Hei, Autiotalon Kuunvalo!☺️❤️
Nukuin taas tapojeni mukaan pitkään. Harkitsen kaupoille lähtemistä. Tarvitsisin muovitarjottimia lisää taimien alle. Väsyttää ja masentaa kuitenkin sen verran, etten tiedä, onnistuuko lähteminen. Jos tästä aika pikaiseen lähtisi, olisi homma hoidettu. Menen luultavasti tänään vielä avuksi ystäväni muuttoon, todennäköisesti siivoamaan.
Jouduin eilen ottamaan aika monta rauhoittavaa. Sen verran rankka päivä. Meinasi paniikki iskeä päälle useampaan kertaan.
Olen saanut luettua. Keskittyminen ja muistaminen on vaikeaa. Mutta nautin silti lukemisesta. En ole pitkiin aikoihin saanut luettua muuta kuin lehtiä, mutta nyt menvät kirjatkin. Olen siitä iloinen. Nyt sitten voisi hautautua kotiin ihan kokonaan.
Tein eilen ison kattilallisen kalakeittoa. Siitä tuli ihan hyvää. Sitä syödään vielä tällä viikolla, mutta loput pakastan. Tykkään tehdä pakkaseen ruokaa. On niin helppo ottaa sieltä ja sulattaa. Ei tarvitse joka päivä miettiä kaupassa, että mitä tänään syötäisiin. Ja on siitä iloa aina loppukuusta, kun rahat on vähissä. On jotainmitä syödä... Pitäisi varmaan tehdä makaroonilaatikkoa pakkaseen.
Käsityörintamalla on nyt ollut hiljaista. Se jotenkin nolottaa. Huomenna menen kuitenkin käsityöpiiriin. Pitää herätä vain ajoissa.
Siivota ja tiskata pitäisi...
Nyt mua masentaa. Aurinko paistaa melkein. Se ei tunnu hyvältä. Oon touhunnut ystävän muutossa niin paljon viime aikoina, etten ole oikein ehtinyt kuulostelemaan, miltä musta tuntuu. Viiltelen välilllä, tänäänkin. Haluaisin ottaa yliannostuksen.☹️ Tuntuu, etten tahdo kohdata kesää. Istutan taimia kesäksi, mutta nyt se ei tunnu hyvältä. Tekisi mieli kuolla. Luin tämän viestin läpi. Haluaisin poistaa sen, mutta laitan nyt kuitenkin luettavaksi.
En jaksa!