Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä arka kirjoittanut 17.01.2015 klo 07:31

Hei!
Kiva että ostit kankaita. Tyttären oikaystävä tulee tänään meille. Laitetaan psagettia ja leivotaan sämpylöitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.01.2015 klo 11:07

Hei, Arka!

Kiva, että tyttäresi poikaystävä tulee kylään. Jännittäkö se sinua? Minä luulen, että vastaavassa tilanteessa minua jännittäisi.

Haluan ommella tänään. Monta projektia kesken. Istun nyt kuitenkin vielä koneella ja odotan miestä Skypeen.

Vaikka nukuin 13 tuntia, on jotenkin väsynyt olo. Haluaisin selvitä pienemmällä unimäärällä, mutta luulen, että tämä on lääkkeitten syytä. Kyllä minä aikaisemmin, nuorempana 😋, selvisin yhdeksällä tunnilla.

Mukavaa päivän jatkoa! Kerro miten tytön poikaystävän vierailu meni...🙂🌻

P.S. Ajattelin leipoa sämpylöitä tänään - tai siten huomenna...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.01.2015 klo 20:32

Olen tämän päivän toimiin aika tyytyväinen. Olen ommellut pari projektia, ja äsken sain neljännen eli viimeisen pellillisen sämpylöitä pois uunista.🙂 Kotoa en kyllä poistunut tänään lainkaan.

Huomenna yritän saada imuroitua. Se ei ole suosikki hommani. Ja samalla voisin taas järjestellä paikkoja... En tykkää siitäkään, mutta lopputulos miellyttää minua.

Olen siis - periaatteessa - tyytyväinen, mutta silti mua ahdistaa, ja masentaa. En ole viiltänyt itseäni useampaan päivään, mutta nyt on sen hetki... Olen jo kertaalleen tänään ottanut rauhoittavia. Nyt mun on otettava lisää.

Mua pelottaa, että tämä ahdistus pahenee. Ja nyt se pahenee koko ajan. Otin lääkettä, mutta menee hetki ennen kuin se alkaa vaikuttaa. Ja olo se kun pahenee. Mietin, pitääkö mun nyt heti ottaa isompi annos rauhoittavaa... En kestä ahdistusta!😯🗯️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.01.2015 klo 10:58

Ahdistaa. Istun nyt miehen kanssa Skypessä. Alan kohta ompelemaan. Jos se helpottaisi oloa. Ja mukavaahan se on, kun näkee työn tuloksen.

Onneksi mä saan syödä rauhoittavia. Lääkäri haluaisi vähentää annostusta, mutta minä otan vielä sen, mitä koen tarvitsevani. Oon aina välillä miettinyt sairaalaan menemistä. Mutta olo ei ole niin paha, että se olisi viime aikoina ollut välttämätöntä.

Tämän päivän toinen projekti ompelun ohella on siivoaminen. Se on ihan pakko. Imuroida pitää, pöytiä pitää setviä. Ja kankaita pitää järjestää. Onneksi sain tiskit pitkälti hoidettua jo eilen.

Hyvää - tai edes siedettävää - päivän jatkoa!

Käyttäjä arka kirjoittanut 18.01.2015 klo 11:07

Hei
Olisipa mullakin rauhoittavia. Itsemurha mielessä koko ajan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.01.2015 klo 15:43

Olen tänään ommellut ja imuroinut ja järjestellyt paikkoja. Vielä olisi järjestettävää. Pari ompelutyötä houkuttaa, saa nähdä saanko aloitettua. Olo on ollut lähes jatkuvasti vähän ahdistunut. Masentaa.

Käyttäjä arka kirjoittanut 19.01.2015 klo 07:55

Hei Jardin Prive!
Miten olet hallinnut ahdistusta? Oletko turvautunut Jeesukseen? Minä aion lähettää rukouspyynnön Pirkko Jalovaaralle. Paljon on taas itsemurha-ajatuksia, haluan niin kovasti kuolla. Kirjoittele tänne niin saan kuulla miten voit. Mitä muuten olet ommellut? Milloin tyttösi tulee?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.01.2015 klo 09:58

Hei, Arka!

Toivon sinulle parempaaa oloa!😍

Olen ommellut kaikenlaisia tilkku-juttuja. Tyttö tulee mun luo huomenna.

Eilen olin aika ahdistunut koko päivän.

Käyttäjä arka kirjoittanut 19.01.2015 klo 12:05

Hei Jaardin Prive!
Kiva kun olit kirjoittanut mitä sinulle kuuluu. Me täällä miehen kanssa kahdestaan kotona. Vaikea keskittyä mihinkään kun niin paljon itsemurha-ajatuksia. Pienissä pätkissä telkkaria seuraan ja yritän lukea. Yhdeltä lähtee busssi pitää viedä sairaalamaksut sossuun ja hakea apteekista levozin ja venlaflaxin. Illalla laitetaan ruuaksi kanankoipia. Tyttö jää koulun jälkeen tekemään harjoitustäitä. Sitten tulee syömään. Mies pelaa pleikkaa, yritän iloita siitä hänen kanssaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.01.2015 klo 16:04

Hei, Arka!

Mua väsyttää ihan älyttömästi. Vaikka kello on vasta neljä. Tein mulle ja tytölle huomiseksi valmiiksi lohikeiton. Mulla oli päivällä lääkäri ja sitten kävin kaupoilla. Tuntuu, että pitäisi mennä nukkumaan. Mutta tiedän, etten saisi unta.

Saisinkohan vähän ommeltua? Yritän sitä hetken...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.01.2015 klo 17:30

Nyt ei enää väsytä juurikaan. Mutta olo on pettynyt. En onnistunut ompelussani. Puolentoista tunnin työ meni hukkaan. No tiedänpähän nyt etten osaa kaikkea. Harmi silti...😞

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.01.2015 klo 18:25

En pääse tuon käsityössä epäonnistumisen yli. Viilsin. Aikuinen ihminen, eikä kestä pettymyksiä!😟

Inhoan itseäni!!!😠

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.01.2015 klo 19:55

Olo on helpottanut. Otin useamman rauhoittavan. Nyt vähän väsyttää, lääkkeistä...

Tein tämän päiväisen ompelun pahimpien virheiden kohdalle paikat päälle. Näyttää paremmalta. Kun nyt vielä saisin jonkun toisen mielipiteen siitä, miltä se nyt näyttää, ihan oikeasti.

Jos jaksan, käyn huomenna kangasostoksilla.

Käyttäjä arka kirjoittanut 20.01.2015 klo 14:31

Hei
Voimia sinulle jardin prive yritetään jaksaa

Käyttäjä arka kirjoittanut 21.01.2015 klo 07:23

Hei
söittekö tyttösi kanssa lohikeiton? Oletkokäynyt kangasostoksilla? Mitä muuten lääkärisi sanoi,tehtiinkö lääkemuutoksia.Minä olen lukenut David Wilkersonin kirjaa Jumalan rakastetut. Olen herännyt jo viideltä, odotan että muut heräisivät. Tykkään lukea kirjoja joiden kautta voi tutustua Raamattuun ja joissa selitetään Raamattua. Odotan kovasti että saan enkelikirjat kirjastosta. Jaksais vain elää sinne asti.