Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.12.2014 klo 11:37

Nukuin reiluun kymmeneen. Tyttö soitti todistuksen numerot, hyvä todistus.🙂 Suunnittelen ompelemaan käymistä...

Nyt ahdistaa. Olen juonut vain kaksi mukillista kahvia. En tiedä ahdistaako se vai muuten vain. Otin Temestan. Tekisi mieli satuttaa itseäni.☹️

Voi hemmetti! Mä valitan aina vaan!😠 Anteeksi!

Käyttäjä arka kirjoittanut 21.12.2014 klo 08:50

Hei Jardin Prive!
Mukavaa kun tttösi sai hyvän todistuksen. Oletko toivonut mitään erityistä joululahjaksi? Minä en osaa muuta toivoa kun suklaata. ***Ehkä pitkän yöpaidan haluaisin mutta pitää säästää rahaa. Jouluruuat saatin ostettua kun sukulaismies oli kylässä ja käytti autolla kaupassa.
Mukavaa sunnuntaita Sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.12.2014 klo 12:08

Hei, Arka!

Kiitos kun kirjoitit!🙂 Kiva, kun saitte käytyä jouluruoka-ostoksilla.

Mä pesen nyt sängyn lakanat ja petaan sängyn sitten kahdelle. Lähden tänään junalla miehen ja sukulaisten luo jouluksi. Ja sitten tullaan miehen kanssa tänne joulun jälkeen. Saa sitten nähdä, miten joulu menee sukulaisten kanssa.

Kun heräsin puoli tuntia sitten, noin klo 11.30, aurinko paistoi, vaan ei paista enää. ☹️ Sisälläkin on niin pimeää...

Käyttäjä arka kirjoittanut 22.12.2014 klo 15:52

Hei Jardin Prive!
On varmaan mukavaa vaihtelua mennä sinne sukulaisiin jouluksi. Voihan se toisaalta olla vähän rankkaakin. Me ollaan täällä perheen kesken ja kait telkkaria tuijotetaan. Syödä tietysti pitää. Kuitenkin iva kun joulu tulee. Ajattelen Jeesusta, en tiedä jaksanko mennä kirkkoon.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 23.12.2014 klo 13:20

Oikein hyvää ja sydämellistä joulua sinulle Jardin Prive☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.12.2014 klo 21:47

Hei, Arka ja AK!

Hyvää joulua teillekin!☺️❤️

Käyttäjä arka kirjoittanut 24.12.2014 klo 11:37

Hei Jardin Prive!
Siunattua joulua sinulle ja tytöllesi ja miesystävällesi. Syökää herkkuja ja rentoutukaa ja nauttikaa joulun rauhasta. Kirjoittele taas kun olet palannut koneen ääreen!

Käyttäjä haitula kirjoittanut 24.12.2014 klo 13:47

Hyvää Joulua minultakin! ☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.12.2014 klo 16:12

Hei, Arka ja Haitula!

Kiitos joulun toivotuksista ja hyvää loppuvuotta teillekin!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.12.2014 klo 16:15

Palasin tänään joulunvietosta kotiin. Joulusta selvittiin. Nyt miehen kanssa kierreltiin vähän kauppoja. Hirveästi ihmisiä liikkeellä. Ja mekin siinä joukossa... 😉

Hauaisin ompelemaan, pitäisi vaan kehittää mitä ompelisin...

Hyvää uuden vuoden odotusta teille kaikille!☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.12.2014 klo 12:08

Hei.

Nukuin pitkät unet, heräsin vasta kun mies tuli kyselemään ylös nousemisesta. Nyt olo aika ok. Meillä on tapana, että kun olemme yhdessä eli olemme jomman kumman luona, mies laittaa mulle kahvit keittimeen napin painamista vaille valmiiksi. Saan kahvit nopeammin. Tuollainen ystävällisyys tuntuu mukavalta.☺️❤️☺️

Haluaisin ostaa kaksi käsityökirjaa. Taidan tilata ne netistä.

Mukavia välipäiviä!

Käyttäjä arka kirjoittanut 28.12.2014 klo 15:02

Hei Jardi Prive!
Mukava mies sinulla kun lataa kahvinkeittimen valmiiksi. Minustakin tuollainen huolenpito tuntuu hyvältä. Ja mukavaa kun olet tilaamassa ne uudet käsityökirjat, saat sitten uusia ideoita. Minä kaipaan joulukuusta, piti laittaa jo pois kun huoltomies tulee katsomaan pattereita. Niissä on joku vika, koko joulun on ollut todella kylmä. Onko sinulla suunnitelmia uudeksi vuodeksi. Me ei kai tehdä mitään erityistä, paitsi tytär. Hän menee katsomaan raketteja kaverinsa kanssa.Minulla on uutenavuotena syntymäpäivä, täytän 54 vuotta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.12.2014 klo 12:15

Hei, Arka!

Kiitos kun kirjoitit. Mulla on tyttö luonani eli ollaan kolmestaan miehen ja tytön kanssa kotosalla. Tää tuntuu ihan mukavalta. Tekee mieli ompelemaan. Pitää vähän järjestellä paikkoja, ja tiedustella onko jollakulla nälkä. Mä itse nukuin yhteentoista...

Tässä tarvii käydä kaupassa vielä tänään tai huomenna...

Voi hyvin!☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.12.2014 klo 13:49

Ja hei , Arka toistamiseen...

Onnittelen sinua syntymäpäiväsi johdosta jo nyt, jos en sattuisi muistamaan sitä uuden vuoden päivänä!🌻🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 30.12.2014 klo 17:22

Hei Jardin Prive!
Kiitos onnitteluista! Vaikuttaisi että olet ihan hyvällä mielellä siellä mikä on hyvä. Huommenna en mene päiväosastolle kun on hammaslääkäri. Tänään olin siellä. Kävin aamulla myös labrassa mikä tuntui hankalalle lun en saanut aamulla kahvia juoda. Kirjoittele!