää Nutrilettia. Ja tietysti tuoreita herkkusieniä. Mutta ei sekään ole pakko tänään. Kunpa oppisin tuon!

Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.07.2015 klo 19:15

Tulin toivottamaan sulle suuresti voimia ja jaksuja. Olen niin huonossa kunnossa, ettei paljoo jaksa täällä käydä. Omaa ketjua yritän päivittää, mut toisten ketjujen lukeminen taitaa jäädä hiukaks aikaa.

Hyvää ja lämmintä kesän jatkoja.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.07.2015 klo 10:32

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Iso kiitos, kun jaksoit tulla tervehtimään!😍

Yritän käydä sinunkin sivuillasi! Voimia sinulle!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.07.2015 klo 10:15

Hei, Elämänilohukassa!☺️❤️☺️

Huomasin vasta nyt kunnolla, että olit kirjoittanut pari päivää sitten. Kiva! Kiva siis, että kirjoitit, ei etten siihen reagoinut aiemmin...😉

En ole vieläkään järjestänyt reissun tavaroita. Tulin jo maanantaina kotiin. En vain jaksa. En ole edes pariin päivään yrittänyt... Nyt olen ommellut yhden tilkkupeiton reunakantteja. Ja eilen sain yhden pussukan valmiiksi. Siltikin tuntuu, etten tee mitään...😑❓

Laitoin alkuviikosta herneitä kasvamaan. Nyt ovat iduilla ja otin pois pimennyksen. Kunhan kasvavat, saan lisuketta salaattiin. Harmi kun en laittanut tänä kesänä salaattia kasvamaan parvekkeelle. Tosin nyt siellä on vain kukkia. Ja niin halusinkin.

Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!😍