Hei, Minävaan00 ja Arka!☺️❤️☺️
Kiva kun kävitte taas kirjoittelemassa!😍 Olen itse ollut täällä vähemmän kuin normaalisti, mutta ilahdun aina kun ketjuuni on käyty kirjoittamassa. Mukava seurustella teidän kanssanne!
On tosi mukavaa, kun tyttö on täällä. Vaikka emme tee asioita yhdessä, mutta olemme kuitenkin yhdessä! Hän ei ole ollut täällä pariin viikkooon, mikä on meille poikkeuksellista. Siksi tämä kai tuntuukin niin hyvältä. Ollaan vähän mietitty kesän näkemisiä, mutta ei olla vielä mitään päätetty.
Kyllä mua aina välillä pelottaa tuo MS-tauti, mutta kun se on ollut kiltisti, en yleensä enää ajattele sitä niin paljon. Mulla ei ole oikeastaan lihasheikkoutta eikä tasapainovaikeuksia. Mutta tämä tauti on niin erilainen eri ihmisillä. Tällä hetkellä mulla ei ole oikestaan mitään oireita. Ehkä vähän käsien hienomotoriikassa, mutta ei muuten. Tai sitten olen vain tottunut tilanteeseen, enkä huomaa muutoksia...
Minävaan00, on hyvä, että sait sen neurologin ajan alkavalle viikolle. Sitten tiedät enemmän. Kerro minulle sitten tänne, mitä puhutte ja sovitte. Olen kiinnostunut kuulemaan, miten voit, ja jos voisin edes vähän olla vertaistukena tilanteessasi.
Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!😍