Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.03.2015 klo 11:06

Hei.

Nukuin pitkään, puoleen yhteentoista. Yöllä nän unta, että karhu ajoi minua takaa. Selvisin hengissä, mutta pelotti. Nyt on jo jotenkin surkea olo. Ensimmäinen muki kahvia menossa. Josko tänään saisin ommeltua ne tilaus-tyynyt...? Siivotakin pitäisi. Ja tiskata... Taas tuo p-sana!

Ulkona on märkää ja harmaata. Joskus se tuntuu ihan hyvältä, kaipaankin sitä, mutta tänä keväänä olen yllättänyt itseni useamman kerran sillä, että kaipaan aurinkoa. Ehkä sitten se, kun luonto alkaa viheriöimään, ei tunnu enää niin hyvältä. No, saa siten nähdä.

Mä inhoan suihkussa käymistä nykyään. Sain kuitenkin eilen käytyä. Nyt on puhtaat hiukset. Mies tulee pääsiäiseksi tänne. Pitänee yrittää käydä suihkussa uudelleen ennen sitä.

Mitä mieltä te olette tämän päivän säästä? Minkälainen sää on siellä, missä asutte?

Edes pikkuisen iloa päiväänne!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.03.2015 klo 15:52

Hei.

Sain tilaus-tyynyt valmiiksi! Ihana tunne!

Käy varmaan niin kuin muinakin päivinä, etten sitten muuta saakaan tänään tehtyä. Kaikki on mullin mallin ympärillä. Se alkaa heti vetää mieltä alaspäin.☹️

Mutta edes yksi projekti tehty!

Käyttäjä arka kirjoittanut 28.03.2015 klo 18:09

Hei Jardin Prive!
Tällä on sateinen sää. Minusta se on parempi kuin auringonpaiste. Lähetätkö paljon pääsiäiskortteja? Minulla ei tule lähetettyä. Pääsiäissunnuntaina menemme kylään miehen tädin ja hänen miehensä luo. Hakevat meidät autolla. Me siivottiin tänään kaikki kolme. Tytär lähti poikaystävänsä kanssa bileisiin. Otti vaan yhden siiderin mukaansa, ei tee kuulemma mieli juoda. No sehän on vaan hyvä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.03.2015 klo 18:39

Hei, Arka!

Meiltä lähtee parikymmentä pääsiäiskorttia. Sukulaisille ja ystäville. Jouluna lähtee kaksinkertainen määrä. Yleensä tykkään tehdä kortteja, mutta tänä vuonna se tuntui osittain pakolta. No, nyt ne on tehty, ja odottavat enää postimerkkiä.

Musta on kiva kun asuntoon kuuluu parveke, ja kun se vielä on lasitettu, on olo hyvä. Pysyy kuivana, ja on tuulelta suojassa. Voi koko talven säilyttää kalusteet siellä.

No, olen minä vähän saanut muutakin tehtyä niiden tyynyjen lisäksi. Pesen pyykkiä ja vaihdan sänkyyn lakanat. Mutta se ei tunnu oikein miltään. Mulle pyykin peseminen on helppoa. On oma kone ja saa kotona kuivatettua pyykit.

Ystävä on muuttamassa. Menen hänen luokseen huomenna pakkaamaan. Tuntuu hyvältä kun voi olla avuksi.

Mukavaa illan jatkoa teille kaikille!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.03.2015 klo 12:17

Hei ja hyvää Palmusunnuntaita!

Täällä ei virpojia ole käynyt. Onneksi, sillä nukuin pitkään eikä mulla ole pääsiäismunia palkaksi. Meinasin mennä kirkkoon, mutten herännyt ajoissa. Kaupassa käyn ja menen ystävän luo. Siellä lapset virpovat, joten kaupasta ostan heille palkat.

Ulkona on taas harmaata. En tiedä, onko se hyvä vai huono.

Viime yönä rairuohot ovat lopulta itäneet. Jätin niiden suojaksi vielä muovipussit, kun oletan että pitäisi olla tiiviimpi kasvusto. Josko kaikki siemenet eivät ole vielä itäneet.

Mulla on taas jotenkin masentunut olo. Tekee mieli viillellä.

Voimia päiväänne!🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.03.2015 klo 11:46

Kyllä tuo ovikello sitten eilen soi useampaan kertaan. En avannut, kun ei ollut munia. Mutta kyllä mut virvottiin ystävän luona. Sain kaksi oksaa, annoin kullekin lapselle munan.

Täällä sataa lunta. Mä kaipaan lämmintä ja auringonpaistetta. Haluan sormet multaan.

Alkaa masentaa.☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.03.2015 klo 15:04

Tiskiä on paljon. En ole "voinut" tiskata, kun ei ole ollut tiskiainetta. Nyt on, ja toinen altaallinen tiskejä on likoamassa.

Oon taas tämän päivän yksin kotona. Tunnen itseni yksinäiseksi. En tiedä, mitä tekisin. Siivottavaa ja järjestettävää olisi paljon. Ja noita käsityöjuttuja...

En tiedä, mitä tekisin. Tuntuu, että pitäisi tehdä jotain. (Huomasin tuon P-sanan.) Mies pääsee töistä vasta myöhemmin ja vasta vielä myöhemmin menemme Skypeen. Olisi siis hyvää aikaa tehdä jotain. Tuntuu jotenkin ajan hukalta istua koneella koko päivä ja selata samoja uutisia tunnista toiseen.

Vai, onko niin, että kun jo kävin ostarilla ja tiskailen, en muuta saakaan tänään aikaiseksi?! Tylsää, jos niin on...

Alkaa taas olla ilmeisesti kevätmasennusta, kun kaipaan osastolle turvaan itseltäni. Pelottaa hieman. Pelkään itseäni.

Onko teillä muilla kevät vaikeampaa aikaa?

Käyttäjä arka kirjoittanut 31.03.2015 klo 07:36

Hei jardin Prive.
Mulla kevät vaikeaa aikaa, paljon ahdistusta ja IM-ajatuksia. Tunnista toiseen yritän jaksaa. Olen lueskellut paljon eri kirjoja ja välillä on katsottu televisiota. Aion pyytää terapiaa että jaksaisin elää. Mieheni ei halua että tapan itseni, eikä tyttärenikään. Saan paljon rakkautta täällä kotona. Ja se auttaa että saan lukeA TEIDÄN KUULUMISIANNE, TEISTÄ ON TULLUT MINULLE RAKKAITA.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.03.2015 klo 09:46

Hei, Arka. Kiitos, kun kirjoitit!☺️❤️

Mä pääsin sängystä ylös ennen yhdeksää, kun oli pakko.

Ulkona sataa taas. Vettä tällä kertaa. Ei oikein nosta mielialaa.☹️ Taitaa siellä tuullakin. Ja räntää näyttää säätiedotus koko loppu viikolle. Ei hyvä.

Masentaaa. Ei kauheasti, mutta kuitenkin. Väsyttää vielä.

Voimia päiväänne ja lisäksi edes pieni ilon hippunen!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.04.2015 klo 10:31

Hei. Harmaa päivä, mutta ei ainakaan sada nyt. Mulla on ohjelmaa iltapäiväksi, mutta nyt vielä lepäilen kotona. Pitää käydä useammassa kaupassa, postissa ja apteekissa. Kirjastossakin pitäisi käydä. On vissiin tullut yksi kirja...

Otin pivän ensimmäisen Temestan. Estämään vieroitusoireita. Pitäisi saada lääkäri kirjoittamaan uusi resepti.

Ompeluhommia olisi paljon. Aika ja voimat ei riitä kaikkeen.

Haluaisin multaa ja turveruukkuja. Olisi kiva laittaa siemeniä kasvamaan.

Olen yllättynyt, että pystyin eilen lukemaan. Keskittyminen ei riittäisi varmaan mihinkään kaunokirjalliseen, muttta tietokirja, jonka aihe kiinnostaa, sujuu. En ole aikoihin lukenut mitään. Harmi vain, kun en pysty yhtäaikaa neulomaan ja lukemaan.

Haluan pääsiäiseksi tulppaaneja kotiin. Toivottavasti niitä saa huomenna kaupasta.

Hyvää/siedettävää päivänjatkoa teille!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 01.04.2015 klo 12:57

Hei Jardin Prive!
Osta itsellesi tulppaaneja kaupasta niin ne piristää. Harmaa on sää. Oletko nukkunut hyvin. Toivottavasti saat uuden reseptin temestaan, minäkin pyydän Oxaminia huommenna.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.04.2015 klo 18:52

Kiitos, Arka, kun kirjoitit. Ostan huomenna tulppaaneja, jos niitä vain kaupassa silloin on.

Haluaisin tehdä itselleni jotain pahaa. Todella pahaa. Tekisi mieli ottaa yliannostus. Tyttö on kipeänä ja jäi isälleen. Olen yksin kotona. Kukaan ei tietäisi.

Otan kai vain pari Temestaa.😭

Käyttäjä arka kirjoittanut 02.04.2015 klo 07:13

Hei Jardin Prive.
Minullakin IM-ajatuksia.Yöllä en saanut nukuttua. Tänään lääkäri. Kirjoittele taas.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.04.2015 klo 09:47

Hei, Arka. Kiva kun taas kirjoitit!

Nukuin reilut 11 tuntia. Nyt on aika pirteä olo, mutta mieliala on matalalla. Ainakaan vielä lääkäri ei ole kirjoittanut reseptiä rauhoittavista. Stressaa. Mitä jos hän ei kirjoitakaan reseptiä?!

Tänään taas harmaa päisä. Mies tulee pääsiäiseksi. Pitäisi jossain välissä ehtiä vaihtamaan lakanat sänkyyn. Olen menossa ystävän luo pakkaamaan. Ja tulen kotiin joskus... ennen miestä...

Voisipa vielä mennä sänkyyn. Ja unohtaa kaiken...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.04.2015 klo 18:19

Lääkäri oli kirjoittanut reseptin rauhoittavista!🙂

Nyt särkee päätä. Tyttö on kipeänä kotonaan, mulla vähän lämpöä.

Mies tulossa. Pian.... 😉