Hei JP!
Tosi hienoa, että olet jaksanut ommella jouluverhot. Minulla oli viime vuonna (ostin) sellaiset tosi nätit punavalkoiset, tähtikuvioiset verhokapat kahteen ikkunaan ja kaduttaa nyt hieman, että lahjoitin ne muuton yhteydessä ex-naapureille, kun nyt ei ole mitään jouluverhoja, joten täytynee alkaa kyttäämään niitä jostain..Maanantaina miehen eläkepäivä, joten ehkä sitten voisi jotain edullisia katsella.
Minulla nyt ollut vähän "vapaata" masennuksesta, pillereistä ja IM-ajatuksista. Saa nähdä kauanko sitten tätä kestää, siis tätä parempaa, mutta yritän nauttia niin kauan, kuin kestää ja pistää "asioita kuntoon" niin paljon kuin jaksan esim. siivota ja Joulua valmistella. Vaikka yhdessä masennuksen aallossa jo vannoin, että mitään Joulua ei tänä vuonna meillä vietetä niin se vain kummasti nyt alkaa edes vähän innostamaan, mutta ei sellaista kovaa Jouluhulluutta, kuin muina vuosina on minulla ollut (vanhemmat lukijat varmaan muistaa sen viime vuoden "winter wonderland-manian..heh") Tänä vuonna vietetään pienesti ja rauhallisesti.
Tänäänkin riittää kotihommia. Nyt rahattomana ei tule mentyä kotinurkkia pidemmälle, kun ei ole autossakaan bensaa ylimääräiseen. Eilen kävin kirppiksellä, pitkästä aikaa. Eli maanantaíhin saakka kotona. Mutta parempi mieli kun jaksaa jotain hommailla.
Toivottavasti sinullakin taas masennus antaisi tilaa paremmalle mielelle. Kiitos kun jaksoit tsempata minua, kun olin masentunut☺️❤️
Hyvää Viikonloppua!