Hei, Soroppi 😍 Kurssi menee mukavasti. Tuntuu vain siltä, että aika loppuu kesken... En tiedä, ehdinkö oppimaan sen, mitä yritän.
Lämpimät voileivät on hyviä. En vain ole tehnyt niitä sen jälkeen, kun rupesin kasvissyöjäksi. Jotenkin olen ajatellut, että kaipaan niihin kinkkua. Mutta voisihan ne tehdä vaikka ananasrenkaista ja juustosta, jos ei muuta keksi. Mitä sinä laitoit voileipiin?
Heräsin ennen kuutta ihan itsestäni. En ottanut yöksi Tenoxia. Edellisenä aamuna olin nukkua pommiin. Ilmeisesti Tenox vaikuttaa muhun tällä hetkellä tosi voimakkaasti. Nyt ehdin kurssille... Ja saan myös kyydin kursille ja iltapäivällä kotiin... 🙂
En ole täälä vielä kertonut tarkemmin suunnitelmistani, joita aion... Tulkoon se nyt tässä ilmi. En jaksa pitää salaisuutta itselläni. Aion muuttaa lähemmäs miestä. Emme muuta yhteen. Kummallakin olisi tulevaisuudessakin oma asunto. Yritän selvitellä tarjolla olevia asuntoja. Olen soitellut viime viikon asian tiimoilta eri tahoille. Nyt tiedän, että seuraava askel on päättää, mitä asuntoa haen. Kelan vuokrakattoon on isommassa asunnossa rajaa noin 40 euroa. Vähän halvemmassa olisi pitempi matka tuohon rajan. Kestäisi pitempään vuokrankorotuksia... Pitänee soittaa vielä isännöitsijälle noista vuokrankorotuksista.
Asunto päätöksen jälkeen olisi vuorossa asunnon hakeminen. Kelan muuttotuki, asumistuki jne... Olen laskeskellut, että olipa mun asuntoni minkä hintainen tahansa, kunhan jää Kelan maksukaton alle, maksan itse saman kiinteän osan vuokrasta. Eli sama maksu asuinpa yksiössä tai kolmiossa.
Olen sitäkin miettinyt, että mihin kerroksen haluaisin asumaan. Talot, joita olen suunnitellut, ovat kolmi-kerroksisia. Ei hissiä. Kunto kasvaisi ylimmässä kerroksessa. Siellä olisi myös kaikkein rauhallisinta. Jään vielä miettimään...
JP