Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä kirjoittanut 16.10.2018 klo 19:25

Hei JP.
Pidän peukkuja.🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.10.2018 klo 21:06

Hei, Saloka ja muut!😍 Kaipaan nyt lohdutusta. Sain sossusta osittain sen, mitä pyysin. Vuokratakuu tuli, mutta varsinaista muuttoa he kustantavat 180 eurolla. Se on pitemmän matkan omatoimimuuton korvaus. Ja mulla kun ei ole omatoimimuuttoon mitään mahdollisuuksia. EI autoa, kuljettajaa eikä kantajia...☹️ Mun muuton kohdalla tuo muutto tarkoittaa liki 1200 euroa!

Olen aivan helvetin pettynyt! Suomen sosiaalihuolto! 🙄

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.10.2018 klo 07:46

En taida jaksaa tehdä sossuun uutta hakemusta. Olen vähän tiedustellut tutuilta mahdollisuutta lainaan. Muuttoauton olen tilannut ja kantajat. Muuttolaatikot tulivat eilen.

Ollaan miehen kanssa purettu kalusteita. Ja hyllyjen ja kaappien tavaroita on pakattu. Minä keskityin eilen keittiöön ja mies olohuoneeseen...

Väsyttää! Mutta mulla on aika hoitajalle aamupäivästä; nukkumaan en voi mennä...!

JP

Käyttäjä kirjoittanut 19.10.2018 klo 10:45

Olipa järkyttäviä uutisia JP. 😐
Toivotaan onnea rakkaudessa, kuin raha-asioissa ei ole onnea.😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.10.2018 klo 18:36

Rakkautta riittää onneksi, Jaanas! Oon pakannut tänään, kuten olen tehnyt jo useamman päivän, ja jatkan sitä tulevan viikon. Muutto on sovittu kuun vaihteeseen.

Mies sai lamput pois katosta. Hyvä hän! Nukuttaa jo. En tiedä, miksi...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!😍

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.10.2018 klo 20:53

Mies lähti. Tuttu kävi. Ystävä kävi. Nyt ahdistaa. Päivälläkin ahdisti. On mentävä pian nukkumaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.10.2018 klo 19:53

Tuntuu, etten enää jaksa. ☹️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.10.2018 klo 07:40

.... Kirjoitin viestin. Se taisi karata...

Olen väsynyt. Nukun huonosti. Sitä ei ole ollut aikoihin. Olo on melko samanlainen kuin eilen. Masentaa. Lisänä eiliseen on voimakkaampi itsetuhoisuus. Haluasin ottaa yliannostuksen. haluaisin kuolla.

En jaksa tätä projektia. Muuttoa.

En tunne enää iloa miehen lähelle muuttamisesta. En enää edes muista miltä se tuntui.

Pitäisi jaksaa asioita. En jaksa. Ei ole ketään jolle ulkoistaa muuttoa. Tarvitsisin nyt apua!

😯🗯️

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.10.2018 klo 15:48

Olen yksin kotona. En jaksa... mitään. Pitäisi jotain pakata. Ajattelin alunperin aloittaa siivouskomerosta. En tiedä. Mulla on aika kauhea olo. Päivästä selvisin. Kurssilla oli kivaa. Apteekissa kävin. Mutta nyt... Ei tästä tule mitään. Melkein itkettää. Jos pystyisin itkemään. Onko se luopumista vai väsymystä. Vihaa? Ei tästää tule mitään. En tahdo.

Käyttäjä September kirjoittanut 24.10.2018 klo 16:09

Hei JP,

Johan tuossakin jo oli tekemistä, jos olet kurssilla ollut ja vielä apteekissakin käynyt. Ei kaikkea tarvitse jaksaa. Lepää ensin ja kokeile, jos sitten jaksat pakata.

Minä en ole tehnyt tänään mitään ja olen siitä uupunut. Mikään ei tunnu miltään, ja se saa minut ajattelemaan koko ajan itseni vahingoittamista. Jos tuntisi edes kipua? Ei kannata, mut niin vaan sorruin eilenkin.

Voimia loppu päivääsi ☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.10.2018 klo 19:48

Kiitos, September! 😍 Siivosin pakolla siivouskomeron. Pyyhin sen puhtaaksi vielä äsken. Soitin Kriisipuhelimeen pitkän puhelun. Se helpotti, hetkellisesti. Nyt taas olen valmis ottamaan yliannostuksen. Otin jo iltalääkkeet. Ja menen pian nukkumaan. Toivottavasti huominen päivä ei olisi paljon tätä pahempi.

☹️

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.10.2018 klo 20:31

Muutto on raskasta. Hirveesti voimia siihen ja kaikkeen muuhun.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.10.2018 klo 10:22

Kiitos, Saloka! 😍 Viimeistä viikkoa viedään. Enkä ole pakkaamassa joka päivä. Mutta ehkä tämä tästä. Pakataan loput sitten silmät itkussa viimeisenä yönä.

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.10.2018 klo 10:53

En jaksaisi pakata. Olen aivan uupunut. Nukun yli 11 tuntia; Silti voimat on poissa. Mutta pakko aloittaa, kunhan saan riittävän kauan istua vielä tässä koneella. Yhden kapin jo tyhjensin ja neljä muuta pyyhin. Ensi viikollla ehdin vielä tehdä jotain vähän.

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 26.10.2018 klo 18:18

Halaus sulle, JP 🙂 Musta kuulostaa että vanha asuntosi on jäämässä jäljiltäsi erittäin siistiin kuntoon. Toivottavasti uudesta tulee yhtä mieluisa.