Soroppi, en tiedä, kumpi pettymys tuntuu musta vaikeammalta, se, että pyydän jotain ääneen toiselta enkä saa, vai se, etten edes pyydä ja koen pettymyksen jo siinä... En uskaltanut edes pyytää hylkäämisen pelosta. Todellinen torjunta vai se itse aiheutettu - edes kokeilematta toteutunut - torjunta?
Keskustelua, tekstissäsi on mielenkiintoisia ajatuksia... Kysyn kuitenkin tuosta lopusta. Minkä perusteella ajattelen mielestäsi toivovani itselleni muiden ihmisten tekevän mulle pahaa? Kun mä mielestäni toivon ns. "hyvää" ja suojelua. Mulla se vain tarkoittaisi eristämistä ja sinänsä mun tahdon vastaista toimintaa, siis hengissä pitämistä, vaikken sitä tahdo. Onko se mielestäsi pahaa?
Vapaus vastuusta... Väsymys vastuuseen... Vaadittu liikaa... Ehkä näin...!
Saloka, uskon, että korona-rokotus on turvallinen. Niin olen eri tutkimuksista ymmärtänyt.
Koet, että olet ollut jonkin aikaa tavallista aktiivisempi? Ja nyt olet liukumassa takaisin masennukseen...? Miten koet tuon aktiivisuuden, onko se jotenkin ei-tervettä vai ihan psyykkisesti normaali tilanne?
Olen ollut tänään kesivertoa väsyneempi, nukkunut paljon. Ahdistaa, sillä lailla fyysisesti, ei kuitenkaan kovin paljon. Selviän vielä tämän kanssa.
Eilen soitin psykiatrian päivystykseen. Tunsin tulevani totaali-torjutuksi. Lopetin puhelun, ennen kuin aloin itkeä ääneen. itkin pitkään.