Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.11.2014 klo 12:35

Hei, propeli5!

Mietin sitä, että pelolla on usein joku kohde, mitä pelkää. Mutta ainakin mun kohdalla ahdistuksella ei ole yleensä selvää kohdetta. Ahdistaa vaan. Ja nyt ahdistaa aika kovaa. Siis huomattavan kovaa. Ehkä tähän pitää ottaa lääkettä, kun tyttökin on tulossa luokseni.

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.11.2014 klo 04:03

Hei Jardin Prive!
Joko olet laittanut jouluvalot? Minulla ei taida olla muita jouluvaloja kuin ikkunatähti jos sitäkään on. Pitäis ottaa selvää. Jotain valoja tekis mieli laittaa. Tai sitten polttaa kynttilää. Onko sinua vielä ahdistanut paljon? Oletko ottanut yliannoksia tai viillellyt? Toivon että et ottaisi tai viiltelisi vaan voisit rauhoittua muuten, sitä rukoilen. Minä olen taas aika paljon makoillut päivisin kun en ole saanut öisin unta. En saa unta päivisinkään,makoilen vain. Ahdistanut on muttei niin pahasti kuinpahimmillaan. Huomenna tai itse asiassa tänään pitää jaksaa mennä bussilla miehen kanssa kauppaan. Ostetaan viikon ruuat ja tullaan ehkä taksilla kotiinpäin. Muuta tekemistä ei oikein taida olla, tytärkin kai menee koulun jälkeen poikaystävänsä luokse ja syö siellä. Eilen soitti serkku mutten vastannut kun en kehtaa kertoa että olen eläkkeellä. En tiedä soittaisinko kuitenkin hänelle tänään. Voimia sinulle paljon!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.11.2014 klo 11:02

Hei, Arka!

Kiva kuuulla sinusta!😍

Laitoin eilen makkarin ja olohuoneen ikkunoihin jouluvalot. En vielä niitä poltellut, kokeilin vain, että kaikki lamput palavat.

Kyllä mä viiltelen ja otan yliannostuksia. En kuitenkaan ota lääkkeitä liikaa silloin, kun tyttö on mulla. Nytkin on aika tuskainen olo. Munkin pitää lähteä käymään ostoksilla ja postissa. Nukuin pitkään. On ollut univelkaa ja ylimääräistä rasitusta.

Voi hyvin!🙂🌻

Käyttäjä propeli5 kirjoittanut 13.11.2014 klo 16:52

Hei.Mun ahdistuksilla on varmaankin jokin tarkoitus?,että kävisin vaikeat ja käsittelemättömät asiat läpi.Huh,kun lävähtää ahdistus yht äkkiä päin kasvoja.Yöllä joku herättää enkä saa kiinni mistä ahdistus tulee.Päivällä yleensä löydän syyn ahdistukselle.Huomasin muuten,että ruoallakin on osuutta ahdistuneisuuteen.Popsisin varmaan koko ajan pillereitä,jos minulla olisi sellaisia jotka lievittävät oireita.Iltasin vaan yksi pilleri nukkumaan mennessä.Musiikki rauhottaa ja tulee hyvä fiilis☺️❤️.Nujerretaan tämä ahdistus🙂👍Hymyjä iltaanne.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.11.2014 klo 17:46

Väsyttää, masentaa ja ahdistaa. Tekee mieli ottaa yliannostus. En jaksa tätä elämää...😞

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.11.2014 klo 19:52

Hei Jardin Prive!
Hienoa että olet laittanut jouluvalot! Minä en vielä, en ole varma onko sellaisia. Rukoilen edelleen puolestasi että olosi parantuisi. Yritetäänkö viettää tänä vuonna onnellisempi joulu. Jos vaikka kokisi hieman iloa. Itse odotan joulutorttujen ja suklaan syömistä, mies odottaa kinkkua. Rahaa ei ole tuhlattavaksi asti, kaipa kuitenkin riittävästi. Milloin tyttö tulee taas luoksesi, onko hän joulun kanssasi?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.11.2014 klo 14:11

Mua ahdistaa! 😯🗯️ Oon väsynyt. Unta en kuitenkaan päivällä saa.

Haluan vahingoittaa itseäni. Nyt tuntuu, ettei viiltäminen tai pieni yliannostus riitä. Tarvitsee tehdä jotain enemmän. Mutta mitä se enemmän olisi? En ole kuitenkaan tappamassa itseäni. Voinko siis hakea apua esim päivystyksestä. En halua sairaalaan, siellä on ihan tylsää. Mutta pitäisikö sitä kuitenkin lähteä sinne? 😑❓

Käyttäjä arka kirjoittanut 15.11.2014 klo 02:56

Hei Jardin Prive!
Tulin tänne yöllä kirjoittelemaan kun en saa unta. Rukoilin voimia sinulle, sinulla on nyt raskasta. Minullakin olitaas makaamispäivä eilen oli kertynyt tuoota univelkaa, Nukahtelinkin pikku hetkiksi aina välillä. Mies pelasi pleikkaa ja tytär lähti koulun jälkeen ostarille. Haluatko mennä sairaalaan? Minä olenollut kolme kertaa sairaalassa ja todennut että hoito siellä ei ole hyvää, parempi olla kotona. Milloin tyttösi tulee taas,onko sinun sillloin paempi olla? Olettko pysynyt tekemään käsitöitä?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.11.2014 klo 12:05

Hei, Arka.

Mä nukuin taas yli 12 tuntia. Jotenkin surkea olo vielä. Väsyttääin. Laitoin ensimmäisen altaallisen tiskejä likoamaan. Hirveät määrät tiskiä tälle päivälle. Pakko käydä kaupassakin. Ei tahdo!

Eilen ehdin ompelemaan vain vähän. Toivottavasti tänään on parempi päivä sen suhteen.

Mua melkein itkettää, mutta en tiedä miksi.☹️

Tyttö tulee luokseni taas ensi viikolla.

Voi hyvin!🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 16.11.2014 klo 01:30

Hei!
Hyvä että olet saanut nukuttua hyvin. Minä valvon paljon öisin mutta sain nukuttua tänään jonkinverran päivällä. Leivoimme tytön kanssa mokkapaloja, hän vei niitä tuliaisiksi kun meni poikaystävänsä luokse. Ahdistus on ollut jonkin verran lievempää. Kiva että tyttösi tulee taas ensi viikolla. Hyvää Sunnuntaita Sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.11.2014 klo 11:59

Hei.

Juon kahvia ja istun koneella. Olisi pakko saada itsensä siivoamaan; edes vähän järjestelemään paikkoja. Tunnen itseni masentuneeksi. Itsemurha tuntuu jotenkin ajatuksissa mahdolliselta toimelta. En ole sitä nyt kuitenkaan tekemässä, mutta pois haluaisin. Tuntuu, että tarvitsisin lisää apua.😯🗯️ Saan kuitenkin apua jo niin paljon, ettei enempää ole antaa... tällä paikkakunnalla.

Aurinko paistaa!!! 🙂 Onhan tuossa pilviä välissä ja nyt jo näyttää, että valo himmenee, mutta huomasinpas tuon!

Mistähän minä aloittaisin siivoamisen? Pöydät, lattiat, tiskit... Ja käsityöt voisi laittaa järjestykseen. Niitä aloitettuja on niin paljona, ja kaikki levällään siellä täällä, että voisi niidenkin lajittelu mielialaa vähän parantaa.

Nyt se aurinko on jo kokonaan pilvesssä.☹️

Mistä minä aloittaisin??! Ainakin juon tuon kahvikupillisen loppuun ja katson mitä muut on näihin ketjuihin kirjoitelleet!

Hyvää päivän jatkoa kaikille!🌻🙂🌻

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 16.11.2014 klo 12:29

Hei JP,

Kävin täällä lukemassa ja haluan toivottaa sinulle hyvää sunnuntaita ja toivon, että päiväsi olisi kohtuullisen hyvä🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.11.2014 klo 13:02

Kiitos AK!

Ja hyvää päivää sinullekin!

Jouduin ottamaan rauhoittavaa, ehkä saan kohta jatkettua järjestelyä...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.11.2014 klo 13:11

Ahdistus pahenee. Joudun ottamaan lisää rauhoittavaa. En pysty oikein lainkaan siivoamaan tällä hetkellä. Onpa tää ihmisen elämä vaikeaa...😞

Käyttäjä arka kirjoittanut 17.11.2014 klo 05:16

Hei Jardin Prive!
Saitko siivottua päivän mittaan? Hyvää alkavaa viikkoa Sinulle!