Hei, Arka.
Mun päivä alkoi normaalia aikaisemmin. Kävin hammaslääkärissä. Nyt olin uudestaan liikenteessä kun kävin kirjastossa ja kaupassa. Ostin kaurahiutaleita ja ruukkunarsisseja. Nyt mulla on kukkia näin 🌻🙂🌻 paljon.😋
Tää päivä on tähän asti tuntunut aika hyvältä. Mutta nyt tuntuu, että alkaa masentaa, kun pysähtyy. Tekisi mieli repiä ranteet auki. Kai se kertoo tästä pahasta olosta.
Ostin kirpparilta verhon. Siitä tulee parvekkeen hyllykölle liina kesäksi. Ehkä siitä riittää muuhunkin.
Olo on, etten ole saanut tänään mitään aikaiseksi. En ole ommellut ankä siivonnut. Miksi masentuneen sitten pitäisi saada aikaiseksi paljon. Lunastaakseen ihmisarvonsa ja elämän oikeutensa?😑❓ Ja nyt tuli taas "pitäisi"-sana.
Siihen, että pitäisi tehdä jotakin, liittyy kai jossain määrin vaativuus. Minun pitäisi tehdä/minun pitäisi olla tekemättä! Jotta kelpaan... itselleni...
Mutta ainakin tuolla paistoi aurinko. Tuntuu, että on ensimmäinen kevät pitkiin aikoihin, kun valon määrä ei pahemmin ahdista. Saa sitten nähdä, kun luonto ihan oikeasti alkaa puskea vihreää esiin. Siihen vauhtiin en ehkä ehdi.
No, mutta... Hyvää päivän jatkoa teille!☺️❤️☺️