Hei, Minävaan00!😍
Kiva kun kirjoitit kuulumisistasi ja kiva kun kyselet minun kuulumisiani!☺️❤️☺️
Aloitin viime yönä unipäiväkirjan. Mulla on ollut tyhjä muistikirja yöpöydällä odottamassa johonkin käyttöön ottamista, ja nyt se on aloitettu.
Näin unta viiltämisestä. Unessa viilsin jotain tuntematonta ihmistä, joka kuitenkin oli jotenkin alisteinen minulle. Tunsin viiltämisestä syyllisyyttä. Yritin hakea synninpäästöä papilta, mutten sitä saanut. Herättyä ajattelin, että symbolisesti toisen viiltäminen merkitsi, että viilsin itseäni. Viillon kohtakin oli yhteensopiva.
Näin toisen unen tähän ensimmäiseen liittyen. Siinä sain sitten synninpäästön. En ollut hyljeksittävä. Pappi kosketti olkapäätäni jo ennen synninpäästöä. Minua voitiin koskettaa! Se tuntui isoimmalta asialta tuossa unessa!
En olisi muistanut unia ilman, että olisin kirjoittanut ne yöllä ylös. Jätän kirjan ja kynän edelleen yöpöydälleni. Entisessä terapiassani näistä unista olisi riittänyt keskusteltavaa. Ehkä mainitsen unista huomenna hoitajalle...?
Aamulla näin unta, että olin vaarassa kuolla. Lähdin pakoon, mutta kiinnijääminen oli käytännössä varmaa. Muitakin unia ehdin yön aikana nähdä, mutten enää muista...
Ahdistavia unia koko yön...
Ja ahdistus jatkuu.😞
En voi mennä vielä sairaalaan, viikko vielä. Välillä tuntuu, etten sairaalaa oikeasti tarvitse. En voi niin huonosti. No, seurailen tilannetta. Toivottavasti pystyn siihen, että jätän tilanteen lopullisen arvioinin psykiatrille.
Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!🌻🙂🌻