Jardin Prive kirjoitti:
Saan tällä hetkellä nukahtamislääkkeen illalla. Olen sitä saanut nyt kolmatta iltaa, eikä se enää väsytä. Toleranssitko on nousseet näin nopeasti? Mua alkoi ahdistaa kovasti iltapalalla, seitsemän jälkeen. Nyt, yhdentoista aikoihin, se alkaa olla ohi. Milloinkohan käyn nukkumaan?!
Jotenkin tullut käsitys, että välillä olet jossain määrin reippaammin napsinut lääkkeitä? joka voi olla vaikuttanut tähän toleranssiasiaan? Ja nuo nukahtamislääkkeet on vaan nukahtamista helpottavia, muistelen ett osa niistä otettava noin 1/2 h ennen nukahtamista. Ne saa nukahtamaan, mutta vaikutusaikaa ei yllä sen pidemmälle. Ja niiden teho jos joka ilta ottaa hiipuu nopeammin kuin jos harvemmin.
Hyvä kuulla että tunnistat ahdistuksen, ja jossain määrin se tukahtuukin sulla. Nukahtamiseen on vaikutusta jos mieli jtnkn levoton. Siksi tietoisesti jos kykenee suuntaamaan jhnkn myönteiseen, tai harmittomaan tai hyväntuuliseen jonka myötä mielen tukahtuminen ahdistavaan oloon katoaa ja uneen nukahtaminen tapahtuu.
Mulle tuo pakkohoito olisi pakkohoitoon pääsemistä! Haluaisin jättäytyä muiden varaan. Olla heikko, ja silti turvassa. Olla voimaton. Olla jotain muuta kuin aikuinen, jolta vaaditaan jatkuvasti jotain enemmän. Kun vain koko ajan haluan muuta kuin annetaan.
Kuulostaa jotenkin kuin haluaisit, että joku taho (hoitotaho) jatkaisi elämääsi? Että koet ettet selviä ilman sitä turvaa jonka koet kun joku ottais sinut täysin huomaansa kuin äiti lapsensa? Että saisit tulla huolehdituksi, hoidetuksi? Vapautetuksi asioiden ajattelusta, itsestä huolehtimisesta?
Jos katsotaan, että tarvitsen myös jatkossa tukea, ja jos arvioidaan, että tarvitsen vielä vahvempaa tukea kuin tämän helkinen...
.... mitä arvelet, tarvitsetko, ja mitä ja missä määrin? Jos hetken mietit elämää omissa kuvioissa, onnistuuko ajatella vai nouseeko epätoivo -?
-
Muokattu moderaattoreiden toimesta 3 vuotta, 11 kuukautta sitten. Syy: Viestissä koodia