Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.07.2018 klo 08:15

Heräsin tännään ennen kuutta. Tuntuu ihan hyvältä. Juoksen aamupäivän pyykkituvan ja kodin väliä. Pesen loput pyykit, mitä en eilen saanut pestyä, jolloin pesin pääasiassa lakanoita.

Meillä oli aamusta usvaa maanrajassa. Asun korkealla, joten näin kauempana olevat korkeammat kohteet kyllä, mutta maanrajaan en täältäkään nähnyt.

Yritän saada sossuun tänään yhteyden. Tarvitsisin sieltä yhteydenottoa. Yksi akuutti asia olisi pakko saada hoidettua.

Tunen itseni tarpeelliseksi. Yksi läheinen tarvitsee mua nyt. Voin olla apuna. Osaan sen homman, mitä odotetaan. Mutta tunnen itseni silti huonoksi ja kelvottomaksi ihmiseksi. Mikään ei taida riittää mulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.07.2018 klo 11:00

Sain eilen sossuun yhteyden. Jatkosuunnitelma tehtiin. Ihan hyvä, ja mukava yllätys lisänä, mistä olen tosi onnellinen.

Menen tänään syömään tuttujen kansa. Ja sitten poimimaan marjoja puutarhasta.

Ihana aurinko!😎

Käyttäjä September kirjoittanut 25.07.2018 klo 13:02

Jardin Prive kirjoitti 25.7.2018 11:0

Sain eilen sossuun yhteyden. Jatkosuunnitelma tehtiin. Ihan hyvä, ja mukava yllätys lisänä, mistä olen tosi onnellinen.

Menen tänään syömään tuttujen kansa. Ja sitten poimimaan marjoja puutarhasta.

Ihana aurinko!😎

JP, kuulostat ihanan positiiviselta. Jopa niin, että ehkä tartutat sen meihin muihinkin 🙂

Tosin minulla on nyt optimistinen ja positiivinen olo muutenkin. Lääkärin kanssa päädyttiin lääkevaihdokseen ja päiväosastojaksoon. Ja ilma tuoksui ihanalta, kun ei ole kolmeen päivään sängystä noussut.

Ps. Minullakin olisi marjahommia, jos tästä pääsen lähtemään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.07.2018 klo 06:44

Hei, September! Ollaan yhdessä positiivisia! 🙂 Minä lähden vielä käymään miehen luona. Sekin tuntuu hyvältä. Väsyttää ihan kamalasti, mutta oli pakko nousta viideltä.

Haluaisin vielä nukkumaan! 😴 Nukahtaisin heti ja nukkuisin... muutaman tunnin(?)

Pakko mennä sänkyyn!

JP

Käyttäjä September kirjoittanut 26.07.2018 klo 11:21

JP,

Olet noussut hyvin aikaisin. Ihmekkös, jos väsyttää.

Minulla on ikävä aikaisia aamuja. Olen aamuvirkku ja aamut ovat parhainta aikaani, mutta lääkkeeni on varastanut aamuni. Olen nyt aikaistanut lääkkeiden ottoa ja toivon, että aamut tästä helpottuvat, kun osastolla pitää olla viimeistään 08.00. Lääkkeeni otan illalla n. 18 aikaan, mutta saattaa olla, että joudun aikaistamaan vielä tunnilla, jotta saan aamuni takaisin.

Kesäaamut ja syysaamut ovat niin ihania.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.07.2018 klo 12:46

September kirjoitti 26.7.2018 11:21

JP,

Olet noussut hyvin aikaisin. Ihmekkös, jos väsyttää.

Minulla on ikävä aikaisia aamuja. Olen aamuvirkku ja aamut ovat parhainta aikaani, mutta lääkkeeni on varastanut aamuni. Olen nyt aikaistanut lääkkeiden ottoa ja toivon, että aamut tästä helpottuvat, kun osastolla pitää olla viimeistään 08.00. Lääkkeeni otan illalla n. 18 aikaan, mutta saattaa olla, että joudun aikaistamaan vielä tunnilla, jotta saan aamuni takaisin.

Kesäaamut ja syysaamut ovat niin ihania.

Hei, September. Mäkin rakastan aikaisia aamuja. Nyt miehen luona tulee nukuttua pitempään ja lisäksi yhdet tai kahdet päikkärit. Tänään jo ekat aamupäivällä.

Mulla on tytön kanssa asiat ok. Yhden läheisen voinnista olen vähän huolissani, mutta eiköhän sekin selkiä.

Hyvää sunnuntaita kaikille!
🙂

JP

Käyttäjä kirjoittanut 01.08.2018 klo 16:51

Hei JP.
Mitä teette siellä kaukana, kuin ootte miehesi kanssa?😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.08.2018 klo 09:26

hei, Jaanas. Me ollaan kotosalla ja käydään sukulaisilla ja kaupoilla. Ihan perus oloa siis. Poimittiin eilen vähän marjoja mulle.

Mitä sulle kuuluu?🙂☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 02.08.2018 klo 11:56

Hei JP.
Minulle kuuluu ihan hyviä. Vietän kesääni miten sattuu minulle milloinkin sopimaan. 🌻🙂🌻🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.08.2018 klo 08:38

Saavuin eilen kotiin. Miestä on ikävä. Helle on ihana!😎 Sisällä on 31 astetta lämmintä eli ihan riittävästi. Nyt ei pidä valittaa... 😉

Käyttäjä Cherry77 kirjoittanut 03.08.2018 klo 12:14

Joku muukin siis nauttii lämmöstä 😎, minä myös. En tarkene yleensä Suomen maassa vaan aina palelee, nyt on ollut aikas kiva 😀

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.08.2018 klo 06:04

Hei, Cherry77! Sää on ihana, vaikka viilenee jo. Olen nukkunut kaksi yötä parvekkeella, kun on kyläilijöitä. Tuntuu ihanan viileältä maata lattialla! Oikein harmittaa sään jäähtyminen. Yhden hyvän puolen siitä olen löytänyt. Voin pukeutua muihinkin kesävaateisiin, kuin kaikkein kevyimpiin mekkoihin.

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.08.2018 klo 20:55

Parvekkeella vielä ainakin yksi yö. 😉 Vaikka helteet ovat jo helpottaneet, en sisään siirry.

Sovittiin tytön kanssa tapaaminen ensi viikolle. Ei olla kesän aikana oikeastaan nähty lainkaan. Mullakin on ollut muuta ohjelmaa.

Nyt nukkumaan...😴

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2018 klo 07:29

Hei.
Kivaa loppuun kesää Ja nuku hyvin. ☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.08.2018 klo 12:58

Kiitos, Jaanas!

Siirryin viime yöksi jo sisälle. Parvekkeella oli hyvä nukkua! Pitää pitää mielessä tulevien vuosien helteiden saapuessa! 😎

En ole vielä tänään ottanut tarvitavia lääkkeitä. Tuntuu, että alkaa olla tarve siihen. Mulla vähennetään Opamoxia. Ja nyt tuntuu, että vauhti on liian nopea. (Vaikka se on oikeasti tosi hidas.) Yritän pyytää lääkäriää tauottamaan vähennyksen viikoksi tai pariksi.

Nyt käsitöiden pariin. Ainakin sen jälkeen, kun olen vilkaissut joitakin kirjoituksia...

JP