Voi sinua,kunpa voisin jotenkin auttaa sua! Mä voin kuvitella sun olon,itelläkin välillä ollut niin turvattomia oloja ja ne on kamalia kun tuntuu ettei niitä vaan saa pois vaikka kuinka yrittää ajatellamukavia asioita.
Mä olen viillellyt nuorena todella todella paljon.. mulla on kädet täys viiltely arpia. Aikuisiällä olen vain yhdessä pahimmassa masennus jaksossa viillellyt jokusen kerran reisiin. Olin silloin lääke pöhnässä,vetäny siis yliannostuksen.
kunpa sä saisit jotain helpotusta tuohon sun oloon. Onko sulla diagnoosina "pelkkä" masennus,vai onko muuta? Mulla on toistuva vaikea asteinen masennus ja sekamuotoinen persoonallisuushäiriö,riippuvaisin ja estynein piirtein. Virallista diagnoosia ei ole mutta yleistyneenahdistushäiriön oireita myös,lääkäri siis sanonut ja myös rajatilahäiriö,mutta ei epävakaapersoonallisuus kuitenkaan. Rajatili selittääkin mun koko elämän,miksi on aina ollut tyhjä tunne ja mielialat heittelee ym ym paljon muuta. Olen tosi ujo ja arka ihminen,ollut aina. Ja itsensä häpeä on valtava.
Mulle ei oo vielä tullut noroa,tulis nyt nopeesti että oltais vappuna terveitä kun poikakin tulis kotiin,eihän hän voi tulla jos ollaan norossa silloin 😭
tyttö on oksentanut edelleen puolentunnin-tunnin välein,aamulla oli parisen tuntia onneksi taukoa! On aivan poikki ja itkee ettei jaksa enään. Tuntuu pahalle kun en voi viedä sitä kurjaa oloa hältä pois. Kohta mennään käymään terveyskeskuksessa,on aika klo.15.15. Toivottavasti tyttö ei ole kuivunut. Meillä ei ole ikinä ollut noroa ja mulla ei oo tietoa miten nopeesti semmonen kuivuminen tulee. Kuitenkin oksentanut nyt 20tuntia vähän väliä. Juonut on mutta kaikki tulee ulos. Kamala tauti!
koita Jardin Prive jaksaa,mä niin haluisin auttaa sua,kunpa pystyisin muutenkin kun kirjottamalla täällä,mutta en pysty kun täällä pitää olla nimettömänä..
toivon sulle kaikesta huolimatta aurinkoista päivää ja jaksamis halit ☺️❤️☺️