Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.10.2014 klo 09:31

Niitä Temestoja tuli otettua useampi. Viiltelin illalla ja viiltelin nyt aamulla. Jotenkin se, kun tyttö lähtee men luota viikonloppuna eikä arkena on mulle monta kertaaa vaikeampaa.☹️

Haluaisin kuolla.

Ei se eilinenkään tuntunut paljon missään. Olo ei vain ollut niin ahdistunut ja paha ja nukahdin aikaisin.

Tiedän, että mun on irrottauduttava tytöstä vähitellen, mutta en halua voida näin huonosti!😞

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.10.2014 klo 09:18

Otin taas illalla ylimääräisiä lääkkeitä. Ja viillellyt olen. Olo on toivoton.☹️

Käyttäjä terve88 kirjoittanut 29.10.2014 klo 02:35

Voi elämää..
Masennus tuntuu välillä kuin pimeän pallon sisäpinnalta. Luulet olevasi tunnelissa ja vaikka kuinka etenisi ei valoa näy,koska kyseessä on ympyrä. Kaikki alkaa aina samanlaisena pyörityksenä uudelleen ja uudelleen.
Vaikeinta ja tärkeintä on minun mielestäni onnistumisen kokemusten hankkiminen ja se itseluottamus.
Siis luottamus siihen että huominen on parempi, ja että pärjään kyllä, ja selviän myös tästä.
Ilman tuota luottamusta elämästä tulee kauhean paniikinomaista viuhtomista.
Toivon teille paljon niitä rakentavia, positiivisia, onnistumisen kokemuksia

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.10.2014 klo 10:01

Hei.

Mulle on suositeltu päivystykseen menoa. Mutta en koe sitä vielä ajankohtaiseksi. Se, että otan - mielestäni - pieniä yliannostuksia ja viiltelen entistä ahkerammin, ei ole vielä syy hakeutua sairaalaan. Eilen en ottanut ylimääräisiä lääkkeitä, kun tyttö on täällä.

Tapaan tänään terpeutin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.10.2014 klo 15:20

Hei.

Mä en voi hyvin, mutta tiedän, että voisin voida paljon huonommin. Kävin terapiassa. Haluaisin ottaa yliannostuksen, mutta tyttö on luonani. Viillellä "onneksi" voin. Ei mua vielä mihinkään sairaalaan oteta. Hoitaja lupasi puhua lääkärin kanssa. Tääkin kuuluu mun tautiini. Vaikka lapsi on suloinen, haluaisin kuolla. Tuntuu vaikealta olla ottamatta yliannostusta. En nyt osaa kirjoittaa enempää...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.10.2014 klo 10:55

Hei.

Taas on uusi päivä. Päivä ei ole vielä edes puolessa, mutta haluaisin ottaa yliannostuksen. En kuitenkaan tee sitä, koska olen lähdössä käymään miehen luona viikonlopuksi. Lääkkeitä on kyllä mukana, mutta ei tunnu reilulta, että ottasin hänen luonaan niitä yli sallitun.

En tiedä, onko se tämä syksy, joka vetää mielen alas.

Haluaisin jo sairaalaan, mutta en pelkää itseäni vielä niin paljon, että sinne yrittäisin päästä.

Voimia teille tähän päivään!

Käyttäjä arka kirjoittanut 31.10.2014 klo 09:14

Hei JardinPrive!
Mukavaa reissua miehen luo! Älä ota yliannosta vaan jaksatäällä meidän kanssa. Olet tärkeä minulle, saan voimaa kun kirjoitat. Rukoilen puolestasi!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.10.2014 klo 13:40

Kiitos, Arka!

Tunnen itseni homattavan masentuneeksi. Herättyäni viiltelin, mies kun on töissä. Yliasnnostusta en ota, mutta olen joutunut ottamaan jo rauhoittavia. Ja varmaan kohta lisää. Kerroin miehelleni, että olen kovin masentunut. Voi, kun hän voisi auttaa minua.

Käyttäjä arka kirjoittanut 01.11.2014 klo 03:54

Hei Jardin Prive!
Voimia sinun päivääsi! Oletko kertonut miehellesi että vointisi on huono. Minä salaan aika paljon mieheltäni kun tuntuu ettähän hätääntyy jos kertoisin esim. IM-ajatuksistani. Hän on ollut nyt rauhallisempi, ei ole ollut vihainen minulle, on sanonut että rakastaa.Kumpa hän jaksaisi minua. Oletko tehnyt käsitöitä tai käynyt ulkoilemassa? Minä olen ollut turvapeiton alla ja selaillut lehtiä ja katsonut vähän TVtä. Eilen kävin kaupassa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.11.2014 klo 12:51

Hei, Arka.

Olet ollut hereillä aikaisin... Etkö saa nukuttua?

Olen neulonut. On masentunut olo. Eilen käytiin saunassa.

Siedettävää päivän jatkoa kaikille!🙂🌻

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.11.2014 klo 07:55

Hei Jardin Prive!
Tämän yön olen valvonut. Kumpa mies ja tytär jo heräisivät. Loppuviikosta olisi hammaslääkäri. Täytyy yrittää jaksaa mennä kun on tuo hammaskin lohjennut. En tiedä mitä tekisin tänään, ei kai muuta voi kun lukea, katsoa TVtä tai maata sohvalla.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.11.2014 klo 12:16

Hei, Arka!

Masentaa. Palasin miehen luota omaan kotiin. Tyttö tulee tänään.

Mä haluan nukahtaa pois.

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.11.2014 klo 21:17

Hei Jardin Prive!
Masennus on meille niin tuttua. Voi kun koittaisi helpompi aika meille kummallekin. Onko tyttösi 12-vuotias muistanko oikein? Rukoilen sinun puolestasi!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.11.2014 klo 13:06

Hei, Arka.

Tyttö on neljäntoista.

Lunta sataa. Masentaa. Haluaisin tehdä käsitöitä, mutten jaksa. Kannoin muutamia kankaita olkkarin pöydälle, mietin mitä voisin tehdä. Mutta kun ei jaksa. Eikä oikeastaan halua. Pitää soittaa lääkärille. Se vähän pelottaa.

Voisinpa nukahtaa ikiuneen.😞

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.11.2014 klo 15:20

Sain lääkärin kiinni. Voi kuinka lyhyt puhelu voi uuvuttaa. Sain hoidettua asiani. Lääkäri muistutti sairaalan päivystykseen menemisestä pahan masennuksen yhteydessä eli kai silloin, kun otan yliannostuksia. Saa nyt nähdä, miten viikonloppu menee...