Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.05.2018 klo 19:34

Hei, Jaanas! 😍

Puhelimen naputtelu on mulle ainakin paljon vaikeampaa kuin tietokoneeella netissä olo.

Olen tehnyt tänää vähän käsitöitä. Enimmäkseen leikannut kangasta. Tiskit eivät ole edenneet. Ehkä huomenna? 😐 Pikkuisen leivoin. Kun leipä oli loppu, tein rieskoja.

Väsyttää.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 25.05.2018 klo 17:50

Hei JP, miten olet voinut?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.05.2018 klo 19:11

Tiskejä en ole hoitanut. Hakemukset KELAan ja Sossuun olen tehnyt. Ne vei aika paljon aikaa. Sitten olen leikannut ja silittänyt kankaita. Taidan jatkaa sitä projektia.

Olo on jotenkin yksinäinen. Haluaisin vain käpertyä kasaan. Seuraavaan intervalliin on aikaa. Ihan liian paljon! Tuntuu, että tarvitsisin nyt apua. Mutta ei ole aikaa siihen. En voi hakeutua nyt sairaalaan. ☹️

Tuttavan perheessä on ongelmia. En voi reagoida niihin niinkuin haluaisin. Ja pitäisin parhaana. Oikeana. En halua heille enempää ongelmia, mutta toimin nyt väärin. Ei voi mitään. On kestettävä tämä ristiriita.

Haluaisin viillellä. Teen sitä ehkä tänään. Se helpottaisi varmasti oloa. Itkettää. 😭

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.05.2018 klo 20:20

Pari pientä naarmua. Ei muuta. Kaipa se riittää...

Soroppi, nyt voin vähän huonommin. Kuten edellisestä viestistäni varmaan selvisi. Kaipaisin apua, mutta sitä ei ole saatavilla.

Sain tänään tehtyä sen, mikä piti. Onneksi tajusin nuo KELAn ja sossun tukiasiat. Ja sain ne hoidettua heti pois mieltä vaivaamasta.

Palaan nyt takaisin kankaiden pariin.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 25.05.2018 klo 21:07

Halaus ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2018 klo 21:43

Hei JP.
Oletko ymmärtänyt että jokainen elää omaa elämäänsä, joillakin siitä syystä on ongelmia,
mutta ei niille voi mitään, täytyy antaa ihmisten tehdä omat typeryytensä. 😳
Älä rankaise itseäsi. 😳

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.05.2018 klo 10:01

Kiitos, Soroppi ja Jaanas! 😍

Hali tekee hyvää!

Jaanas, ajatteletko, että rankaisen itseäni tuttavaperheen takia? Eipä ole tulut tuo vaihtoehto mieleen. Voihan se noinkin olla...

Lähden toisen tutun luo kylään ennen puoltapäivää. Vietän sielä iltapäivän. Ommellaan.

Nyt mua väsyttää! Menin myöhään nukkumaan ja heräsin kohtuu aikaisin. Pitäisi päästä nukkumaan, mutten enää ehdi. Kahvia vain lisää!

JP

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.05.2018 klo 08:45

Sain vähän ommeltua eilen. Löysin koneestani kauniiin ompeleen. Tutun kanssa oli hyvä olla. 🙂

Edelleen on kuitenkin vaikea olla. ☹️ Haluaisin vain koko ajan satuttaa itseäni. En sitä kuitenkaan taida tehdä. Ei siis kaikkinensa ole hyvä olla. Lähtisin mielelläni ostamaan kangasta, mutta en nyt voi, kun rahat on loppu. Cittarissa on kahvi tarjouksessa. Haen kuitenkin sen.

Tilipäivän jälkeen pitää mennä ostoksille muutamaan paikkaan.

Toivon vointini paranevan. Eihän tästä kesästä tule muuten mitään!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.05.2018 klo 13:45

Jätin/jätän kaupassa käynnin. Vaikka kahvi on huomattavasti normaalia halvempaa, ei se niin tunnu, kun ostaa paketin kerrallaan.

Olen touhunnut käsitöiden ja pyykin parissa. Mietin alkaisinko laittamaan tiskejä likoamaan vai setvimään kangaskasaa... Ehkä ensin likoamaan, ja sitten kankaiden ja vaatteiden pariin. Jaksanko/viitsinö tehdä molemmat? Ehken. On valittava.

Huomenna voisin viedä tavaraa kirpparille, jos saisin kyydin sinne. Pitää pakata ne ikean kassista muovikassiin. En halua jättää ikean kassia sinne.

Masentaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.05.2018 klo 18:36

Ahdistunut ja masentunut olo. Otin tarvittavaa. Jos se helpottaisi oloa. Tukihenkilö kävi. Käytiin asioilla ja järjestettiin sitten kotia. Tytön kesäloma alkaa lauantaina. Kuten kai kaikkialla Suomessa.

Seuraavaan intervalliin on aikaa puolitoista kuukautta. Tunnen itseni liian sairaaksi odottamaan siihen asti. Mutta kun mulla on niin paljon ohjelmaa kesäksi. En ehdi sairaaalaan aiemmin. Ja haluan ainakin vielä pitää kiinni kaikista suunnitelmistani.

Yksi tuttu on ollut muhun yhteydessä pari kertaa viime aikoina. Tunnen sen turhaksi. Hänellä ei ole aikaa eikä mielenkiintoa kuunnella mua ja mun juttuja. Puhuu vain omistaan. Ei se ole vastavuoroinen suhde. Haluaisin sanoa suhteen kokonaan irti, mutta mennään nyt näin. Vielä vähän aikaa. Mä jätän yhteydenpidon omalta osaltani pois.

Haluaisin vahingoittaa itseäni. Mutta en kaiketi tee sitä.

En tiedä, mitä tekisin. Normaalisti lähtisin sairaalaan, mutta nyt mulla ei ole siihen aikaa. En ole tekemässä itsemurhaa. Joten sairaalaan en edes pääsisi. Lääkärin kanssa saisin jutella, mutta ei se tähän auta. Ei se riitä.

Soitan ehkä illemmalla kriisipuhelimeen. Toivon pääseväni läpi keskustelemaan.

Se tästä olosta.

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2018 klo 21:28

Hei JP
Kävitkö kirpparilla jo? Minun pitäisi viedä polkupyöräni huoltoon. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.05.2018 klo 22:23

En päässyt läpi. ☹️ Olenko edes kriisissä? 😑❓ Onko oikeutta soittaa?

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2018 klo 10:50

Hei JP
Onko Kriisi jo helpoittanut?
Joskus otan itseni niin kovin vakavasti, ja soittelen kaikille, etsien syytä olooni. 😍
Joko sinä olet löytänyt syyn Kriisiisi? 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.05.2018 klo 11:42

Totta kai sulla on JP oikeus pyytää apua ☺️❤️

Miten tänään menee?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.05.2018 klo 13:43

Kiitos, Jaanas 😍 ja Soroppi 😍 .

Vointi jatkuu huonona. Syytä sille en tiedä. Tämähän alkoi jo useampi viikko sitten, mutta helpotti välillä.

Kaipaan kai nyt huolenpitoa. Sitä, että joku tekisi interventio tähän mun itsetuhoisuuteni. Mikä se olisi? 😐 Mikä riittäisi? Vai onko ainut vaihtoehhhhto mennä sairaalaan ja unohtaa kaiki kurssit? 😑❓

Otin eilen vähän liikaa lllääkkeitä. En vaarallista annosta lähellekään. Mikisi? Sitäkään en tiedä. Enkä sitä, miksi haluan toistaa sen.

Soroppi. Anteksi, että kirjoitan näin synkkiä, mutta melkö syvällä nyt uidaan. En haluasi loukata sinua! Lue näitä mun juttuja jos haluat. Ymmärän hyvin, jos haluat pitää näistä taukoa! Sinun ketjuusi en näitä tuo.