soroppi kirjoitti 1.6.2018 16:1
Kivaa kuulla JP ettei vointi mennyt eilen illalla itsetuhoisuuden puolelle 🙂 Se tuskin lohduttaa juuri nyt mutta ehkä se on luonnollista että vointi vaihtelee, sinulla oli joku kuukausi sitten parempi kausi (ainakin kirjoitustesi perusteella), ja nyt voit taas huonommin. Muistelen lukeneeni että yritit myös jossakin vaiheessa vähentää ahdistuslääkkeitä - en tiedä voisiko se vaikuttaa asiaan? Uskon kyllä että sulle tulee taas parempi vaihe, kun jaksaa odottaa.
Millaisia kursseja sulla oli suunnitteilla? Käsitöitä?
Mä yritän sitkuttaa töissä tämän viikon viimeisiä hommia valmiiksi. Kehtuuttaa vaan niin pirusti, mutta en kyllä jätä tätä kesken, jos joudun jatkamaan siitä maanantaina mulla voi mennä puolen päivää siihen että ymmärrän, mitä olinkaan tekemässä. Saatoin äsken saada kehuja, vaikka en olekaan varma kohdistuivatko ne juuri minuun.
Hei, Soroppi! 😍
Mulla olo heittelee. Välillä helpottaa, mutta osan ajasta olen kovin tuskainen.
Muutama viikko sitten intervellilla mulle alkoi tulla itsetuhoisia ajatuksia mieleeen aika voimakkaastikin. Se tuntui huolestuttavalta. Nyt koen, että tämä tämänhetkinen olo on jatkoa sille. Vain muutama aste vaikeampana.
Muistit oikein tuon Opamoxin vähentämisen. Viimeisin tiputus oli puolitoista viikkkoa sitten. Eli en tiedä, voisiko se vielä vaikuttaa. Tosin kyllä mulla vähennetään toistakin lääkettä, jota käytän myös tarvittavana lääkkeenä ahdistuksen hoitamiseen.
Käsityö-kurssit on niitä, joille menen alkukesän aikana. Toivon, että saamme nauttia lämmmöstä!
Saitko työsi valmiiksi? Miltä nyt tuntuu?
Parempaa viikonloppua!
JP