Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.02.2015 klo 15:17

Hei, Arka!

Nukuin pitkään, kävin kaupassa, tein sosekeiton, soitin lääkärille... Aurinko paistaa ja on lämmin. Sisällä jopa liian kuuma. Olen ottanut tähän mennessä yhden rauhoittavan. Mieli tekisi ottaa lisää. Mutta koetan vielä selvitä ilman.

Käyttäjä arka kirjoittanut 11.02.2015 klo 13:11

Hei!
Minäkin olen ottanut yhden rauhoittavan Pyykit on pesty ja tiskit tiskattu. Postilaatikolla kävin,yksi ystävänpäiväkortti tuli sukulaisilta. Nyt en tiedä mitä tekisin , kait luen vähän kirjaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.02.2015 klo 11:11

Hei, Arka!

Nukuin taas pitkään. Nyt masentaa ja ahdistaa. Tekee mieli satuttaa itseäni. Taivas on pilvessä; Sekään ei nosta mielialaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.02.2015 klo 16:17

Olen ottanut pari rauhoittavaa. Olo on nyt helpottunut.

Yritän järjestellä kotia. Keittiö on nyt erityiskohteenani. Hitaasti tuo käy. Kun yhden paikan on saanut siistimmäksi, on toiseen paikkaan siirtynyt tavaraa siistitystä.

Masentaa edelleen...😞

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.02.2015 klo 08:39

Hei Jardin Prive!
Toivottavasti et ole viiltänyt. Millainen vointisi on ollut? Nyt on täälläkin pilvinen ilma. Minulla vähän vaikeaa, näin painajaista. Mies on viemässä tyttöä kaverilleen. Tulee kyllä pian. Sitten mentäisiin yhdessä ostoskeskukseen. Viideltä on vanhojen tanssien katsominen. Miehen täti tulee myös miehensä kanssa. Ei ole oikein juhlavaatteita, paitsi yksi paljettipusero. toivottavasti löydän sen. Ei kaikki tytönkään koulusta osallistu vanhojen tansseihin vaan tekee jotain muuta ihan niinkuin sinäkin. Itse olen niin vanha ettei niitä ollut vielä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.02.2015 klo 16:57

Hei, Arka!

Kerro sitten, miltä tanssit näyttivät! Varmaan kaunista katseltavaa...🙂

Heräsin aika aikaisin... Mulla oli tapaaminen ja kävin sitten kaupungilla. Nyt vain väsyttää. Ahdistaa vähän ja masentaa enemmän. Tekisi mieli ommella jotain. En vain taida jaksaa...

Harmittaa tämä väsähtänyt olo. Oikeastaan tämä raivostuttaa. En halua istua koko iltaa tässä koneella. Menen pois ja viillän...☹️

Käyttäjä arka kirjoittanut 14.02.2015 klo 06:53

Hei Jardin Prive!
Olihan tanssit todella kaunista katseltavaa, tytöillä upeat puvut ja pojat komeita frakeissaan . Monta tanssia esittivät ja hyvinne kaikki näytti sujuvan tytölläkin. Jännitin vähän etukäteen että onko tytön puku liian pitkä mutta kyllä monen muunkin puvut ylsivät maahan asti. Tapasimme myös tytön poikaystävän vanhemmat. He olivat mukavia. En kyllä kehdannut keskustella kovin paljoa kunhäpesin poikkinaista etuhammastani. Muutaman lauseen sanoin. Ei silti ollut vaivautunutta kun poikaystävä isä jutteli paljon.Tyttö lähti tansseista suoraan jatkoille ja toimme puvun kotiin. Ihanaa että auto lainassa. Otin eilen yhden rauuhoittavan ja nyt amulla otin kaksi. On niitä vielä onneksi aika paljon jäljellä,mutta pitää pärjätä ensi viikolla useampi päivä ilman. Oletko sinä viiltänyt? Toivottavasti et. Oletko ommellut jotain?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.02.2015 klo 11:59

Hei, Arka!

Kiva, kun tanssit menivät hyvin! Ja kiva, kun tyttösi poikaystävän vanhempien tapaaminen meni mukavasti! Oliko tämä ensimmäinen kerta, kun tapasitte heidät?

Viilsin eilen. Ja ompelin yhden pienen pussukan. Tänään haluan myös ommella, mutta en tiedä vielä, mitä. Pussukka-materiaalit on vähissä. Ehkä sitten ompelen tilkkupeittojen paloja... En tiedä.

Nukuin taas pitkään, ja ahdistaaa vähän jo. Tekee mieli satuttaa jo itseäni.

Hyvää päivän jatkoa sinulle!

Käyttäjä arka kirjoittanut 15.02.2015 klo 06:52

Hei Jardin Prive!
Toivottavasti et joudu viiltämään itseäsi vaan saat ahdistuksen hallintaan jotenkin muuten. Tekemäsi tilkkupeitot ovat varmaan kauniita, itsekin haluaisin sellaisen. Oletko tehnyt monta peittoa? Oli se ensimmäinen kerta kun siellä tansseissa tavattiin ne tyttären poikaystävän vanhemmat. Tyttärellä ja miehellä riitaa eilen . Mies syyttää tytärtä että on liian vähän kotona. Huusivat toisilleen ja tytär itki. yritin lohduttaa häntä. Olivat kuulemma sopineet riitansa illemmalla. Milloin sinun tyttäresi tulee taas luoksesi? Miten hänellä koulu menee? Minun tytölle on tullut kokeista muutama seiska mikä ei ole kovin hyvä numero. Mutta on kokeet vaikeita olleetkin. No ehkä hän saa korotettua numeroita vielä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.02.2015 klo 11:25

Hei, Arka!

Tytöllä menee koulu hyvin.

Harmi kun teillä on miehellä ja tytöllä tullut riitaa. Mun mielestä lukiolaisella, joka seurustelee, on ihan ymmärrettävää, ettei ole kotona kovin paljon. Toivottavasti teillä löytyy siihen yhteisymmärrys.

Nukuin taas pitkään. Olo on vielä aika hyvä.

Järjestin eilen paikkoja pitkään, ja sitten ompelin pussukan. Ompelisin sinulle peiton, jos tuntisin sinut livenä.😉

Hyvää laskiaista teille kaikille!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 16.02.2015 klo 07:54

Hei Jardin Prive?
Kiva kuulla että tytölläsi menee koulu hyvin. Mies ja tytär saivat sovittua riitansa ja tyttö oli oikein hyvällä mielellä kun lähti asuntovaunulle poikaystävänsä kanssa. Olivat eilen laittaneet ruokaa ja saunoneet. Tänään tulee kirjastoauto. Minulle on tullut kaksi varausta sinne: älä pyyhi kyyneleitä paljain käsin osa yksi rakkaus ja osa kaksi sairaus. Palautan Pirkko Jalovaaran hartauskirjan.Kirjoittaa paljon Jeesuksesta ja kärsimyksestä. Minulla paljon IM-ajatuksia. Yritän lukemalla ja TVtä katsomalla saada niitä vähemmäksi. Eilen en ottanut Oxaminia. Päivä tuntui aika pitkältä mutta tulihan se ilta ja nukahdin sohvalle. Nyt olen herännyt aikaisin ja keitellyt kahvia ja poltellut tupakkaa. Voitko rukoilla puolestani, pyysin Sarrukkaakin rukoilemaan. Minäkin voin rukoilla puolestasi. Kaunis ajatus että ompelisit minulle peiton. Sitten voisin kääriytyä siihen ja ajatella ystävääni.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.02.2015 klo 11:29

Hei, Arka!

Mukavaa, että miehesi ja tyttäresi saivat sovittua riitansa. Toivottavasti tyttärelläsi on mukava loma poikaystävänsä kanssa.

Odotan tyttöä luokseni.

Nukuin taas pitkään. Olin hereillä jo aiemmin, mutten jaksanut nousta. Näen ihan hassuja unia nykyään.

Tekee mieli ompelemaan, mutta on vakio-ongelma. En tiedä, mitä tekisin.

Rukoilen puolestasi. Hyvää päivänjatkoa!

Käyttäjä arka kirjoittanut 16.02.2015 klo 12:19

Hei Jardin Prive!
Iloista kuulla että tyttösi on tulossa luoksesi. Ja siitä haluan sinua kiittää että rukoilet puolestani. Kun pyysin sitä en millään muistanut minkälainen sinun suhtautumisesi oli uskonasioihin ja Jeesukseen. Mukava kuulla että olet uskossa sinäkin. Mitäaiotte tytönkanssa tehdä kun hän tulee luoksesi? Oletko muuten opettanut tyttösi ompelemaan? Minä odotin pitkään että mies heräsi, sitten katsoimme tallennuksia, sitten tiskasin. Illalla on kirjastoauto ja saa hakea varaukset.Oletko sinä lukenut viimeaikoina kirjoja vai onko vielä niin ettet pysty kirjoihin keskittymään vaan luet mielummin lehtiä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.02.2015 klo 14:56

Hei, Arka!

Tyttö lähti taas pois. Olen yksin. En tiedä, milloin hän tulee seuraavan kerran.☹️

Kirjoja en saa luettua. Lehtiä onneksi sentään. Ilmaisjakelut luen. Mulle tulee muutama käsityölehti tilattuna. Eilen tuli tilkkutyölehti, amerikkalainen, ja sitä olen selannut, ja miettinyt, onko siinä jotakin, mitä haluaisin tehdä.

Nyt masentaa vähän.

Tekee - taas - mieli ommella jotain. Mitähän tällä kertaa?

Hyvää päivän jatkoa!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 18.02.2015 klo 15:15

Hei Jardin Prive!
Mukava että sinulle tulee noita käsityölehtiä. Kun paljontekee käsitöitä kaipaa varmaan säännölliseti uusiaohjeita. Aiotko myydä koskaan töitäsi missään? Teillä oli varmaan kivaa yhdessä tyttösikanssa. Minun tyttöni on ollut poikaystävänsä kanssa asuntovaunulla, tulee tänään kymmenen maissa illalla. Otin kuuden maissa oxaminia ja nukuin kahteentoista. Nyt vähän tökkyräinen olo, mutta ahdistustaikävä kyllä on. Oxamin tehoaa paremmin jos mieheni sitä minulle antaa, aamulla otin itse. Yksikin oxamin saattaa helpottaa jos mieheni sen minulle antaa. Teimmme eilen kaalilaatikon,hyvää oli,ikävä vain että kaalia jäi paljonyli.