Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.11.2018 klo 20:54

Uskalsin soittaa. Silti edelleen ahdistaa...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.11.2018 klo 12:47

Osastolla.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.11.2018 klo 14:57

Tsemppiä 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2018 klo 18:49

Hei JP.
Jouduin sitten hoitoon. ☺️❤️☺️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.11.2018 klo 19:23

Halaus sulle, JP! Toivottavasti osastolla on turvallinen olo.

Käyttäjä mmila kirjoittanut 30.11.2018 klo 15:47

Olen tätä ketjua vähän lukenut. Tsemppiä osastolla oloon JP! Terveisin toinen osastolainen... Toivottavasti vointisi kääntyy parempaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.12.2018 klo 12:33

Kiitos, Soroppi ja Mmila. Olen tosiaan edelleen osastolla. Suunnitelmana kotiuttaa maanantaina. En tiedä, mitä ajatella siitä. Ristiriitainen olo. Haluaisin täälläkin vahingoittaa itseäni. Onko hyvä olla täällä vai kotona...?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.12.2018 klo 19:31

Vielä pari päivää - luultavasti - osastolla. En tiedä mitä tarvitsen. Kotiinkin haluaisin...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 05.12.2018 klo 22:13

Huhuu, JP, mitä osastolle kuuluu? Onko olo (itsensä vahingoittamisen halu) yhtään helpottanut, vai vieläkö olet syvissä vesissä?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.12.2018 klo 11:42

Hei, Soroppi! Olo on helpottanut! Kotiuduin sairaalasta tänään. Kävin lomilla keskiviikkona, ja nyt olin valmis lähtemään kotiin. Mulla tulee jossain vaiheessa hoitoa yleensä olo, että olen valmis lähtemään pois sairaalasta. Se voi olla puolta viikkoa tai viikkoa myöhemmin kuin, mitä hoitajat/lääkärit arvioivat, mutta kyllä se aikanaan normaalisti tulee. Nyt on hyvä olla omassa kodissa. Yöksi menen miehen luo, saunotaan illalla.

Toivon sinulle hyvää viikonloppua!😍

Käyttäjä mmila kirjoittanut 07.12.2018 klo 16:21

Mukavaa JP että voit paremmin. 🙂👍 Itsekin toivottavasti kotiudun alkuviikolla.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.12.2018 klo 12:46

Hei, Mmila! Ahdistaahan tämä yksin kotona oleminen jonkin verran. Viime yön olin miehellä. Yöllä oli pikkuisen kuumetta. Otin siihen aamulla herättyäni Buranaa, ja olo helpotti.

Tuntuko sinusta, että olet valmis kotiutumaan? Älä pidä kiirettä sen kanssa, jos se vain on mahdollista! Mulla oli selkeästi olo eilen, että voin lähteä kotiin. Ja ainahan mulla on mahdoillisuus soittaa päivystykseen. Tai hakeutua ihan päivystykseen arvioitavaksi...

Onko sulla avohoito miten järjestetty?

Toivottavasti pääset pian kotiin!😍

JP

Käyttäjä mmila kirjoittanut 08.12.2018 klo 18:55

Jardin Prive kirjoitti 8.12.2018 12:46

Hei, Mmila! Ahdistaahan tämä yksin kotona oleminen jonkin verran. Viime yön olin miehellä. Yöllä oli pikkuisen kuumetta. Otin siihen aamulla herättyäni Buranaa, ja olo helpotti.

Tuntuko sinusta, että olet valmis kotiutumaan? Älä pidä kiirettä sen kanssa, jos se vain on mahdollista! Mulla oli selkeästi olo eilen, että voin lähteä kotiin. Ja ainahan mulla on mahdoillisuus soittaa päivystykseen. Tai hakeutua ihan päivystykseen arvioitavaksi...

Onko sulla avohoito miten järjestetty?

Toivottavasti pääset pian kotiin!😍

JP

Moikka! Olin tänään päivälomalla ja kyllä tuntuu, että haluan kotiin. 🙂 On hyvä fiilis siitä. Lääkitys laitettiin uusiksi joten se varmasti vaikuttaa. Toivottavasti saan lääkärin maanantaina, hoitaja yrittää sopia niin. Pääsisin siitä sitten kotiin ja normielämään kiinni... Mulla on monesti hoitojaksot olleet 1-3 kk (pisimmillään 5 kk) että olen iloinen jos tämä 1,5 viikkoa riittää. 😀 Mulla jatkuu avopuolen käynnit todennäköisesti alkuun kerran viikossa.

Tsemppiä! ☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.12.2018 klo 19:38

Kiva kuulla että voit jp jo paremmin. Toivottavasti et tuu nyt kipeeksi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.12.2018 klo 12:17

Hei, Mmila ja Saloka! 😍

Mmila, olet toipunut paljon aiempaa nopeammin... Menitkö hoitoon aiemmin kuin ennen? Eli siis niin, ettet ollut vielä niin huonossa kunnossa? Vai onko jotain muuta, minkä uskoisit vaikuttavan?

Saloka, kiva kun sait myyjäisistä rahaa! Jotain tuollaista minäkin taisin ajatella, mutta en ole saanut mitään aikaiseksi. Omat joulukortitkin on kesken. Mielestäni olet selvinnyt ihan hyvin tytön pois muutosta. Se on rankka kokemus. Ja saat "oireillakin", voida huonommin!

Minä nukuin viime yön taas vähän katkonaisesti. Kuumetta ei onneksi enää ole. Yskinyt olen siitä päätellen, että kyljet on kipeät. En kuitenkaan koe itseäni sairaaksi. 🙂

Odottelen miehen tuloa luokseni. Alkuviikosta on onneksi aika hoitajalle...