Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.02.2015 klo 12:52

Hei, Zimba4 ja Väsykoheltaja.

Kiitos viesteistänne! Luen sinun viestiäsi, Väsykoheltaja vielä uudestaan myöhemmin. Nyt en jaksa keskittyä.

Kävin kaupassa, kun maito oli lopissa ja tyttö tulossa mulle. Eilen kun tulin asioilta kotiin, odotti postin tuomana kirje pankissa. Ennen pelkäsin vain KELAn kirjeitä, mutta nyt myös pankin kirjeet säikäyttävät. Avasin kuoren, ja ei siellä ollut mitään pahaa, mutta olin ehtinyt jo säikähtää. Tuli paniikkikohtaus.

Toivon teille kaikille hyvää päivän jatkoa!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 25.02.2015 klo 08:51

Hei!
Yritin toissapäivänä itsemurhaa. Hoidimme tilanteen kotona sairaalaan ei menty vaan tytär ja mies istuivat koko illan luonani ja kyselivät miksi tein niin haluanko jättää heidät . Rupesin oksentamaan j koko seuraavan yön oksensin. Eilen olimme kaikki vähän hämmentyneitä mutta pidimme perhekokouksen jossa mieheni sanoi että voisin pyytää tytöltä anteeksi ja pyysinkin oli aika hiljaista vaan. Haluaisin puhua itsemurhasta enemmänkin heidän kanssaan mutta en halua kuormittaa heitä liikaa. Tänään tein tytölle aamiaisen ja lähetin hänet kouluun. Kävi hän eilen poikaystävänsä kanssa katsomassa lätkämatsia. Ajattelee varmaan paljon minun kuolemanhaluani toivottavasti voi poikaystävänsä kanssa puhua siitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.02.2015 klo 20:26

Hei, Arka. Kiitos kun kerreoit itsemurhan yrittämisestä. Toivon, että haet lisää apua. Kyllä sinusta halutaan huolehtia! Olet ajatuksissani!

Voimia!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 26.02.2015 klo 15:43

Hei Jardin Prive!
Yritän toipua täällä kotona. Opamoxia otan jos en pärjää. Lääkäriaika on 2.4. Mitä sinulle kuuluu ?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.02.2015 klo 11:37

Hei, Arka!

Tänään pitää käydä kaupassa. Tyttö tulee mulle viikonlopuksi. Se on mukavaa. Pitää siivota, tänään tai huomenna. Se ei ole niin mukavaa...

Mulla tulee päivittäin ahdistus-kohtauksia. Lääkäri kirjoitti rauhoitavaa, mutta pienemmällä annostuksella kuin tähän asti. En tiedä, riittääkö se. Vähän pelottaa tuleva kuukausi.

Näin levottomia unia. En niitä enää muista, muuta kuin, että näin unta lääkäristäni. Kauppaan pitäisi lähteä, mutten tahdo. Onneksi ei ole kuitenkaan kiirettä.

Voi/voikaa hyvin!

Käyttäjä arka kirjoittanut 27.02.2015 klo 12:48

Hei!
Mulla Oxamin ahdistukseen, pitää säästää. Käyhän kaupassa ja kiva kun tyttösi tulee.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.02.2015 klo 19:51

Hei, Arka.

Eilen illalla tuli taas ahdistus. Ei meinannut mennä ohi. Nyt pelkään, että ahdistus iskee. Otin ennakoivasti yhden Temestan. Join mukillisen kahvia. En uskalla juoda enempää, ettei se ruokkisi ahdistusta.

Tyttö on täällä, syötiin iltaruoka. Olen vähän ommellut. Päätä särkee. Ja pelottaa kovasti tuo ahdistus.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.03.2015 klo 18:17

On surullinen olo. Tyttö lähti isälleen. En oikein saa mitään tehtyä. Harmittaa. Ehkä tämä on masennustakin. Ja väsymystä. 😞

Käyttäjä arka kirjoittanut 02.03.2015 klo 08:04

Hei Jardin Prive!
Minuakin ahdistaa kovasti. Kahdesti olen kahvia keittänyt. Odotan vaan että mies herää, tytön laitoin jo kouluun. Tyttö kehotti käymään suihkussa, haisen hielle. En tiedä pitääkö ottaa Oxamin. Minun pitää mennä asioille ja sen jälkeen hammaslääkäriin.Hartauskirjaa olen lukenut ja Rukousystävälehteä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.03.2015 klo 18:40

Hei, Arka!

Olen vähentänyt kahvin juontia. Tuntuu, että kahvi provosoi ahdistusta. Ainakin nyt muutamana päivänä on ahdistanut vähän vähemmän.

Kävin apteekissa ja hain paketin Temestaa. Pitää käyttää säännöstellysti, että riittää reiluksi kuukaudeksi. Onneksi on olemassa tuollaisia lääkkeitä! En selviäisi ilman tällä hetkellä. Ahdistus voi olla aika invalidisoivaa.

Hyvä kun sinulla on Opamox käytössä! Voi hyvin!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.03.2015 klo 11:23

Hei.

Nukun aina pitkään, jos se vain on mahdollista. Nyt selvisin viime yöstä alle 12 tunnin. Juon ensimmäistä kupillista kahvia. Otan päälle ehkä puolikkaan kupillisen, mutta kuten kirjoitin, yritän vähentää kahvin juontia, jos se helpottaisi ahdistusta.

Nyt mulla pitäisi riittää pakkaus rauhoittavia reiluksi kuukaudeksi. En tiedä, miten käy, jos ei riitä. Eilen alkoi kaupungissa käydessä ahdistamaan. Ei kovasti, mutta sillä tavalla jäytäen. En kuitenkaan julkisella paikalla tahtonut ottaa siihen lääkettä, joten sinnittelin kotiin, ja olo vaikeutui koko ajan. Kotona meni sitten puolisen tuntia, kun lääkkeet alkoi vaikuttaa. Olin ottanut heti kaksi tablettia, ja se riitti. Tällä kertaa...

Tänäänkin joudun lähtemään käymään kaupungissa. Olin ajatellut, että tänään saa ottaa koko päivän rennosti, mutta ei. No, ei se onneksi vie kuin pari tuntia.

Toivotan nyt hyvää päivän jatkoa teille kaikille!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.03.2015 klo 14:29

Hei!
Kävitkö kaupungissa. Alkoiko ahdistamaan. Minua on ahdistanut koko päivän mutten saa ottaa opamoxia kuin harvoin. Luen hartauskirjaa, ajattelen Jeesusta, Minulla on kirjastoautolla risti ja linkkuveitsi-kirja, haen sen maanataiana.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.03.2015 klo 14:46

Hei, Arka!

Kävin kaupungissa, eikä ahdistanut. Otin tosin ennen lähtöä yhden Levozinin.

Tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi. Ommella pitäisi, edes vähän. Masentaa.

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.03.2015 klo 07:15

Hei Jargin Prive!
Voimia sinun päivääsi. Auttaako levozin sinua ahdistukseen?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.03.2015 klo 15:18

Hei, Arka!

Mun kuuluu ottaa ensin Levozin ahdistukseen, ja vasta sitten, jos se ei auta, rauhoittavaa. Joskus se auttaa, joskus ei.