Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.07.2018 klo 19:35

Hei, Saloka!😍

Mulla on epävarma olo. Ahdistaa ja on itsetuhoisia ajatuksia. Olin alkuviikon kyläilemässä, missä mua ahdisti, mutta se ei ollut mitään verrattuna tähän päivään kotona. Tosin muistan paljon vaikeampia kohtauksia.

Tänään kävin tutun kanssa asioilla. Sain aika hyvin hoidettua asioita.

Tytölle kuuluu hyvää. Se rauhoittaa mun vointia.

Alkaa väsyttää. Alan ottaa iltalääkkeitä. Aikaisin nukkumaan...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.07.2018 klo 21:27

Säikäytin itseni tänään. Mulla on tilaus yhteen lehteen ja nyt tuli saman firman toinenkin lehti. En tiedä, olenko maksanut myös sen jo vai en... Pelottaa, jos joudun sen kanssa vielä vaikeuksiin.

Viime yönä heräilin. Olin ottanut täyden arsenaalin yölääkkeitä, mutta nyt se ei auttanut.

Alkaa väsyttää. Vakio-olo: tekee mieli vahingoittaa itseäni. Olo ei ole hyvä, mutta ei kyllä aivan hirveän pahakaan.

Ehkä tästä selvitään? 😑❓

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 14.07.2018 klo 09:57

☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.07.2018 klo 17:45

Hei, Soroppi!😍

Olen kotona ja ystävä on kylässä. Nyt tuntuu ihan hyvältä. Hellekään ei juuri - nyt - tunnu liian painostavalta. Mutta kyllä tuota lämpöä on. Kotona pukeudun niin kevyesti kuin mahdollista. Se pitää olon inhimillisenä.

Käytiin aamupäivästä ystävän kanssa ulkona liikkumassa. Helle siinä kyllä osoitti voimansa. Aloin jo voida vähän huonosti, vaikka join vettä aina välillä. Mutta en selvästikään tarpeeksi.

Miten te muut? Miltä helle tuntuu?

Sain siivottua yhden pöydän. Tavarat siitä eivät ole vielä löytäneet uusia paikkojaan. Ja tuota urakkaa riittää! Ja sekin jo nostaa hien pintaan. Vaikka juon nestettä melkein koko ajan, ei vessassa tarvitse käydä. Se kai kertoo nestepuutteesta.

Huomenna ei kannata Helsinkiin matkata. Voisi olla vaikea päästä liikkumaan. Antaa Trumpuutin tavata ihan keskenään...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.07.2018 klo 20:48

Mä "kutsuin" ne trumpin ja putinin tänne mun juhliini. Köyhän ihminen juhliin, jossa tarjoan sammakonkoipia ja 100 vuotta vanhoja munia.

Juu, pää on ihan sulaa vahaa. Jaon lääkkeet mut ei siitä oikee mitään tullu. Haluaisin ottaa liikaa lääkkeitä. Mut en taho jättää tyttöö yksin. Ens viikolla alkaa taas isän ravaamiset. Siksikin haluan tehä tuhoa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.07.2018 klo 20:32

Hei, Saloka!😍

Ei tainnut Trumpuuttin tulla?

Mulla on mies ollut täällä kyläilemässä. Tyttöäkin näin. 🙂

Ihana helle, vaikka välillä uuvuttaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.07.2018 klo 11:06

Yksin taas kotona. Haluaisin kirjoittaa, että näin on hyvä, mutta ottaisin mielelläni toisen ihmisen elämään rinnallani. Ehkä historiastani johtuen, en osaa juurikaan kaivata läheisyyttä tai kosketusta. Edes parisuhteessa.

Eilen katsotttin Bond. Kaikkihan nuo on nähnyt montakin kertaa, mutta silti niistä tykkää. Ja kun ei ihan koko juonta muista, niin tulee pieniä yllätyksiäkin.

En nyt tiedä, mitä tekisin... Käsitöitä varmaan...? Kun en ole ommellut pariin viikkoon.

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.07.2018 klo 13:39

Juu ei tullu tänne asti. Onneks, olis koko kaupunki seonnu. Riittää et hesa sekos.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.07.2018 klo 12:34

Olen saanut tehtyä käisitöitä. Kivaa! ☺️

Nyt mietin, mitä sitten tekisin... Yritän löytää yhdet kankaat ja jatkaa niiden työstämistä. Toivottavasti kankaat löytyvät. Jostain. Ja vieläpä helposti... Toivoahan sitä aina sopii. 😉

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.07.2018 klo 17:48

Mä oon yrittänyt käsitöitä tehä, mut oon luovuttanut kerroksen (sukat) jälkeen jo. EI vaan jaksa tehä. TOta pöytäliinaa olen jonkin verran enemmän tehnyt, kun voin sitä puoli istuvassa tehä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.07.2018 klo 17:49

Jardin Prive kirjoitti 20.7.2018 12:34

Nyt mietin, mitä sitten tekisin... Yritän löytää yhdet kankaat ja jatkaa niiden työstämistä. Toivottavasti kankaat löytyvät. Jostain. Ja vieläpä helposti... Toivoahan sitä aina sopii. 😉

JP

Löysin kaipaamani kankaat. En kuitenkaan uskalla jatkaa ompelua, kun ukkosta liikkuu tällä suunnalla. Ei muusta niin väliä, mutta tuo kone on tärkeä. Näyttää taas yksi pilvi olevan saapumassa tänne päin.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 20.07.2018 klo 18:09

Jardin Prive kirjoitti 20.7.2018 12:34

JP

Kuulostaa myös siltä että voit paremmin. Kaksinverroin kivaa! 😎

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.07.2018 klo 19:04

Hei, Soroppi! Olen kanssasi täysin samaa mieltä!😀

Soitin ystävälleni, ja sovittiin alustavasti yhteisestä ompelu-tuokiosta lähiaikoina.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.07.2018 klo 11:06

Mulla on kaaos täällä edelleen. En tiedä, mitä nyt tekisin. Ompelenko vai järjestänkö paikkoja...? Ehkä alan järjestää vähän. Sen verran kuin huvittaa.

Aloitin sängyn petaamisella. Yritin käydä varaamassa pyykkivuoron tälle päivälle. Olisin pessyt peitot. Mutta kaikki päivän vuorot oli täynnä. Petasin peitot sitten sänkyyn.

Sitten on vuorossa ehkä kankaat ja vaatteet. Kasat ainakin pienemmiksi.

Ehkä mut sai tähän touhuun tutun tulevan viikon vierailu. Haluan kotia edes vähän siistimmäksi. Sitten jos saisi imuroitua. Ja pikaisesti pestyä lattian pahimmat kohdat... Toivon kaiketi liikaa, mitä odotan tapahtuvaksi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.07.2018 klo 08:37

Sain kaaosta järjestykseen eilen. Olen tyytyväinen saavutuksestani. ☺️ Kyllähän tuota puuhaa edelleen riittää, mutta alkuun on saatu. Tavarat on nyt pitkälti kasoina sängyn päällä. Siitä niitä sitten sijoitan oikeisiin paikkoihinsa. Muualla ei paikoitellen lattia näy vieläkään.

Pelkään, että väsyn liikaa. Nytkin olo vaihtelee. Välillä tuntuu, että jaksaa, ja seuraavassa hetkessä on toisin.

Mietin hetkittäin itsetuhoisia. Edelleen. Mutta vielä ei ole syytä hakeutua enempää hoidon piiriin. Tapaan hoitajani tällä viikolla joku päivä. Ehkä silloin puhun asiasta. Tekisi mieli satuttaa itseäni. Vaikka olen saanut asioita aikaiseksi ja olen siltä osin itseeni tyytyväinen. Mutta...

Nukuin kuuteen. Menin nukkumaan kymmenen aikoihin. Eli ihan riittävät yöunet.

En tiedä, mikä selittäisi tämän olon.

JP