Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä arka kirjoittanut 12.01.2015 klo 03:38

Hei!
Et varmaan ole pilannut läheistesi elämää vaan olet antanut rakkautta tytöllesi ja miesystävällesi. Ja voit antaa lisää. Koetetaan olla tekemättä IM, otin kyllä kolminkertaisen annoksen lääkkeitä mutta olen ennenkin ottanut. Nyt on yö ja uni ei tule. Hyvää maanataita inulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.01.2015 klo 14:49

Hei, Arka.

Kävin terveysasemalla ja postissa. Ja tietty kaupassa. Matkaan meni nelisen tuntia. Nyt oon uupunut. Tekee mieli viiltää... Ja viilsin. Tiskata pitäisi, siivota pitäisi, ommella pitäisi... Pitäisi, pitäisi, pitäisi!!!!😠

Tuntuu, että mun paikka olisi nyt sairaala... mutta en mene!

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.01.2015 klo 06:25

Hei Jardin Prive!
Hyvä että olet siellä kotona jayrität jaksaa tehdä kotitöitä. Paljon asioita sait hoidettua kodin ulkopuolellkin. Minä en mene tänään päiväosastlle, minun paikkani on täällä kotona.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.01.2015 klo 11:25

Hei, Arka!

Mullakin oli vähän huono yö. Nukuin katkonaisesti, mutta kuitenkin pitkään.

Tuttu tulee käymään päivällä ja tyttö tulee illalla mun luo pariksi yöksi.

Yritän saada tänään ommeltua vähäsen, jotain tilkkujuttuja.

Tekee mieli satuttaa itseäni...☹️

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.01.2015 klo 16:07

Hei Jardin Prive!
Kiva kun tyttösi tulee. Aletaanko leipomaan sämpylöitä? Olisi jotain tekemistä ja ehkä säästäis vähän rahaakin. Osan voisi panna pakkaseen ja ottaa sieltä sitten. Voimia sinulle, älä satuta itseäsi.

Käyttäjä arka kirjoittanut 15.01.2015 klo 07:59

Hei!
Aamu ja pitäisi jaksaa mennä päiväosastollle.Onneeksi huoenn a viimeinen päivä. IM-ajatuksia onpaljon. Onko tyttösi ollutnyt luonasi.Osaako hänkin muuten ommella, oletko opettanut häntä? Millaisia ajatuksia on pyörinyt päässäsi?. Minulla on paljon syyllisyydentuneita ja häpeää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.01.2015 klo 10:15

Hei, Arka!

Tyttö lähti aamusta, mun vielä nukkuessa, ja tulee seuraavan kerran vasta ensi viikolla. Yksinäinen olo.

Mun pitäisi hankkia kankaita ompelutöihin. Niihin menee rahaa.

Ahdistaa. Mulla oli eilen tosi paha ahdistuskohtaus. Ei meinannut mennä ohi millään lääkkeillä. Ja jouduin päivän/illan mittaan ottamaan rauhoittavia useampaan otteeseen lisää. Vähän pelottaa tämänkin päivän osalta, kun olo on jo tämmöinen.

Joko sinulla loppui päiväosasto?

Voi hyvin, ja voikaa hyvin kaikki muutkin!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 15.01.2015 klo 14:30

Hei!
Loppui päiväosasto. Ikävää kun tyttö ei ole koko ajan luonasi. Joudut sitten ikävöimään häntä. Toivottavasti saat ostettua kankaita ja pääset ompelemaan. Osaatko piirtää kaavoja? Minä olen niin lihavassa kunnossa että vaatteet eivät kiinnosta. Hyvä kai niin kun ei ole rahaakaan. Tytär menee kotibileisiin perjantaina. Vähän alkoa mukaan. Lauantaina tulevat poikaystävän kanssa meille. Aion leipoa sämpylöitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.01.2015 klo 14:46

Hei, Arka.

Nythän täällä Tukinetissä on alkanut ihan sämpylä-huuma!😋 Minäkin ajattelin tehdä niitä lähi aikoina.

Käyttäjä mums kirjoittanut 15.01.2015 klo 18:18

arka kirjoitti 13.1.2015 16:7

Hei Jardin Prive!
Kiva kun tyttösi tulee. Aletaanko leipomaan sämpylöitä? Olisi jotain tekemistä ja ehkä säästäis vähän rahaakin. Osan voisi panna pakkaseen ja ottaa sieltä sitten. Voimia sinulle, älä satuta itseäsi.

hei vaan��olen ahdistunut,asiani ovat niin solmussa! En oikein tiedä.mistä aloittaisin kirjoittaa,asioita on paljon

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.01.2015 klo 21:31

Mitä tarkoitat, Mums? En saa selvää, mitä haluat sanoa...😐

Käyttäjä arka kirjoittanut 16.01.2015 klo 04:18

Hei Jardin Prive!
Tehdään vaan sämpylöitä! Minä otin netistä ohjeen kaura-porkkana sämpylöihin. Olen jo aineksetkin ostanut, miehen kanssa yhdessä leivotaan. Tyttären poikaystävä tulee meille lauantaina, silloin voisi leipoa. Onko olosi ollut millainen?
Mums! Kirjoita lisää itsestäsi.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 16.01.2015 klo 09:02

Heippa Sämpyläjengi😀

Ei huonompi harrastus meillä. Minä meinaan alkaa säännöllisesti joka viikko tekemään sämpylöitä. On niin ihanaa aamulla kahvin kanssa saada tuoreita, lämpimiä sämpylöitä. Siitä tulee kodikas olo ja hyvä mieli. Maailman pimeys unohtuu hetkeksi.

Kaikkea hyvää sinulle JP🌻🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 16.01.2015 klo 15:27

Itseleivotut sämpylät hyviä. Kaura-porkkana sämpylät kuulostaa hyvältä,
Voi kun viitsisi leipoa. Mun leipomin vain tahtoo rajoittua marjapiirakkaan ja
joskus pullaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.01.2015 klo 16:08

Hei, Arka ja AK!

Joko sämpylät ovat paistuneet? Mulla varmaan tuo projekti viikonloppuna. Yritän saada ommeltua. Ostin tänään kankaita, ja nyt ne pitää kutistaa. Eli silitystyötä tiedossa.

Oon tänäänkin joutunut ottamaan rauhoittavaa. Ja luultavasti kohta otan lisää. Olen niin pahoillani puolestasi, Arka! Ei tunnu reilulta, ettet saa rauhoittavia. Mulla on vähän itsetuhoinen olo.

On tääkin sää: vettä, räntää, tuulta, liukasta, sohjoa...

Hyvää päivän jatkoa!🌻🙂🌻