soroppi kirjoitti 7.11.2018 15:30
Kuulostaapa muuten hyvältä että olet epävarma siitä, helpottaako itsesi vahingoittaminen oloa (verrattuna siihen että olisit varma siitä että siitä olisi apua, kuten olet joskus ollut)! Onko sinulla jotain muuta tapaa joka on joskus toiminut?
Huomasin itsekin eilen tuon, mistä mainitsit. En tiennyt, oliko ajatukseni millainen, mutta jätin sen silti siihen. Ehkä jäin miettimään, huomaako kukaan muu sitä... 😐
Tuntui hyvältä olla yö miehellä. Nukuin levollisemmin.
Hoitajan tapasin tänään. Sekin tuntui hyvältä. Mulla on hyvä hoitaja! Vaikka tiedän, että hän tulee jossain vaiheessa vaihtumaan, nyt on hyvä näin!
Pidän korkeaa kynnystä siinä, milloin lähden päivystykseen tai sairaalaan. Voisin ehkä madaltaa sitä. Mutta pelkään kai sitä, että mut ajetaan pois. Turhaan olisin tullut viemään heidän aikaansa. Ja pyrkimäään osastolle. Nyt selviän näin. Kysyin tosin mieheltä tänään sitä, että veisikö hän mut päivystykseen, jos pyytäisin. Veisi. Muttei jäisi odottamaan. Parkkimaksu on niin kallis. Mietin, eikö hän välitä mun voinnista, kun ei jää kuulemaan keskustelun tuloksia. Mutta toisaalta olisi helpompi jäädä osastolle, jos hän ei olisi enää odottamassa.
Katsotaan, mitä tapahtuu. Edellinen lääkärini vakuutti mulle, että mulla on oikeus apuun. Mulla on oikeus ja lupa hakeutua hoitoon. - On vain niin vaikea uskoa siihen. ☹️
Se, mistä olen tyytyväinen, on se, että olen pystynyt alkaa vähentää iltapäivä-Opamoxin annosta jo ennen kuin lääkärii sitä edellyttää. Nyt olen ollut joitain päiviä puolikkaalla annoksella. Ja parina päivänä on jo meinannut unohtua koko lääkkeen otto. Kai olen jo sopeutumassa lääkkeen vähennykseen.
Vaan silti, miten selviydyn?