Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2018 klo 10:25

Hei JP.
Saan muistutuksen, tietenkin aina kuin minulla on aika varattuna, en muuten muistaisikaan.
Miksi et ota yhteyttä tyttöösi?😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.06.2018 klo 08:38

Hei, Jaanas! Tapaan tyttöä tänään. En ole otanut häneen yhteyttä, koska haluan antaa hänen elää omaa, itsenäistä elämäää. En halua äitinä soitella koko ajan perään...

Mulla tuli sisko tyttönsä kanssa kylään nyt viikolla. Lähtevät perjantaina.

On taas yksi kirja kateissa; pitäisi löytää ja palauttaa kirjastoon. 😐

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.06.2018 klo 17:19

jp, mulla on toi paha tapa, että soittelen perään ja jollei vastaan maalaan piruja seinille. Kun tyttö ollut yökokeilussa tai muuten muualla yksin. Mietin vaan, miten pärjään sitten kun hän lentää pois. Tulee tyhjä olotila. Pääsenhänänen luokse, mutta ehkä tarviin siihen siskoni apua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.06.2018 klo 18:54

Hei, Saloka! 😍 Mulla tilannetta tytön suhteen helpottanee se, etten ole aiemminkaan ollut häneen päivittäin yhtedesssä, kun hän on asunut pääsääntöisesti isällään. Mutta tällä en tarkoita, että tilanne olisi ollut mulle helppo. Monet itkut olen itkenyt hänen lähtiessään tai tapaamisten päättyessä. Nyt se alkaa olla jo helpompaa.Olen joutunut harjoittelemaan tätä koko hänen lapsuutensa. Ja nyt, kun hän ei asu enää isälläkään, ei mulla ole syytä edes mustasukkaisuuteen...

Sinullakin se tulee vastaan. Mutta selviätte siitä! 🙂👍

JP

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2018 klo 08:48

Hei JP.
Aurinkoista viikonloppua. 😍 Meillä on tänään talossa pihatalkoot. 😍 On kivaa
päästä vähän ulos hommiin, vaikka ei siellä paljoa tekemistä ole. 😍 Ja aina on ollut
talkoo juhlat, jotka kestää myöhään illalla. 😍 Tänä vuonna osallistujia on varmaan
vähemmän kuin edellisinä vuosina, jos ei nuo uudet tule talkoisiin. 😍 Ihmisillä on
muuta menoa. 😍 Hyvää kesää sinulle. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 20.06.2018 klo 10:20

Hei JP, mitä sulle kuuluu?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.06.2018 klo 18:22

soroppi kirjoitti 20.6.2018 10:20

Hei JP, mitä sulle kuuluu?

Hei, Soroppi! Olen reissussa miehen luona. Tuntuu hyvältä olla täällä... laitan kohta herkkusieniä koskenlaskijasulatejuuston kanssa mikroon.

Hyvää juhannusta!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.06.2018 klo 20:35

Masentaa. Tekee vähän mieli kuolla. Haluaisin viillellä. Nyt haluaisin luovuttaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.06.2018 klo 18:32

Tämän viikon olen ollut kurssilla. Nyt väsyttää ja masentaa. Ehkä se on tämä väsymys joka saa ajattelemaan kuolemaa. Haluan maatua mullaksi...😭

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.07.2018 klo 20:27

Kaksi ahdistuskohtausta tälle päivälle. ☹️

Väsyttää. Pian nukkumaan.

Haluan edelleen kuolla.

😯🗯️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.07.2018 klo 14:04

Aamusta olin tosi ahdistunut. Olin nähnyt unta, että olin jossain muiden ihmisten seurassa, eikä mulla ollut mitään lääkkeitäni. Se tuntui pelottavalta!

Edelleen ahdistaa ja masentaa. Olen jo ottanut kaikki päivän tarvittavat. En tiedä, miten selviän näin...

Kelan lääkekatto alkaa pian kolista. Lääkkeitä - ja kalliita - menee masennukseen.

Mietin sairaalaan menemistä. Ei ehkä aivan vielä.

Ja se, että mua pelottaa, on nyt niin totta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.07.2018 klo 20:25

Olin sairaalassa pari päivää. Ehkä helpotti vähän. Sain kerrottua itsetuhoisuudestani. Silti laittoivat pihalle; odottamaan ensi viikon intervallia.

Tuntuu vahvasti siltä, etten selviä hengissä tästä.

Tyttö voi onneksi hyvin.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 06.07.2018 klo 20:58

Hei JP, mietinkin tänään miten sulla on mennyt. Ikävää että itsetuhoisuus jatkuu ☹️ Tiedätkö yhtään tai osaatko arvella, mikä sen on laukaissut? Liittyykö se niihin lääkkeiden vähennyksiin tai taloushuoliin, joihin joku aika sitten viittasit?

Mä olin tämän päivän sairaslomalla kotona. Ärsyttää kun on flunssa - olin haaveillut mökkireissusta tälle viikonlopulle. Lepäilin silmät kiinni sängyllä, vaikka en saanutkaan nukuttua. Oma mieliala on nyt tasaisempi, otin puolikkaan Oxaminin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.07.2018 klo 14:34

Hei, Soroppi!

Mulla itsetuhoisuus uusii aina välillä. Ja nyt on taas sen aika. Luultavasti siihen altisti vähän pitkäaikaisempi valvominen.

Ahdistaa.

Fyysisesti tuo lääkkeen vähentäminen ei voi vaikutaa, pudotus on niin pieni. Mutta ehkä psyykkisesti se kuitenkin vaikuttaa.

Eilen oli outo päivä. En kerro siitä enempää, mutta mietin jo, olenko psykoosissa. Ja vastausta en vieläkään tiedä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.07.2018 klo 00:25

Miten voit?