soroppi kirjoitti 4.9.2018 21:10
Hei JP,
kivaa kuulla sinusta. Täällä kans väsymystä ja pientä kipeilyä ilmassa, melat. ei riitä korjaamaan unia juuri nyt.
Auttaako miesystävälle soittaminen yleensä ikävään, vai ehdittekö soittelemaan tarpeeksi?
Mun poikakaveri toimi taas tänään mun omatuntona: päädyin kieltäytymään yhdestä työjutusta ja olisi kovasti tehnyt mieli valehdella/antaa ymmärtää että en pysty, vaikka kyse oli siitä että en halua/jaksa/koe että se olisi viisasta mun jaksamisen kannalta. Poikakaveri puhui mut ympäri kertomaan suoraan miten asia on. Saa nähdä mitä sanomista siitä tulee.
(Juuri selvisi, että ei kuulema ole mitenkään välttämätöntä että osallistun. Huh.)
Hyvää yötä 🙂🌻 Toivottavasti kurssit menevät mukavasti! (Ehkä niihin ei ole kaikkiin pakko mennä, jos tuntuu ettei jaksa?)
Hei, Soroppi, ja kiitos... Ja onnea rehellisyydestä ja sen seurauksesta! 🙂
Olen saamassa omenoita aamupäivän aikana. Teen niistä sosetta pakkaseen, ja nyt puuron päällä syötäväksi.
Aion joku lähipäivä tehdä kasviskaalikääryleitä. Ainakin viime vuonna ne maistuivat tosi hyviltä.
Olen valvoskellut aamuyön. Istunut koneella... Pessyt koneellisen pyykkiä. Nyt sitten alkoi väsyttää. En vielä tiedä, mitä teen tänään. Käynkö kaupungissa; tarvitsisin sieltä paperitavaraa, vai keskitynkö omenoihin ja kaaliin...? Ehdinhän noita kaikkia...
Ensimmäinen kurssipäivä oli eilen, ja se alkoi hyvin. Ei ahdistanut. Olin tosin sitä ennen jo ottanut kaikki päivän tarvittavat lääkkeet... Perjantaina on jännnää, kun on uusi opettaja. 😐
Olen ollut mieheen yhteydessä päivittäin puhelimen ja Skypen välityksellä. Mutta silti on paha olla. Mietteet on synkät.
Vaan, eiköhän tämä vähitellen tästä helpota...?