Hei, Minävaan00 ja kaikki te muut!☺️❤️
Mulla on kasvamassa pari köynnöskukaa, joista vain toisen laitan omalle parvekkeelleni. Toisen köynnöksen ja loput itselleni valitsemastani lahjoitan pois. Siten on esim kahta asteria, joista toinen ei ole noussut mullan pinnalle, josko nouseekaan, ja aitoelämänlankaa ja yhtä unikkoa... Ja kai jotain muutakin. Saa nähdä tuleeko noista tavallisista kukista tälle kesälle kukkivia. Aion ostaa kaupasta ainakin orvokkeja ja varmaan jotain muuta ihan valmiikis kukkivina. Saan siten kukkia jo tähän kesän alkuun.
Kävin katsomassa yhden käsityöfirman sivuja. Nyt mua houkuttaisi ostaa heiltä pakkaus kankaita. Tiedän jo mitä niillä tekisin. Peiton tietenkin. Pitää vielä miettiä...
Tiskit vyöryy altaista. Tänään on pakko ainakin aloittaa tiskaaminen. Ensin on kerättävä astiat altaiden ulkopuolelle, ja sitten aloitetta tiski.
On niin yksilö- ja tilannekohtaista, minkä verran sitä milloinkin kestää ahdistusta ja taakkoja. Joskus tarvitaan enää niin vähän, ettei enää selviä eteenpäin. Toivottavasti selviät ilman yliannostuksen ottamista. Ja minä myös.
Tunnen nyt itseni huonoksi. Tyttöni on saanut olla kanssani ja koneella vähemmän kuin normaalisti erinäisistä syistä johtuen. Tunnen siitä syyllisyyttä. Eilen kun hän kertoi, että on oikeastaan ollut tällä viikolla turhaaa olla luonani, minua alkoi ahdistaa kovasti ja jouduin ottamaan useamman rauhoittavan. Vaikka en ole tällä viikolla voinut toimia toisin, syytin silti itseäni tilanteesta. Ja edelleen se tuntuu pahalta, ja saa minut ajattelemaan itsemurhaa.
Ehkä tästä taas selvitään...
Myös minusta on kiva kirjoitella kanssasi, Minävaan00!☺️❤️☺️
Voimia päiväänne!🌻🙂🌻