Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä arka kirjoittanut 27.01.2015 klo 17:23

Hei Jardin Prive!
Oletko saanut ommeltua? Mitä muuten ompelet? Ompeletko koskaan vaatteita? Siinä voisi jotain säästää vaikka ovathan kankaatkin kalliita. Minulle tuli kiire laittaa ruoka,veneperunoita ja jauhelihapihvejä. Onkin jo nälkä. Hammaslääkärissä paikattiin pari hammasta, ei sattunut kun oli puudutus. Tänään tulee Australian Master Chef, sen aion katsoa. Hyvä että sinulla on hyvät yölääkkeet ja saat nukuttua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.01.2015 klo 11:50

Hei, Arka!

Mua masentaa. Nukuin pitkään - jälleen kerran. Soitin jo miehelle.

Mietin, mitä tekisin tänään. Päivä on vapaata. Luultavasti teen tilkkutöitä, jotain niistä keskeneräisistä. Vaatteita en juurikaan ompele.

Päivä on ihan harmaa. Sekin painaa mieltä alas.

Tuntuu, etten saa mitään aloitettua. Tai sainhan tämän viestin alkuun, mutta kirjoitan tosi hitaasti. Jos tämä on ajatuksenvirtaa, virtaa se tosi hitaasti. Taukoja riittää...

Vähän voisin järjestellä paikkoja. Mutta mieli on sen verta maassa, ettei asiat oikein ota tapahtuakseen. Tunnen itseni hitaaksi. Ja olen niin allapäin, ettei tuo hitaus edes harmita.

Mukavaa, että hammaslääkärissä sujui hyvin!

Hyvää päivän jatkoa sinulle ja kaikille muillekin!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 29.01.2015 klo 13:09

Hei Jardin Prive
miten menee saiko tilkkutyöt tehyä? Minä kävin lääkärillä, sain Oxamin ja Atarax. Lääkäri lähettää lausunnon työkyvyttömyseläkkeestä eteenpäin. Mies pelaa pleikaa, tytölle laitan ruuan kun tulee koulusta, rypsiporsasta ja creme bonjouria. pitäs keksiä jotain tekemistä,sohvalla olen makoillut.Jos yrittäisi lukea.Mies tyytyväine n jos eläke tulee, kokee ettäniin on paras. Sanoo että rakastaa kaikesta huolimatta.Kuolemanhalu onkova,

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.01.2015 klo 13:46

Hei, Arka!

Sain yhden pienen tilkkutyön tehtyä. Masentaa edelleen, ja ahdistaakin alkaa...

Tosi hyvä, että sait nuo lääkkeet!🙂🎂 Onnea siitä!

Olen itse eläkeläinen, ollut jo vuosia. Ja hyvä niin. Tiedän, etten jaksaisi työssä. Pari harrastusta viikossa ja terapia, on mulle melkein liikaa. Miten sitten työ!?? Oikeastaan olen kiitollinen yhteiskunnalle siitä, että tämä on mahdollista! Muuten en olisi elossa. Joskus aikanaan toivoin, että minut laitettaisiin töihin sairaslomalta. Olisin tehnyt siitä rasituksesta itsemurhan alle kahdessa viikossa. Mutta töihin ei laitettu, ja elossa sitten olen. Onnittelen siissinua myös lääkärinlausunnosta!🌻🙂🌻

Hyvää päivän jatkoa!

Käyttäjä arka kirjoittanut 30.01.2015 klo 07:39

Hei Jaardin Prive
Sain jonkin verran nukuttua, IM-ajatuksia on. Ei ole juuri mitään tekemistä,tallennuksessa onkait star trek, illemmalla kait ruuanlaittoa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.01.2015 klo 11:02

Hei, Arka!

On taas harmaa päivä. Päätä särkee. Tekisi mieli takaisin nukkumaan, mutta mun on ommelava tänään mahdollisimman paljon. Illaksi menen ystävän luo.

Mun olo on masentunut.

Käyttäjä arka kirjoittanut 01.02.2015 klo 10:54

Hei Jardin Prive!
Olitkoystäväsi luona? Millainen olosi on ollut, saitko ommeltua? Minä nukuin viime yönö poikkeuksellisen hyvin , heräsin vaan kahdeltatoista ja neljältä, sitten nukuin kahdeksaan. Tuntuu hyvältä että Oxaminia on kaapissa, en ole ottanut sitä että säästyy mahdollisimman pitkälle Tytär on yötä poikaystävänsä luona, katsomme miehen kanssa hiihtoja

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.02.2015 klo 11:34

Hei, Arka!

Olin ystäväni luona. Jäin yöksikin. Nyt kuitenkin jo kotona.

Ompelin eilen. Ja alan kohta taas ompelemaan. Pitäisi vielä järjestellä paikkoja ja tiskata.

Kiva, kun sinua auttaa jo Oxamin-purkin (oliko se tuo läääke?) olemassaolo! Voi hyvin!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 02.02.2015 klo 09:00

Hei Jardin Prive!
Mukavaa kun sinulla oli tuo vierailu ystäväsi luokse. Totta on että Oxaminin olemassaolo auttaa minua paljon. Nyt olen ottanut vain yhden kolme päivää sitten ja muuten ollut ilman. Tai onhan minulla tuo Atarax vaan se ei auta. Nyt tosiaan jo helmikuu.Mitä ajattelet kevään tulosta. Minua ei oikein innosta, pimeys olisi parempi. Millointyttösi tulee taas sinun luo?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.02.2015 klo 10:30

Sataa lunta. Mikä sinänsä on ihan kiva. On vaan aika kosteaa, kun ulkolämpö on plussan puolella.

On taas olo, että valitan koko ajan. Päätä särkeee, väsyttää, masentaa ja melkein jo ahdistaa... Tekisi mieli viiltää... (En ole viiltänyt pariin viikkoon.)🤔

Ostin yhden käsityökirjan. Pitäisi päällystää se kontaktimuovilla, niin säilyisi parempana.

Ehkä mä selviän tästä päivästä... Toivottavasti...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.02.2015 klo 11:39

Selvisin eilisestä... En vahingoittanut itseäni...

Nyt ahdistaa vähän. Otin kahvia kupillisen liikaa, ja se saa olon vaikeaksi. Mun pitäisi lähteä kauppaan. Kiirettä sen suhteen ei kuitenkaan ole. Suihkuunkin mun pitäisi itseni saada sitten illalla.

Tuntuu vaikealta kirjoittaa tänne. Olo on jotenkin masentunut. Masennustahan minä sairastankin... En jaksaisi lähteä kauppaan yksin. Oikeastaan minkään tekeminen ei tunnu hyvältä. Asioiden aloitaminen on vaikeaa. Tässä koneella voin istua, mutta muuten on hankalaa. Masennuksen oireitahan nuo on...

Itsemurha on mielessä. Täällä Tukinetissä on keskusteltu, kertoako kumppanille tai muille IM-ajatuksista. Minä en voi kertoa. en halua pelotella. Olen joskus kertonut - miehelle ja äidille -, mutta en halua tehdä sitä nyt. Ei tämä tilanne ole vielä niin vakava. Toivon, että kun siitä tulee vakava, osaisin hakeutua sairaalaan. Terapeutin ja lääkärin kanssa puhun asiasta.

Toivon kaikille siedettävää päivää!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.02.2015 klo 13:32

Hei Jardin Prive!
Ulkona alkaa olla lunta tosiaan melkoisen paljon. Puut näyttävät kauniilta, ikkunasta niitä olen ihaillut. Hyvä että olet kertonut IM-ajatuksista terapeutille ja lääkärille. Ja täällähän niistä voi keskustella, kerronhan minäkin melko usein että IM-ajatuksia on. Miehelleni olen nyt sanonut ettei ole kun haluan hänellä olevan helpompaa. Pelaa tuossa pleikkaa vieressä, tytär on makutuomarina kun poikaystävänsä ostaa vaatteita, tulee iltapäivällä kotiin ja lähtee sitten syömään ravintolaan poikaystävänsä kanssa. Pyykkikone on päällä . Ruuanlaittoa ei tänään ole kun valmiit laatikot lämmitetään. Miten olet voinut Jardin Prive?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.02.2015 klo 15:06

Hei, Arka!

Olo on vähän kehno. Niin monta asiaa pitäisi tehdä, enkä oikein saa aloitettua mitään. Kävin nyt sentään jo kaupassa. Ja pesen vähän pyykkiä. Ja tiskitkin laitoin likoamaan (Ei ole tiskikonetta, muuta kuin minä itse). Eli onhan tässä kuitenkin jotain...

Ei tarvitse peiliin katsoa, kun tietää, että suupielet painuu maata kohti. Mieli on jotenkin surullisen masentunut.😞

Tosi kivaa, että sinä olet saanut nukuttua paremmin!🙂 Mukavaa päivän jatkoa sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.02.2015 klo 17:33

Masentaa. Tuntuu, että olo helpottaisi rauhoittavia ottamalla. Onko tämä sitten sittenkin ahdistusta, mitä tunnen? Mua harmittaa, etten ole tehnyt juuri mitään fiksua ja tarpeellista tänään. Odotan tyttöä kotiin. Mua melkein itkettää. On niin paha olla. Ja mä en ole itkenyt aikoihin. Mistä tää johtuu???!😑❓

Tekisi mieli satuttaa itseäni. Se voisi hetkellisestii helpottaa oloa.

Tuntuu, että mä tarvitsisin nyt apua! Mutta mistä mä sitä saisin? Soitin ystävälle lyhyesti, mutta ei se helpottanut oloa.😯🗯️

Nyt tuntuu, että olen melkein sairaala-kunnossa.😞

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.02.2015 klo 12:36

Hei Jardin Prive!
Ikävä kuulla että olosi on ollut huono. Otitko rauhoittavaa? Se on kiva että tyttäresi tulee tänään. Minullakin olo huono, IM-ajatuksia vastaan taistelen, tiskasin ja laitoin puhtaat pyykit paikoilleen. Kolmelta on ruuanlaitto. Yritetään jaksaa, kirjoita taas mitä sinulle kuuluu.