Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.11.2018 klo 10:40

Nukin yöllä pitkään, mutta vähän levottomasti. Nytkin väsyttää vielä. Ajattelin järjestellä paikkoja tänään. En niinkään purkaisi laatikoita lisää. Laatikoita ja tavaraa on!

Mulla on halu vahingoittaa itseäni.

Kaikki huoneet pullistelee papereita ja tavaroita. Astioitakin... Ja tiskit! Nyt olen asunut täällä jo puolitoista viikkoa, liki... Ja kaaos jatkuu.

Onneksi isänpäivää ei oman isän osalta tarvise viettää. On jo haudassa. Väkivaltainen juoppo.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2018 klo 16:55

Hei JP.
Onnea uuteen kotiin. Järjestelemisessä menee aikansa.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.11.2018 klo 10:41

Kiitos, Jaanas! 😍 Koti on sekaisin. Mutta alkaa tämä jo kodilta tuntua! Se on iso juttu. Tämä ei ole asunto, jonne olen heittäytynyt, vaan jotain enemmän. Ja uskon, että olo kotiutuu vielä lisää, kun saan kaiken järjestykseen ja aikaa kuluu...

Käsi on edelleen kipeä. En ole löytänyt keppijumppa ohjeita.

Mies oli yötä mun luona. Kotona olo ei siksi pelottanut.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.11.2018 klo 16:23

Nukuin pitkään . En ole vielä päässyt oikeastaan aloittamaankaan tämä päiväistä järjestelyä. Olen sentään saanut soitettua pari virallista puhelua ja mutaman virattoman...

Aina, kun mies on yötä, tuntuu hyvältä! Ja viime yön hän oli täällä.

Kävin maanantaina vuokranantajan luona. Olen itse ottanut asunnokseni halvimman mahdollisen kolmion. Silloin siellä oli myös paikalla ihminen, joka oli hakemassa viimeisen päälle olevaa uutta asuntoa. Ristiriita tuntui suurelta. Olen kuitenkin tyytyväinen tähän nykyiseen.

Olo vaihtelee. Itsetuhoisuus tuntuu hetkittäin suurelta. Oikea mörkö ja varmaan liki pakko-oire.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.11.2018 klo 16:21

Ahdistaa jonkin verran. Olo on alavireinen. Katselin tuossa aiemmin Kanta.fi -sivuston käyntitietoja; masennusta ja hoitoja. Kai ne jäivät mietityttämään. Tuntuu, etten kestä. En tiedä, ottaisinko tarvittavia lisää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.11.2018 klo 17:41

Olo vaikeutui. ☹️

Käyttäjä kirjoittanut 15.11.2018 klo 18:41

Hei JP.
Kiva että viihdyt uudessa asunnossasi. Ja mukavaa että pääsit lähelle miesystävääsi. Oletko ajatellut avioliittoa?☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.11.2018 klo 11:27

Hei, Jaanas! 😍 Olen joskus miettinyt kihloihin menoa, mutta en enää. Mies ei ollut siihen halukas silloin, ja nyt sillä ei ole mulle juurikaan väliä. Eli avioliitto on kaukana haaveistani. Hyvä on olla näin... 🙂

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.11.2018 klo 14:40

Kotona. Yksin. Ultra bra soi stereoissa. Sitten ehkä Kauko Röyhkää tai Kotiteollisuutta...

En saa tehtyä mitään. 😞

Ensi viikolla aika psykiatrille.

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.11.2018 klo 09:48

☹️

Tekisi mieli itkeä. Mutta itkua ei tule.

Nukuin pitkään, vaikka kyllä valvoskelin pariin otteeseen. Nyt ihan nurja olo...

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 18.11.2018 klo 11:20

Hei JP, minäkin olen vasta heräilemässä. Olen vähän kahden vaiheilla nukkuisinko lisää vai keittäisinkö kahvit 🙂 Voi kyllä olla että siitä tulisi vaan äklömpi olo, olen hieman kuivahtanut mutta ei tee yhtään mieli juoda vettä. Ehkä yritän syödä suolapähkinöitä tai jäätelöä (varasin täksi päiväksi kaikenlaisia herkkuja kotiin, kun arvelin että olisin aika väsynyt) - tai ehkä voisin kuitenkin ensin kokeilla pienen annoksen eilistä risottoa.

Pienen kuuloinen koira haukahtelee ulvoen naapurissa. Kun kuuntelen tarkkaan, talosta erottuu jokin toinen, säännöllisempi rytmi - ehkä jokin toinen koira haukkuu jossain kauempana. Sellainen isompi, joka osaa jo haukkua ulvomatta.

Ehkä kuitenkin myönnän nyt olevani hereillä ja nukun sitten päiväunia tarpeen mukaan 🙂 Voisin katsoa Areenasta jotain ohjelmaa - tai mulla on varmaankin jossain tiedostoina eräs sarja jonka sain poikakaberilta ja jonka katsoimme viime talvena yhdessä, sekin voisi kutkuttaa nostalgia-hermoja.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 18.11.2018 klo 11:42

Tuliks siitä soroppi hyvää kun laitoit silliliemet risottoon? 😀 Kuulosti aika erikoiselta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 18.11.2018 klo 12:23

Ei se itse asiassa hassumpaa ole, maistuu ehkä lähinnä ketsupilta (en ole maistanut vuosiin, mutta sellaista makeaa tomaattista). Risotossa on porkkanaa, jonka keksin aikaisemmin sopivan yllättävän hyvin yhteen samassa liemessä uitettujen sillinpalojen kanssa. En kyllä varmaan tekisi uudestaan (ainakaan ennen kuin lankean taas ostamaan silliä, vaikka onkin taas ihmettely että mitä hittoa teen sille liemelle.)

Käyttäjä Joie kirjoittanut 18.11.2018 klo 14:22

soroppi kirjoitti 18.11.2018 12:23

Ei se itse asiassa hassumpaa ole, maistuu ehkä lähinnä ketsupilta (en ole maistanut vuosiin, mutta sellaista makeaa tomaattista). Risotossa on porkkanaa, jonka keksin aikaisemmin sopivan yllättävän hyvin yhteen samassa liemessä uitettujen sillinpalojen kanssa. En kyllä varmaan tekisi uudestaan (ainakaan ennen kuin lankean taas ostamaan silliä, vaikka onkin taas ihmettely että mitä hittoa teen sille liemelle.)

Heh, no se oli luovaa ruoanlaittoa! Hyvä hyvä!🙂👍 Janssoninkiusaukseenhan sillinliemet menis hyvin, mut kyl sit tarvis olla ne itse sillitkin...minusta sillistä tulee parempi janssoninkiusaus ku anjoviksesta. Tein anjoviksesta joku aika sitten ja laitoin kaikki liemet mukaan. Tuli niin suolaista ettei sitä voinu syödä ennenku keitin 1kg perunoita sen kanssa ja sekotin niihin ja voihin. Sulla oli varmaan jossain tomaattisessa mausteliemessä ne sillit jos tuli ketsupin makuista risottoa. 😋

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.11.2018 klo 14:28

On paha olla.

Eilinen lääkärillä käynti oli hyvä. Mutta nyt on vaikea olo. En tiedä taaskaan, mitä tämä on. Ahdistusta, masennusta, pelkoa vai mitä?