Hei, Arka ja Minävaan00! ☺️❤️☺️
Kiitos kun olette kirjoittaneet. Tuntuu hyvältä, eten ole yksin.
Illalla otin yliannostuksen. Ystävä tuli kylään ja jäi yöksikin.
En ole vielä sanut kankaita, tulevat varmaan postiin ennen viikon puoliväliä. En kyllä jaksa tehdä mitään niillä nyt, mutta olen varannut ne kesän käsityöleirille. Josko saisin edes kutistettua kankaat...
Tein eilen suuntaa antavan masennustestin netissä. Sain písteitä reilusti, viittasi vaikeaan mannukseen. Nyt oon tippunut kuoppaan, ja se viettää vielä edelleen alaspäin.
Haluaisin itkeä, mutta juuri nyt ei vuoda kuin muutama kyynel. Tiesin, että tämä menee näin, vaikka lääkäri kai oikeasti oletti, että voisin vastustaa pahanoloni purkamista läkkeillä. Mutta vastuuhan kaikesta on minulla. Saa nähdä romahdanko niin, että lääkäritkin suostuu jo sairaalahoitoon. En tiedä, mitä tahdon.
Mutta oneksi minulla on ystävä, joka välittää näin pajon! Muille ne ole kertonut. Mies näki ja kuuli eilen Skypessä, etten ollut kunnossa. Sanoin ottaneeni pari lääkettä.
Olen aikanaan uhkaillut kaikessa siinä pahassa olossani muita, että haluan tehdä itsemurhan. Nyt en tee sitä samaa virhettä.
Kiitos kun olette lukeneet tämän vuodatuksen! Hyvää lauantain jatkoa teille ihan jokaiselle!🌻🙂🌻