Hei, Minävaan00!☺️❤️☺️
Se sairaalan linjaus on jotenkin niin, että ainoastaan kriisihoitoja annetaan. Ne ovat todella lyhyitä ajallisesti. Ja parasta on, kun on psykoottinen. Mua pidettiin sairaalassa alle puoli vuorokautta.
Kankaat, jotka tilasin, ovat aivan ihastuttavia. Seuraava projekti, kunhan nyt vielä fiilistelen niiden kanssa, on kankaiden kutistaminen. Ensin liotan niitä kuumassa vedessä, siten annan roikkua kuivumassa jonkin aikaa, ja sitten silitän kankaat kuiviksi. Tulee siistiä jälkeä ja tietää, ettei esim. tilkkupeitto kutistu enää valmiina pestäessä.
Mun vointi ei ole juurikaan parantunut.
Olen väsynyt. Ensin hammaslääkäri ja siten bussilla toiseen suuntaan postiin. En edelleenkään jaksa kuin yhden isomman asian päivässä. En nyt ajattele väsymyksen johtuvan ensijaisesti lääkkeistä. Toki nekin väsyttävät. Mutta luulen, että tämä on nyt enemmän masennusta. Hoitaja tosesi tänän, että mulla on kesällä aina huonompi jakso voinnissani. Puhuttiin siis puhelimessa.
En enää hahmota, miten mua yritettän auttaa. Mitä hyötyä on hoitajan luona käymisestä?Kun mainitsin yliannostuksista, hän ei kysynyt, mitä olin ottanut.
Mä oon valvonut nyt 14 tuntia. Ja päivä eikun jatkuu edelleen... Saisinko kutistettua kankaat tänään? Siinä menee muutama tunti.
Hyvät ja rauhalliset yöt kaikille!🌻🙂🌻