Kiitos, kun viestittelitte! Ymmärrän ystävällisyyden, kun sen tarpeessa olen...
Kyllä Soroppi, kotiuduin siis perjantaina, yllättäen. Kävin ambulanssilla psykiatrian päivystyksessä kääntymässä tapaamatta lääkäriä. Heti kotiin mentyä sieltä otin kahden purkin loput...
Kodin ulko-oven lukkon oli pelastuslaitos porannut hajalle mua haettaessa. Mistähän mut oli löydetty, sängystä? Ja miten saatu ambulanssiin?
Mä olin mennyt ilmeisesti tajuttomaksi. Vaikka itse olin soittanut johonkin auttavaan puhelimeen ja antanut heille tietoni avun soittamiseksi, olen nyt pettynyt, että ambulanssimiehistö pääsi perille.
Olin ensin valvontaosastolla sydän valvonnassa, mistä mut siirrettiin sisätaudeille. Sielläkin oli käytössä jatkuva sydänmonitorointi.
Mut siirrettiin eilen, sunnuntaina psykiatriselle osastolle. Tapasin saman psykiatrin kuin lauantaina. Hän päätti, että olisin kriisihoidossa vuorokauden, kaksi... Tänään tapaan luultavasti osaston psykiatrin. Hän oli lomalla viime viikon eli on eri kuin mut perjantaina kotiuttanut lääkäri.
Mulla on tarve puhua.
Tervehdin aamulla lyhyesti psykologia. En sinänsä kertonut hänelle yliannostukusesta. Jossain lauseessa kuitenkin mainitsin tulleeni eilen sisätaudeilta. Tuntui, että hän ehkä tajusi yhteyden, muttei ehtinyt mitään kysymään.
Voi olla, että tarvitsen lääkärintodistuksen vakuutusfirmaa varten. En tiedä, minkälaisia maksuja mulla on edessä.
Haluaisin kuolla. Haluan kuolla.
En tiedä, kumpaa verbimuotoa käyttäisin.
Opiskelija tarjosi itse, että hän voisi keskustella kanssani. Otin tarjouksen vastaan. En sitten tiedä, onko hänellä siihen mahdollisuutta.
Sain hiiltä nenämahaletkun kautta ilmeisesti neljästi, aina kuuden tunnin välein.
Lauantaina psykiatri esitti, että jos en pysty olemaan sisätaudeilla rauhallisesti, joudun joko vierihoitoon tai lepositeisiin. Houkutti. Kumpaankaan ei tarvinnut mennä. Edelleen mun on paha olla.
Haluan kuolla. (Olen päättänyt verbin.)
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 11 kuukautta sitten. Syy: lisäys
-
Muokattu moderaattoreiden toimesta 3 vuotta, 11 kuukautta sitten.
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 11 kuukautta sitten. Syy: lisäys... uusien tietojen pohjalta