Hei, Elämänilohukassa ja Minävaaan00!☺️❤️☺️
Kiitos kun kirjoititte. Tuntuu siltä kuin joku mukava ihminen tulisi kylään - melkein kuin oikeasti!🙂
Itse en oikeastaan näe Temesta-riippuvuuttani kovin pahana asiana. Mulla menee normaalisti 2 tai 3 tablettia päivässä. Joskus vain yksi, toisinaan enemmän... Se ei tunnu minusta kovin suurelta määrältä, enkä koe, että siitä olisi haittavaikutuksia. Suuunnitelmissa on kuitenkin vähentää lääkitystä, ja olenkin jo vähentänyt.
Lähden juhannukseksi miehen ja suvun luo parinsadan kilometrin päähän kotoa. Se käsityökurssi on samalla suunnalla. Kurssi kestää viisi päivää, maanantaista perjantaihin. Odotan kurssia, ja pelkäänkin vähän. Miten jaksan tällä kertaa? Miten kestän sen, kun koen olevani muita huonompi? Kelpaanko?
Mulla tuli tänään yllättäen yhden laskun muistutus, joka piti maksaa heti. Nyt mun loppukuun raha-asiat on sekaisin. En tiedä, miten toimisin. Käynkö nostamassa rahaa tililtä pankissa, kun mulla ei ole korttia siihen tiliin. Se voisi olla järkevintä. Huomenna tai torstaina. Stressaan ihan hirveästi raha-asioista!☹️
Kiva, Minävaan00, kun poikasi tulee perjantaina. Toivottavasti säät ovat suosiolliset siellä, missä asutte! Saitko itsesi pihalle tänään?
Mun pitää lähteä vielä käymään kaupassa. Palautan samalla pulloja. Saan niistä jonkun euron.
Voimia päiväänne!😍