Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.05.2015 klo 21:34

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Mun oli tarkoitus tänään syödä vain ateriankorvikeita, mutta oon syönyt lisäksi palan leipää, porkkanoita ja Korn flakesia. Jätin tosin yhden pussin syömättä. Ehkä sitten huomenna... En tiedä, pitäisi varmaan mennä vaakaan, että tietäisi lähtöpainon, mutta en uskalla.

Otin tänään lievän yliannostuksen. Eihän se ole järkevää, mutta otin kuitenkin.

Nyt mua väsyttää, kello on puoli kymmenen illalla. Voi tämä väsymys osittain johtua noista lääkkeistä. Menen kai piakkoin nukkumaan.

Hyvää torstaita teille kaikille!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 28.05.2015 klo 08:16

Hei Jardin Prive!
Minunkin tekisi mieli ottaa yliannostus, taidan ottaa tuota kaliumia muutaman ylimääräisen. Onko sinua ahdistanut paljon? Toivon sinulle voimia. Minä käytin eilen vähän alkoholia ja tuskatila helpotti niin että sain luettua lehteä ja kykenin rentoutumaan. Elämänhalua ei ole, tuska siitä etten valmistunut sairaanhoitajaksi ja siitä että pojat sairastaa skitsofreniaa. Vaikea keekittyä lukemiseen. Oletko saanut ommeltua? Miten olet voinut!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.05.2015 klo 10:02

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Kiva, kun kirjoitit!

Mä nukuin pitkään, yli puoli kymmeneen. Nyt vielä väsyttää. Masentaa ja ahdistaa. Kahvi on lopussa. Tekisi mieli itkeä, mutta ei itkua tule. Olen turhautunut. Hirveä määrä valitusta...

Voi harmi, Arka, kun sinua painavat noin kovasti tuo valmistumis-asia ja poikiesi sairaus. Kunpa voisit päästää niistä irti! Poikiesi sairastumiselle et ole voinut mitään ja siitä ettet valmistunut, et voi syyttää muuta kuin omaa sairastumistasi, jolle sillekään et ole voinut mitään. Elämä ei vain ole reilua.

En ole saanut ommeltua. Enkä taida saada ommeltua tänäänkään. Täällä kotona on taas kaikki paikat sekaisin. Jotain tarttis tehä...

No, lopetan nyt tämän valittamisen... Ja luen vaikka päivän uutiset...

Voikaa hyvin!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 28.05.2015 klo 16:05

Hei Jardin Prive!
Saitko järjesteltyä paikkoja. Meillä pyykit koneessa, pitäs mennä ripustamaan. Otin kolme olutta ja elämänhalu nosti päätään ja oli helpompi hengittää. Haluaisin juoda vieläyhden mutta otan sen vaan jos mies ehdottaa että ota. Haluaisin toisenkin vapaaehtoispaikan mutta en ole vielä soittanut minnekään. Siinä paikassa missä kävin ei mummo päässyt ollenkaan yksin ulos eikä ollut käynyt kuukausiin ulkona. Yhsessä sitten mentiin ja hän piti kädestäni kiinni.

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 28.05.2015 klo 16:44

Hei Jardin Prive,kuinka päiväsi on mennyt? Kävitkö ystäväsi kanssa siellä kaupassa? Minun on vaikea mennä yksin kauppaan,välttelen sitä kuin ruttoa.

Mitenkäs ompelutyöt sujuu?Millaisia kankaita sitä tilaat sieltä ulkomailta?

Jos vain saisi/pystyisi tehdä jotain,mielikin parantuisi.Mutta minulla on usein niitä päiviä,että en vaan pysty mihinkään.

Jaksamisia sinulle
☺️❤️☺️

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 28.05.2015 klo 17:20

Hei Jardin Prive ☺️❤️☺️

toivottavasti sinulla on ollut tänään vähän parempi päivä ja ystävän seura olisi piristänyt sinua. Minulla on ollut aivan kamalan pahaolla tänään. Pitkästä aikaa jouduin turvautumaan ottamaan liikaa opamoxeja,olo oli niin kamala. Itsetuhoisia ajatuksia tuli,vaikka niitä harvemmin enään mulle on tullut. Ihan semmonen luovuttava olo.. epätoivo.. pahaolla.. itkettää.
Mietin jopa osastolle lepäämään menemistä,kun ei tämä tästä paremmaksi ainakaan ole muuttunut. Olen tänään vaan maannut,en ole tehnyt yhtään mitään.
Pelottaa miten tästä selvitään kun jo 3 kk kestänyt tätä,milloin menee vähän paremmin ja milloin tälleen todella huonosti. Moni tärkeä asia jäi tänään tekemättä oman pahanoloni ja hajoamisen tunteen vuoksi.. Onneksi mies pystyisi ne hoitamaan. Hävettää olla tälläinen! Aina muut joutuu kärsimään tästä mun masennuksesta ja en haluaisi,haluaisin perheen säästää tästä. Haluaisin kun on todella pahaolla niin mennä yksin jonnekkin,missä saisin vaan olla,kuormittamatta muita. Mutta ei ole semmoista paikkaa.
onkohan tää merkki että olen putoamassa taas syvemmälle.. onhan tätä jatkunut jo pitkään.. vaihtelevalla voinnilla. Joko luovutan yrittämästä?
Lisäksi perheemme on aika omillaan..apuja ei ole,eikä kukaan halukas auttamaan,läheisiä ei ole. Tuntuu pahalle.
En jaksa,en selviä.
anteeksi myös tämä minun valitus!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.05.2015 klo 20:22

Kiitos kun kävit "moikkaamassa" mua. TOivotan sulle tosi tosi paljon voimia. Alan itse o väsymään. Tuttu toi juuri mulle makkaraa, jos saisin hiukan voimia. Mulla on vielä toi pieni pullo kolaa, mut ei tee mieli jua sitä, eikä pahemmin syä noita makkaroitakaan. Taidan käpertyy peiton alle ja olla sohvalla loppu illan. Katson, pitääkö huomenna aamusta soittaa tk:hon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.05.2015 klo 09:08

Hei, Saloka, Minävaan00, Arka ja Elämänilohukassa!☺️❤️☺️

Väsyttää. Haluaisin mennä takaisin nukkumaan, mutta pitää tässä jossain vaiheessa lähteä ystävän avuksi muuttopakkaamaan. Illaksi pitää olla takaisin kotona, kun mulle tulee ulkomailta kangaslähetys. (Pääasiassa ruskeita kankaita, mikä jo nyt harmittaa...)

Otin taas eilen illalla pienen yliannostuksen. En oikein tiedä, miksi teen niin. Jotenkin kai haluan riskeerata henkeni ja terveyteni. En muista kuka teistä on harkinnut sairaalaa; olitko se sinä Minävaan00? Toivottavasti onnistuu! Minä en lähde enää edes yrittään. Viimeksi se oli niin nöyryyttävää. Sain olla jopa 12 tuntia osastolla.

Nyt mua ahdistaa. Pakko ottaa siihen lääkettä.

Haluaisin luovuttaa.

Voimia teidän kaikkien päiväänne!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 29.05.2015 klo 17:15

HeiJardin Prive!
Älä luovuta vaan taistellaan yhdessä. Rukoilen sinulle voimia. Onko sinulla vielä Temestaa jäljellä?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.05.2015 klo 17:21

Hei...

Olin päivällä ystävän apuna pakkaamassa muuttolaatikoita. Nyt odottelen kotona ulkomaanlähetystä, kankaita. Mun oli tarkoitus kotiin tultua alkaa siivota ja järjestää paikkoja, mutta enpä ole vielä saanut aloitettua...

Olen väsynyt. Huomennakin on herättävä ajoissa, kahdeksan aikoihin. Menen taas ystävän avuksi. Päätä särkee. Otin jo yhden Buranan, mutta kohta otan varmaan jo toisen.

Kotiin tultua ahdisti. Otin siihen rauhoittavaa ja Ketipinoria. Nyt on siltä osin jo parempi olla. Masennus ei ole kauhean kamala, mutta sitäkin tunnen. Pelkään, mitä teen itselleni. Saisikohan osastohoitoa helpommin, jos ilmoittaisi, ettei sitä halua?😑❓

No, vilkaisen vielä uutiset ja alan sitten tähän kodin järjestelyyn. Hyvää illan jatkoa itse kullekin!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.05.2015 klo 18:41

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Kyllä mulla on onneksi vielä Temestaa. Ensi viikolla pitää pyytää lääkäriä kirjoittamaan uusi resepti. Toivottavasti se menee ongelmitta.

Äsken lähettifirman kaveri kävi tuomassa kangas-tilaukseni. Laitoin jo ruskeat kankaat likoamaan kuumaan veteen. Kutistuvat ensin siinä ja sitten loppuun, kun silitän ne kuiviksi. Kyllä noissa kankaissa on aika paljon hommaa.

En ole saanut tehtyä tänään kotona mitään. Ostin eilen ison pakkauksen WC-paperia, enkä saa niitä nyt mahtumaan mihinkään. Mikään muukaan ei suju. Yritän tehdä jotain, mutta palaan aina tähän koneelle. Tulen kiukkuiseksi itselleni!😠 Voi kun saisin edes jotain siivottua!

Masentaa.

Mutta yritetään jaksaa! Voimia iltaasi, Arka!😍

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 29.05.2015 klo 20:16

Hei Jardin Prive ☺️❤️☺️

Halusin tulla sinua moikkaamaan 😍

kurja kun sun pitää turvautua yliannostuksiin. mutta mä ymmärrän sen, koska itse toimin samalla tavalla kun olo on sietämätön. se jotenkin edes hetkeksi helpottaa.

miten sun iltasi meni?

tykkäätkö katsoa telkkaria? mä seuraan salkkareita, en juuri muuta, nekin nauhalta aina joskus. päivisin en telkkaria kato juuri koskaan, iltasin sitten enemmän, vaihtelevalla menestyksellä.. millon pystyn keskittymään minuutin ja millon kaksikin tuntia.

en nyt oikein anteeksi osaa kirjottaa ihmeempiä. on pahaolla.

toivon sinulle paljon voimia ja aurinkoa ☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.05.2015 klo 21:31

Hei, Minävaan00!☺️❤️☺️

Surullista, että sinun on niin vaikea olla.

Tänään en vielä ole ottanut yliannostusta. Mieli tekisi vetää pahempikin annos.

Olen silitellyt kankaita kuivaksi. Värikkäämmät kankaat on nyt valumassa, silitän ne vähän ajan päästä.

En saanut mitään siivottua ja järjestettyä tänään. Ompelin ystävän lasten patjan suojiin kuminauhat kulmiin. Siihen jäi järkevä työ tältä päivältä. Olen edelleen kiukkuinen, kun en saa hoidettua hommia!

Huomenillalla tulen olemaan ihan kuitti, kun menen pakkaamaan/pesemään homepyykkiä ystävän luo. Koko päiväksi. Ja sunnuntaikin menee siellä. Olen uupunut jo valmiiksi. Ja päätä särkee edelleen, vaikka olen ottanut Buranaa.

Ei sinun tarvitse minulle romaaneja kirjoittaa. Ilahdun kuitenkin, kun käyt moikkaamassa! Kiitos siitä!🙂

Hyvää jatkoa sinulle! Ja voimia! 😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 30.05.2015 klo 08:28

Hei Jardin Prive!
Olet kiltti kun autat ystävääsi muutossa vaikka itse väsyt siinä. Mukava että sait kankaita. Minä olen valvonut paljon yöllä, nyt odotan että perhe herää. Tytöllä tänään kevätjuhla ja menevät sen jälkeen jonnekin juhlimaan. Minä odottelen vaan että saisin taas Oxaminia, pitää olla kärsivällinen. Alkoholia ei voi tänään ottaa ettei mene budjetti sekaisin. Eilen sain vielä yhden ylimääräisen oluen ja join sen nauttien kun se helpotti. Luin rukouskirjaa ja dekkaria samalla. Voimia päivääsi ja ilon hetkiä sinulle, olet tärkeä minulle.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.05.2015 klo 08:46

Hei.

Väsyttää, mutta oli pakko nousta, kun oon menossa pakkaus-avuksi ystävän muuttoon. Olen laittanut itselleni eväät (=Nutrilettit) mukaan ja kahvi on tippumassa. Voi kun voisi mennä vielä peiton alle ja sulkea silmät!

Ahdistaa jonkun verran. Otin siihen rauhoittavan. Josko helpottaisi...

Hyvää, kohtuullista tai edes jotenkin siedettävää päivää teille!😍