Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä mmila kirjoittanut 09.12.2018 klo 18:20

Moikka JP. ☺️❤️ Tällä kertaa tosiaan pääsin hoitoon nopeammin, en ehtinyt mennä psykoosiin niin toipuminen oli paljon nopeampaa. Jos olen ehtinyt vaipua psykoosiin viikoiksi/kuukausiksi ennen hoitoon pääsyä niin parantuminen toki kestää... Monesti olen ollut pakkohoidossakin koska olen niin sairaudentunnoton että olen aina lähdössä vaan osastolta kotiin. En nytkään olisi vielä hakeutunut sairaalaan, mutta onneksi läheinen tajusi tilanteen ja lähti viemään päivystykseen. Oli se mullakin jo mielessä mutta en olisi tekoihin vielä ryhtynyt. Mulla on skitsoaffektiivinen häiriö joten psykoosi on ihan oikea riski.

Huomenna toivottavasti pääsen kotiin. 😎 Tsemppiä sulle. 🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.12.2018 klo 19:16

Mmila, kiva kun voit noin hyvin! 🙂👍 On se tärkeää, että on ihmisiä ympärillä, jotka välittävät ja huolehtivat. Sitä toivon myös itselleni.

Mua alkoi ahdistaa, enkä saanut äsken oikein keskustelu-apua... No, odottelen nyt vain lääkkeen vaikutusta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.12.2018 klo 07:25

Mulla on tänään aika hoitajalle. Tyttö voi hyvin. Ja uskon, että mies rakastaaa mua... Eli asiat niiltä osin kunnossa. Mutta kun ahdistaa ja masentaa, niin silloin ahdistaa ja masentaa... Nyt on aika hyvää olla; Pikkuisen noita edeltäviä, mutta siedettävää kuitenkin.

Tai oli tähän asti.

Nyt tuli voimakas halu vahingoittaa itseni.

... En ainakaan nyt tee sitä...

Käyttäjä kirjoittanut 10.12.2018 klo 09:29

Hei JP.
On pilvistä. Minulle kuuluu ihan hyvää nykyään. Käyn koulua ja voin paksusti. Muistot ovat nyt pinnassa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.12.2018 klo 20:51

Kaipaan sairaalaan. Epävarma ja pelokas olo. Mies on yötä kotonaan. Mua ahdistaa. Tekee - taas - mieli vahingoittaa itseäni.

Ehkä mun pitäisi ottaa jo iltalääkkeet. Aamulla aikainen herätys.

En halua mitään...!

Jaanas, minkälaisia muistoja sinulla on nyt mielessä?

Käyttäjä kirjoittanut 12.12.2018 klo 17:22

Hei JP.
Ei nyt enää ole muistoja mielessä, ne menivät jo pois mielestä. Olivat enimmäkseen äitiäni ja minua.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.12.2018 klo 17:41

en tiä mitä kirjoittaisin. Itelläkin on huono olo. Väsyttää koko ajan ja muutenkin on huonot fiilarit. Eniten ärsyttää tänään se, että tyttö kävi täällä päin, mut ei tullu kotiin asti. En tiä koska näen hänet. Olen tosi huolissani hänestä.

Älä anna tunteen vahingoittaa sua. Se on vaan tunne, ni kun mun sijaishoitaja sanoi viimeksi. Otatko iltalääkkeet säännöllisesti? MÄ oon alkanut ottaa. Nyt en enää syö iltaisin ahdistuslääkettä, mut aamusin otan vielä hetken. Olen huomannut että kun teen iltaisin rutiinin, ni on selvempää.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 12.12.2018 klo 17:52

Moikka JP. Tunnistan tuon sairaalaan kaipuun, vaikkei sinne oikeasti haluaisikaan niin se tuntuu silti turvalliselta paikalta. Itsekin hieman kaipaan takaisin, en oikeasti mutta haluaisin vaan johonkin turvaan. Silti yritän opetella pärjäämään taas kotona. Tsemppiä! 🙂🌻

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 12.12.2018 klo 21:42

Kuulostaa siltä että tarttet unta ja lepoa, JP 🙂 Miten sulla nyt menee?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.12.2018 klo 11:03

Kiitos, Jaanas, Saloka, Mmila ja Soroppi! Unta tarvitsinkin. Nukuin viime yönä liki 12 tuntia...

Tuntuuko teistä siltä, että joulu on pian? Mulla ei ole oikein mitään joulu-oloa. Kysyin juuri mieheltä, oltaisiinko tänä jouluna mun luona. Vastausta en vielä saanut... 😉

Tyttö on luultavasti joulun isovanhempiensa luona. Aion ehdottaa, tulisiko hän käymään täällä joulun jälkeen ennen opintojen jatkumista.

Mun on pyykättävä tänään. Se on ihan välttämätöntä. Alkkareita ei ole enää juurikaan puhtaina. Eli sen lajin pyykkiä on pestävä ainakin. Olisi se kiva, jos olisi oma pesukone! Saisi pestyä milloin vain... Saloka, eikö sinulla olekin oma kone?

Vaikka nukuin paljon, väsyttää edelleen. Juon aamukahvia ja menen sitten pesemään hampaat. Ja sitten vaatteet päälle. Villapaita on ihan ehdoton!

Hyvät päivän jatkot kaikille!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.12.2018 klo 17:17

juu on mulla oma pahuuden kone. Pitääkin katoo onko huomenna tarpeeksi pyykkiä laittaa.

Kiva kuulla että uni auttoi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.12.2018 klo 07:10

Hei, Saloka! 😍 Olitteko tytön kanssa sopineeet, että hän tulee käymään?

Mua väsyttää ihan kamalasti! Mutta pakko nousta, kun on tapaaminen aamusta... Jos saisin vaatteet päälle, ehtisin nukkua vartin... 😴

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.12.2018 klo 13:33

Nukuin päikkärit. Sen jälkeen askartelin kortteja. Taas väsyttää. Kai se on tämä väsymys, mikä saa mut miettimään itsetuhoisia.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.12.2018 klo 21:07

Tyttö on ollut kipeenä ja odotin kun kulmilla on, ni ois tullu. Katotaan tuleeko huomenna sit. Joka päivä saa odottaa, ku lapsi joulua. Mut jouluna hän tulee yöksi ☺️❤️ ainakin pitäisi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.12.2018 klo 18:06

Saloka, hei... Tuliko tyttö käymäään lauantaina?

Paistan joulutorttuja ja pyysin miestä tekemään pannukakun mulle. Hän osaa tehdä sen hyvin.

Ahdistaa jonkin verran. Muistin ottaa päivälääkkeet vasta myöhässä. Kävin ostamassa joulukorteihin postimerkit.