Ajattelin tehdä tehdä taas (= aloittaa) yhden käsilaukun. Kankaat on ja kaavat ja englanninkieliset ohjeet. Ohjeista en vain oikein saa selvää. En käynyt vielä leikkamaan kankaita. On ensin ymmärrettävä vähän enemmän, mitä pitäisi olla tekemässä; tai siis, miten olla tekemässä...
Huomennna mulla on yksi ryhmä, samoin torstaina. Torstaina on myös hoitajan tapaaminen. Ja perjantaina yksi kurssi. En tiedä, selviänkö? Alkaa jo pelottaa etukäteen.
Olen nyt selvinnyt useamman päivän ilman tai yhdellä Opamoxilla. Mulla on siitä kuitenkin jo uusi resepti kirjoitettuna. Haen lääkkeen piakkoin.
Perjantaina nyplään kurssilla. Alan kohta tai huomenna puolaamaan lankaa nypylöille. En halua käyttää kurssin aikaa siihen, minkä voin tehdä kotonakin. On taas niin pitkä aika siitä, kun olen viimeksi nyplännyt, että tulen tarvitsemaan aloitukseen apua. Ja siihenhän opettaja on olemassa. Pitää ottaa mukaan myös joku työ, minkä varmasti osaa jo, eli aion ottaa huivin neulottavaksi.
Otan nyt tavallista rauhoittavaa. Tuntuu siltä, että lääkettä tarvitsen... Olenko juonut kahvia liikaa?
Kaipa mulla masennus oireilee...