Hei, Arka!😍
Vapaaehtoistoiminta antaa myös itselle, siinä olet oikeiassa, Arka. Ja mukavaa, että olet löytänyt itsellesi ihmisen, jonka viikkoa voit olla virkistämässä. Kuinka usein käyt hänen luonaan?
Olin eilisen päivän ystävän apuna muuttopuuhissa. En ehtinyt miettimään, miltä minusta tuntuu. En ottanut yliannostusta, vaikka niin olin ajatellut. Olin niin väsynyt, kun jäin yksin kotiin ja menin Skypeen miehen kanssa. Suihkussakin piti käydä.
Torstai-iltanan olisi vielä yksi tytön juttu. Jos katsoisin siihen asti kotona...?
Jonkin verran tekee jo mieli ottaa yliannostus. Kun en ymmärrä, miksi sen haluan ottaa! Hei, Minävaan00, oletko edelleen sitä mieltä, että mun pitäisi hakeutua päivystykseeen ja sairaalaan?
Tiedän, että sairaalassa on tosi tylsää. Tarvitsenko nyt seiniä ympärilleni? - Ehkä. Tarvitsisin jonkun saattamaan mut päivystykseen. Ettei se olisi vain mun oma ratkaisu ja päätös, vaan että joku muukin olisi sitä mieltä.
Olo on nyt hankala. En teidä, mitä tehdä! Oikeastaan melkein kaikki tuntuu turhalta. Voi, kun voisin puhua teidän kanssanne ihan oikeasti!!! Tunnen nyt itseni tosi yksinäiseksi, kun en voi puhua ihmisille olostani. En halua huolestuttaa. Ystävälleni puhuin eilen, mutta hän ei reagoinut oikein mitenkään. Nyt sitten huolestutan mahdollisesti teitä. En sitäkään haluaisi...
Kirjoitan sekavasti. Olo on sekava. En tiedä, mitä ajattelen ja mitä haluan.
Voimia päiväänne!☺️❤️☺️