Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.08.2018 klo 18:38

Tänään on ollut jo kaksi ahdistuskohtausta. ☹️ Opamoxia vähennetään. Sovin tänään lääkärin kanssa, että pidetään viikon ylimääräinen tauko vähennyksen suhteen.

Nyt mua masentaa. ☹️☹️ Alan silloin (eli nyt) miettiä itsetuhoisia. En tee nyt mitään. Menen viikonlopuksi sairalaan intervalille. Perus sairaalaolo! Tältä musta tuntui viimeksikin intervallilla. En vain osaa oikein ajatella ja uskoa, että nämä ajatukset mitä suurimmalla todennäköisyydellä menevät aikanaan ohi.

Mietin muutenkin itsetuhoisia.

Eräs mulle tärkeä ihminen voi huonosti. Olen yritänyt olla hänen tukenaan, ja sitä olen jaksanut hyvin! Tämä itsetuhoisuus on nyt ihan uusi juttu tällä erää...

Tyttöä on ikävä!

Voisin laittaa "surunaamoja" jokaisen lauseen perään.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.08.2018 klo 21:45

Hei JP! Ikävää kuulla että on taas huono kausi. Toivottavasti helpottaa pian, sekä sinun että läheisesi elämässä. ☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.08.2018 klo 07:49

Kiitos, Soroppi! 😍

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2018 klo 16:26

Hei J-P.
Mukavia intervallijaksoja. Minä pääsin koulutukseen joka alkaa 20.8.🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.08.2018 klo 19:26

Onnea, Jaanas!🙂

Kuolema tuntuu nyt mahdolliselta. Tunnen, että olen vain toisia varten. Tuntuu, etten jaksa. Mutta pakko jaksaa... itkisin jos voisin.

Voisin jatkaa surunamojen piirtämistä. ☹️

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 11.08.2018 klo 18:00

Halaus sulle JP 🙂 Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.08.2018 klo 10:44

hei. yritän kirjoittaa kolmatta versiota tähän ketjuun. oletan aiempoen hukkuneen jonnekin bittiavaruteen... en nyt jaksa kirjoittaa pitkästi.

Kiitos, Soroppi!☺️❤️☺️

Olen vaativa itseäni kohtaan. Ehkä tavoittelen täydellisyyttä. mutta samalla tiedän, etten monessa asiassa siihen pysty. vielä. Mutta tavoitteena on asioiden täydellinen hallinta.

Tutustun tällä hetkellä skeematerapiaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.08.2018 klo 08:49

Nousin tänään puolikuuden aikaan. Jonkin verran väsyttää, mutta ei nyt liikaa. Tänään käyn kaupungissa ja asioilla muutenkin.

Tekisi mieli tilata käsityötarvikkeita. Talous on tiukilla. Jään miettimän tuota.

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 13.08.2018 klo 18:44

Hei JP 🙂 Mun terapeutti on käynyt pikkuisen skeematerapiaa mun kanssa läpi. Se vaikutti ihan hyödylliseltä, vaikka en ole siihen sittemmin palannutkaan.

Jardin Prive kirjoitti 12.8.2018 10:44
Olen vaativa itseäni kohtaan. Ehkä tavoittelen täydellisyyttä. mutta samalla tiedän, etten monessa asiassa siihen pysty. vielä. Mutta tavoitteena on asioiden täydellinen hallinta.

Hienoa että tunnistat oman vaativuutesi 🙂 Toivottavasti se ei ulotu tähän ketjuun kirjoittamiseen, kuulumisiasi on mukava lukea mutta jos tuntuu siltä ettet jaksa kirjoittaa silloin kun voit huonommin (varsinkaan samaa asiaa kolmatta kertaa - on se bittiavaruus aikamoinen imuri toisinaan 🤨 ) se on varsin ymmärrettävää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.08.2018 klo 19:16

Tuntui hyvältä nähdä tyttöä! Juteltiin paljon.🙂

Tilasin materiaaleja käsitöihin.

Lääkäri soitti. Asiat ok.

Väsyttää!!😴 Nukuin tuossa lyhyet ilta-päikkärit. Ei auttanut unisuuteen

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.08.2018 klo 07:46

En tiedä, mikä mulla on. Ahdistaa. Jotenkin tuskainen olo. Mulla on tarve halata itseäni, mutta sekään ei sitten auta.

Yksi lääkeresepti on loppu; pitää pyytää siihen jatkoa. Kontrolliaika ei ehdi olemaan sitä ennen kuin lääke loppuu. Näin ainakin apteekissa sanottiin. Tarkistan asian vielä itse Kanta.fi -sivustolta.

Mulla on iso halu juoda kahvia toinenkin kupillinen. Siitä voi tulla ahdistuskohtaus. En tiedä välitänkö siitä. Haluan kahvia!

Yhtenä vaihtoehtona oloon olisi itseni vahingoittaminen. On vain niin, etten haluaisi tehdä näkyviä jälkiä ihoon, jos mies olisi tulossa tänne päin lähiaikoina. Tai jos minä olisin menossa sinne. Ei hän niistä kommentoi, mutta varmasti näkee. Haluaisin vahingoittaa itseäni näkyvälle paikalle, käsiin, mutta entä jos näkisin tytön yllättäen?! 😐

Tämä kirjoittaminen helpottaa oloa vähän. Kiitos kun luit...

Käyttäjä September kirjoittanut 14.08.2018 klo 09:33

Hei JP,

Toivottavasti saat ahdistuksesi aisoihin. Kahvin juominen ei varmastikaan auta asiaa, mutta ymmärrän hyvin kahvintuskasi.

Minullakin on ollut viime päivinä paljon itsensä vahingoittamiseen liittyviä ajatuksia, vaikka en edes ole masentunut tai ahdistunut. Viilsin pari kertaa ja nyt se on koko ajan mielessä.

Tsemppiä päivääsi 🙂🌻

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 14.08.2018 klo 12:48

Täältä saat vielä ekstrahalauksen! 🙂🌻 Mua kehtuuttaa, pitäisi hoitaa kaikenlaisia hankalalta tuntuvia työasioita. Ehkä teen kiireisimmän niistä ja vaihdan iltapäiväksi vähän kevyempään puuhaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.08.2018 klo 13:32

Mä oon kofeiinikoukussa taas ☹️

Mullakin on noita itsensävahingoittamis juttuja mielessä. Hammasta purren yritän vaan selvitä niistä.

Tsemppiä

Käyttäjä September kirjoittanut 14.08.2018 klo 18:18

Miten päiväsi sujui JP?

Mä olen aina ollut kova juomaan kahvia, mutta nyt sitä ei ole mennyt niin paljoa viimeiseen puoleen vuoteen, kun on ollut syömisongelmia muutenkin. Maanisena kahvin himo kasvaa (niin kuin alkoholinkin), mutta nyt en ole saanut juotua kuin aamukahvin.

Mä valehtelin itsetuhoisuudesta tänään hoitajille. Kysyivät, olenko saanut pidettyä mielikuvat pelkkinä ajatuksina.