Hei, Elämänilohukassa, Minävaan00 ja Arka!☺️❤️☺️
Kiitos, kun olette taas kirjoittaneet!😍
Soitan tässä joku päivä lääkärille. Kyllä mulla on se kolme tablettia keskimäärin mennyt. Välillä yksi tai kaiksi, mutta sitten taas joinain päivinä enmmän kuin kolme, jos on paniikki iskenyt päälle. Eli periaatteessa ilman paniikkeja tuon kahden pitäisi riittää... En tiedä, mitä tehdä... ihan oikeasti...
Olin taas eilen pitkän päivän ystävän apuna. Vietin pari aurinkoista tuntia lasten kanssa puistossa. Illalla huomasin saaneeni aurinkoa, kasvot hohtivat punaisina.
Onneksi siellä heidän uudessa kodissaan ei itse tarvitse käydä siivoamaan edellisen asukkaan sotkuja (joita tosiaan on, tosi likainen asunto!) Sinne tulee siivousfirmasta ihmiset siivoamaan, ja maksu menee edelliselle asukkaalle.
Mulla on ensi viikolla tilkkupeittokurssi. Pitäisi leikata kankaat siihen mennessä. En tiedä, milloin jaksan ja ehdin. Periaatteessa voisin aloitella hommaa nyt päivällä, jos ystäväni ei vielä tulisi.
Mietityttää tuo Temesta-asia edelleen...
Olen siinä määrin väsynyt tästä ystävän muutosta, että huomaan miten se vaikuttaa psyykeen. Mulla on välillä vaikeuksia tietää, missä olen. Tai siis oikeastaan nyt tiedän olevani kotona, ja esim. eilen tiesin olevani puistossa lasten kanssa, mutta varsinkin kaupunki tuntuu olevan jotenkin hakusessa. Tämä on kai vähän niin kuin psykoottista oireilua. Olen niin väsynyt. Nukuin viime yönä reilut 12 tuntia, mutta uni oli katkonaista. Toissayön nukuin oikein hyvin. Ja edellinen jäi tosi lyhyeksi. Vähän huolestuttaa miten selviän... Perjantaina on terapia. Pitäisi saada pidettyä taukoa, mutta se ei ole helppoa...
Kirjoitan myöhemmin lisää, nyt vain tällainen vuodatus olosat... Voikaa hyvin!😍