Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.01.2015 klo 08:25

Hei, Arka.

Eilinen oli rankka. Kävin ostoksilla ja sitten oli yksi ryhmä. Illalla olin tosi väsynyt. Nyt aamusta on käsityökurssi. Tyttö lähti jo kouluun. Mä haluaisin vielä nukkumaan...😴

Mulla on lääkärin kanssa vähän erimielisyyttä. En tykkää hänen tavastaan toimia.

Nyt on lähdettävä. Voi hyvin!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 22.01.2015 klo 08:00

Hei Jardin Prive!
Kiva kun tttösi lähti reippaasti kouluun jasinullakinon käsityyökurssi.On mukavaa vaihtelua. Millainen rhmä sinulla oli eilen? Kerrot tietsti vaan jos haluat, en halua liikaa udella. Minulla eiole nyt kodin ulkopuolisia menoja nyt kun päiväosastokin loppui. Kaupassa pitää tietsti käydä, tänäänkin ollaan menossa. Mies nukkuu vielä. Olen lukenut hartauskirjaa ja odotan kovasti enkelikirjoja kirjastosta. Ja Hyvä Sanoma-lehteä. Tulee taas helmikuun alussa. Tuleeko sinulle jotain lehtiä, esim. käsityölehtiä. Taidan mennä turvapeiton alle ja lukea Nicky Cruzin kirjaa taivasjuoksu.Kirjoita taas miten käsityökerhossa meni ja miten muuten on mennyt.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.01.2015 klo 10:59

Hei, Arka!

Kiva kun kirjoitit!☺️❤️

En halua kertoa siitä tiistain ryhmästä tarkemmin. Mutta eilen olin käsityöryhmässä, ja tänään menen toiseen.

Tyttö on mun luona viikonlopun.

Mietin ompelujuttuja. Jotain voisi ommella nyt ennen illan kurssia.

Voi hyvin🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 23.01.2015 klo 06:54

Hei
Kirjoitin pitkään mutta teksti hävivijonnekin. Kivaettä tyttösi on luonasi ja etä käyt käsityöryhmissä.
Minö haluan kuolla. Miehen kanssa mennään kirjastoon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.01.2015 klo 11:29

Hei, Arka!

Nukuin pitkään, ja vieläkin väsyttää. Kaupassa pitäisi käydä, viimeistään huomenna. Tyttö tulee tänään. Haluaisin viillellä.

Viilsin - vähän.

Pitäisi siivota ja järjestää paikkoja. Vaihtaa lakanat. Ommella. Laittaa ruokaa... Mua masentaa.😞 Mistähän aloittaisin? En jaksa istua tässä koneellakaan pitempään. Ahdistaa.

Eilinen ompelukurssi-ilta oli ihan mukava.

Voi hyvin!😍

Käyttäjä arka kirjoittanut 23.01.2015 klo 14:37

Hei
Kkiva kun tyttösi tulee,niin ne vain ovat tärkeitä nämä meidän tytöt, heitä kun katsoo niin muistaa miksi elää. Minä laitan tytölle ruuan kolmeksi ja pannukakku on jo uunissa. Onko ne käsityökurssit pitkiä, kevääseen ati? Niillä oppii varmasti paljon. Käytiin miehen kanssa asioilla ja kirjastosa ja kaupassa. Kotiin tultua mies sanoi että ota päikkärit ja sainkin nukuttua hetken. Herätessä oli IM-ajatuksia mutta pannukakun tekeminen helpotti. Voisin alkaa laittamaan monipuolisempaa ruokaa ja leipomaan niin olisi jotain tekemistä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.01.2015 klo 18:18

Olen ommellut, käynyt kaupassa, vienyt roskiksen, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä, vaihtanut lakanat... Ja silti tuntuu, etten ole tehnyt yhtään mitään.

Ahdistaa.

Tuntuu, että pitäisi tehdä vielä jotain... jotain fiksua ja järkevää! Mitähän se olisi??!

Yritän ommella kilpikonnaa. Ei huvittaisi, mutta kun kankaat on odottaneet leikattuina jo useamman viikon...

Olen tyhmä! Voisin haukkua itseäni enemmänkin... Inhoan itseäni. Olen huono ja kelvoton...😟

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.01.2015 klo 18:32

Enpä sitten ommellut, kun kohdistusmerkit olivat haihtuneet. Ja en jaksa niitä uudelleen merkata.

Olo on masentunut. Se taitaa nyt vaihdella ahdistuksen kanssa.

Haukun itseäni edelleen...🙄

Käyttäjä arka kirjoittanut 24.01.2015 klo 06:16

Hei!
Hienoa että jaksoit siivota ja vaihtaa lakanat kun tyttösi tulee.Teidän on varmaan mukava viettää taas aikaa yhdessä. Toivottavasti jaksat merkata ne kohdistusmerkit uudelleen että saat sen kilpikonnan ommeltua.
Minulla paljon IM-ajatuksia. Eilen mies sanoi että haluaisi että voisin olla onnelliinen, se tekisi hänellekin hyvää. Olen yrittänyt teeskennellä mahdollisimman pirteää että miehellä olisi hyvä olla.Haluan edistää hänen hyvinvointiaan kaikin mahdollisin tavoin, samoin kun tyttären. Onhan minullakova kuolemanhalu mutta olen yrittänyt salata sen. Mieheni vihainen äidilleen koskaäiti ei halua puhua vaikeista ajoista kun mieheni oli lapsi.Välit ovat nyt kokonaan poikki. Kaikki nukkuvat vielä, täytyy yrittää odotella kun heräävät. Tänään on ruuanlaittoa ja tiskausta, tyttö kait menee kaverilleen yökylään iltapäivällä. Kävi eilen poikaystävänsä kanssa luistelemassa,

Käyttäjä arka kirjoittanut 25.01.2015 klo 09:26

Hei!
Kirjoittele mitä sinulle kuuluu, haluan taistella yhdessä kanssasi. Onhan meillä nämä rakkaat tyttäret.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.01.2015 klo 18:18

Hei, Arka.

Tyttö lähti kotiinsa, ja mulla on tyhjä ja yksinäinen olo. Tuntuu, ettei millään ole väliä.😞

Olen ommellut tänään jonkin verran, tytön puuhatessa omiaan. Nyt on olo, että tahdon kuolla. Menetykseltä tämä tuntuu, kun tyttö lähti pois. Tiedän, että hän tulee viikolla taas. Mutta, silti...

Käyttäjä arka kirjoittanut 26.01.2015 klo 08:17

Hei Jardin Prive
Varmasti on vaikeaa kun tyttö lähtee, onneksi tulee takaisin. Kuolemanhalu minullakin on siinä suhteessa ollaan samanlaisia. Koeta keskittyä ompelemiseen onhan hienoaettä saat käsilläsi aikaan jotain kaunista.Minulla tänään hammaslääkäri.😋

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.01.2015 klo 17:19

Hei, Arka!

En tiedä, kumpi on nyt minulle vaikeampaa, masennus vai ahdistus.😑❓ Pahat ahdistuskohtaukset ovat pahoja. Ja lievemmätkin ovat inhottavia. Pelottavia oikeastaan. Mutta nyt masentaa. Haluaisin sairaalaan. Ja se on mulle merkki siitä, että olo on jo päässyt aika huonoksi.

Kävin tänään ruokajonossa, ja olen laitanut vähittäin sieltä saamiani ruokia pakkaseen ja kypsiksi.

Ja nyt on vuorossa ahdistus...😞

Käyttäjä arka kirjoittanut 27.01.2015 klo 03:26

Hei Jardin Prive
Ahdistus on minulla pahempaa, masennus menisi vielä jotenkin. Voi kun olisi Oxaminia. Koetetaan pysytellä pois sairaalasta kun meillä on nämä tytöt ja miehet. Kirjoittele tänne ja kerro kuulumisiasi.Hienoa että jaksoit käydä ruokajonossa ja sait mukavasti ruokaa pakkaseen. Täällä ei ole ruokajonoa, onneksi sossu onauttanut. Huomenna olisi hammaslääkäri. Minulla nenä tukossa, jotain allergiaa. Ikävä hengittää suun kautta. Odotan että huomenna saan limsaa, olen aivan koukussa jaffaan ja ananaslimsaan.Taidan mennä makoileen, tai jos lukisi hartauskirjaa ensin. Kahvit olen jo keittänyt.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.01.2015 klo 11:33

Hei, Arka!

Voi kun sinä olet ollut aikaisin hereillä! Minä nukuin yhteentoista. Mieluummin nousisin jo kahdeksalta, tai vaikka yhdeksältä, mutta en jaksa. Luulen, että se on nuo yölääkkeet, joita on paljon.

Nyt tuntuu, että masentaa. Ei kovin kovasti, mutta kuitenkin. Ahdistusta tämä ei juurikaan ole.

Mietin, jaksaisinko ommella. En ole pariin päivään koskenut ompelukoneeseen. Mulla on kankaita valmiiksi leikattuna, mutta kun saa ommeltua niitä... Kyllä. Tämä on masennusta.

Voimia sinun päivääsi!