Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.12.2014 klo 18:45

Paukahtelut on alkaneet. Ollaan miehen kanssa kotosalla, tyttö on sukulaisilla. Mun on ikävä häntä.

Ompelin vähän illalla. Mulla on suunnitelmia uusien kankaiden ostosta. Ensin pitää vain saada muutama aloitettu projekti valmiiksi tai ainakin pitemmälle.

Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.01.2015 klo 12:28

Vuosi on vaihtunut... Hyvää uutta vuotta teille kaikille!😍

Nyt on jotenkin masentunut olo. Haluaisin satuttaa itseäni. Mies on täällä, joten en luultavasti käy viiltelemään. Olo ei ole yhtään hyvä...😞 Yritän ommella tänään, jos se vaikka helpottaisi oloa, kun saa jotain aikaiseksi.

Huomenna on aika täysi päivä kaikkea... Parissa pankissa täytyy käydä, ja terapia on, ja postissa käynti, ja kaupassa... Uuvuttaa ja pelottaa jo etukäteen.

No, mutta kuitenkin, toivon itselleni ja teille parempaa uutta vuotta kuin mennyt.🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 01.01.2015 klo 12:45

Hei Jardin Prive!
Millaisia projekteja sinulla on ompelussa? Kiva että ajattelit ostaa uusia kankaita. Joskus toivon että itsekin osaisin ommella. Haluaisin tehdä tyttärelle vaatteita. Neulomalla ei kannata tehdä kun langat maksaa enemmän kuin valmis pusero, enkä taitaisi enää osatakaan puseroa kutoa. Minäkin toivon että tästä vuodesta tulee meille molemmille parempi kuin viime vuosi oli.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.01.2015 klo 09:52

Mies lähti kotiinsa aamusta...☹️

Mulla tuli eilen illalla aivan kauhea ahdistuskohtaus. Temestaa meni tosiaankin useampi kappale. Mutta sittense helpotti lopulta. Olisiko liitynyt miehen tämän aamun lähtöön. Toisaalta en ole muuten tarvinnut rauhoittavia useampaan päivään.

Tekisi vielä mieli nukkumaan, mutta päivän toimet ja käymiset alkavat jo painostaa. Toivottavasti selviän tästä päivästä...😑❓

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.01.2015 klo 18:59

Selvisin tämän päivän toimista. Mies lähti tosiaan aamusta kotiinsa, ja minä pyörin kaupungilla useamman tunnin. Nyt väsyttää. Mutta selvisinpä kuitenkin...🙂

Viikonloppuna käyn kangas-ostoksilla. Pitää miettiä, mitä teen. Eli on harkittava tarkkaan, mitä tarvitsen, ja mihin rahat riittää.

Tuntuu, että tuulee aika kovasti. Myrskyä lupasivat. Yritän kohta päästä hetkeksi ompelemaan.

Voikaa hyvin1🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.01.2015 klo 10:08

Hei Jardin Prive!
Mitä aiot ommella? . Tilasitko ne käsityökirjat? Asuuko miehesi kaukana sinusta? Toivon meille molemmille parempaa vuotta kuin viime vuosi oli.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.01.2015 klo 12:29

Hei, Arka.

Ompelukirjat kallistuivat juuri nettikaupassa eli en osta niitä nyt. Mulla on ne nyt kirjastosta. Pidän niitä lainassa niin pitkään kuin mahdollista. Ja kopioin sitten ehkä kiinnostavimmat. Voi olla, että myöhemmin kuitenkin ostan ne kirjat.

Ompelen tilkkupeittoja ja muuta sellaista. Tänään on ihan pakko järjestää paikkoja. Mulla on makkarissa tosi iso kassa kaikkea, vaatteita, kankaita... en edes tiedä, mitä siellä on....😉 Vähän jos saisi vielä ommeltua, olisi kiva.

Meillä on miehen kanssa välimatkaa muutama sata kilometriä, joten tapaamiset on harvassa.

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.01.2015 klo 08:37

Hei Jardin Prive!
Kiva että sait käsityökirjat kirjastosta, aika kauanhan niitä saa pitää jos ei ole varauksia. Tilkkupeittojen ompelu on varmaan mukavaa, nautintoa kun saa jotain aikaan. Minä olen kyllästynyt sukan kutomiseen, ehkä vielä joskus jatkankun jaksan. Ompeleminen kiinnostaisi minua mutta minulla ei ole kärsivällisyyttä opetella. Miehesi asuu tosi kaukana, ei ihme ettette voi tavata kovin usein. Mutta onneksi on puhelimet keksitty. Onko tyttösi sinun luonasi. Kohta hänelläkin varmaan loppuu joululoma, minun tyttöni menee kouluun /. päivä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.01.2015 klo 18:31

Mies on kotonaan, ja tyttökin lähti kotiinsa. Mun oloni on hankala. Tekisi mieli ottaa yliannostus.☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.01.2015 klo 15:58

Olen nyt allapäin. Yksin kotona. Mun suunnitelmissa oli ommella, mutta en ole vielä saanut sitä aikaiseksi. Se olisi varmaan kivaa...

Jaoin lääkkeet kahteen dosettiin, kahdeksi viikoksi. Olo on jotenkin tuskainen. Haluaisin ottaa yliannostuksen, kuten eilenkin. Lääkäri puhui sairaalaan hakeutumisen puolesta, jos olo on liian hankala. Enhän mä viikolla voi sairaalaan mennä. On harrastuksia ja tyttö tulee joku päivä. Mua melkein itkettää.😭 On niin yksinäinen olo.

Toisaalta tunnen itseni vihaiseksi. Voisin hajoittaa paikkoja. Ja sekin johtaa itsetuhoisuuteen, vain rajumpaan. Tekee mieli viiltää.😠

Mä en osaa korjata tätä oloa muuten kuin ottamalla rauhoittavia. Sairaalaan en nyt lähde!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.01.2015 klo 21:28

Viilsin. Taas se tuli kuvioihin, kun olen yksin ja kukaan ei ole näkemässä.

Käyttäjä arka kirjoittanut 06.01.2015 klo 09:45

Hei Jardin Prive!
Minunkintekee mieliottaa yliannostus mutta aina ajattelen ettäolen tytölle tärkeä. Eilenkin jutteli paljon omista asioistaan, haluaa jakaa niitä äidin kanssa. Yritän olla hänen saatavillaan, ajattelin että voimme leipoa enemmän yhdessä ja silloin on hyvä jutella. Sinullakin on tosiaan tyttö ja mies joten heidän takiaan yritä jaksaa. Onvarmaan vaikeaa olla yhtäkkiä yksin kunjoulun aikaan tottui että rakkaita on ympärillä. Mutta minä en mene sairaalaan ihan periaatteesta, hoito siellä oli niin huonoa. Ajattelen että mielummin teen IMkuin menen sinne. Huommenna olisi päiväosasto, vielä ensi viikon jatkuu.On ollut puhetta kuntoutuksesta mutta en aio lähteä minne tahansa,onneksi ne on vapaaehtoisia. Mielummin olen kotona ja teen kotitöitä. Onko sinun lääkityksesi kohdallaan vai löytyisikö apua sitä kautta että jos sitä muuttaisi? Minulla on uusi masennuslääke, Voxra.Olen vasta kolmekertaa ottanut. Rukoilin puolestasi että ahdistuksesi vähenee, eikä tarvitse viiltää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.01.2015 klo 12:21

Hei, Arka!

Kiiton kun kirjoitit!😍

Raha-asiat painavat mieltä. Ja se, että on yksin kotona. Ompelemaan haluan.

Tekee mieli vahingoittaa itseäni, viiltää tai ottaa yliannostus. Kuolla en tällä hetkellä halua. Tai ehkä vähän...😞

Mulla on lääkitys kai aika kohdallaan. Vähän eilen nostettiin yhtä lääkettä. Maksa-arvot kun on kunnossa, niin lääkärin mielestä voidaan lisätä lääkitystä. Rauhoittavia mulla menee.

Olen vielä hetken koneella, ja menen sitten - toivottavasti - ompelemaan. Enkä ala itseäni satuttamaan...

Hyvää päivän jatkoa sinulle ja muillekin!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 06.01.2015 klo 17:18

Hei Jardin Prive!
Hyvä kun ompelet etkä vahingoita itseäsi! Raha-asiat ovatkin sellainen aihe joita joutuu pohtimaan näin kun on eläkkeellä. Minunkin eläke on pieni, onneksi Suomessa saa toimeentulotukea jos on pienet tulot. Kaikkea ei voi ostaa mitä haluaisi mutta olen lohduttanut itseäni sillä että ainakin elämäntapani on ekologinen kun ei ostele kaikenlaista turhaa ja ei tee lentomatkoja. Säästyy sitten luonnonvaroja lapsille ja lapsenlapsillekin. Puhuin päiväosastolla että haluaisin osata ommella. Ompelisin sitten vaatteita tytölleni. Tyttären poikaystävä on meillä.Ihana kunnon poika, pidän hänestä kamalasti.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.01.2015 klo 17:24

Silitän, ompelen, viiltelen, otan rauhoittavia. Nyt on olo, että haluan luovuttaa.☹️